MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #147.301
  • #147.303
Dit weer :roflol: :o

Clean bulk = lean bulk
Clean eten = 'gezond' eten

Jamaarwatisgezond
En net was lean nog max. 300 kcal surplus.

Niet eens met je bewering dat clean bulk lean bulk is. Ik zie lean bulk als een beperkt kcal-overschot met een beperkte hoeveelheid toename in vetmassa. Zegt nog niets over de gezondheid van het eten.

Clean is gezond. Maarja, wat is gezond?

• #147.307
En net was lean nog max. 300 kcal surplus.

Niet eens met je bewering dat clean bulk lean bulk is. Ik zie lean bulk als een beperkt kcal-overschot met een beperkte hoeveelheid toename in vetmassa. Zegt nog niets over de gezondheid van het eten.

Clean is gezond. Maarja, wat is gezond?

Ja, leanbulk is hetzelfde als cleanbulk = 300 kcal surplus.
Dat is weer anders als clean eten.

We hadden het hier al een tijd geleden over gehad toch? Of wat dat iemand anders? :o
Google zegt ook dat cleanbulk (ookwel leanbulk genoemd) bulken is zonder teveel vet aan te komen, ie 300kcal surplus.

Clean eten heeft betrekking tot wat voor voeding je eet.

Maw, je kunt cleanbulken en niet clean eten tegelijkertijd.

• #147.308
Ik ga zo pizzaretten ofzo.

Oke

• #147.310
Ja, leanbulk is hetzelfde als cleanbulk = 300 kcal surplus.
Dat is weer anders als clean eten.

We hadden het hier al een tijd geleden over gehad toch? Of wat dat iemand anders? :o
Google zegt ook dat cleanbulk (ookwel leanbulk genoemd) bulken is zonder teveel vet aan te komen, ie 300kcal surplus.

Clean eten heeft betrekking tot wat voor voeding je eet.

Maw, je kunt cleanbulken en niet clean eten tegelijkertijd.
Iedere mong**l kan wat op google zetten

• #147.311
Wel een berg verzadigde vetten, dus voor iemand die flink kuurt niet ideaal.
Het "slagroom" voorstel is ook veel verzadigd vet.
Maar als de rest oké is kan het prima om het 1x per dag te doen. Gewoon wat afwisselen.

Gefrituurde uitjes vallen overigens wel mee. Plantaardige olie.
Of zelf maken. 🙂

• Like
Waarderingen: BB_
  • #147.312
Maar wat is clean en is dat nodig? Wat is er mis een flink deel van calorieën halen uit zeer makkelijk op te nemen en verteren koolhydraten ?
Met clean bedoel ik volkoren producten, groenten en "voedzame" producten. Dat is absoluut niet noodzakelijk voor een hobbyist van mijn niveau. Echter vind ik veel volkoren producten gewoon lekker. Bovendien wil je bij ook bij hoge kcal inname voldoende vezels eten, zodat je nog beetje fatsoenlijk kunt kakken om weer plaats vrij te maken. Zo voelt het overigens ook echt: alsof je hele verteringsstelsel propvol zit en je plek moet maken voordat er weer iets bij kan.

Anyways, het schema kan ik nog redelijk dromen:
- 3 shakes van ieder 0,5L volle melk met 50 gr Brinta en 50 gr pindakaas
- 3 sneeën volkoren brood met stroop en kaas en 3 gebakken eieren
- een stokbrood, voor de helft met brie en voor de helft met stroop en kaas
- 4 chocolate chip cookies
- 1L chocomel
- avondeten (meestal 150-200 gr vlees, 200 gr witte pasta / 100 gr witte rijst + groente)
- 500 gr kwark
- nog wat whey en dextrose, maar ik weet niet meer in welke hoeveelheden.

Dat lukt allemaal wel, zeker als het maar een dag is. Maar zoals gezegd wordt het krap als je door omstandigheden een keer een maaltijd moet overslaan of uitstellen. En na verloop van tijd gaat het dus gewoon tegen staan. En dan had ik dus nog voldoende vloeibare voeding en 'troep'.

• #147.313
Het "slagroom" voorstel is ook veel verzadigd vet.
Maar als de rest oké is kan het prima om het 1x per dag te doen. Gewoon wat afwisselen.

Gefrituurde uitjes vallen overigens wel mee. Plantaardige olie.
Of zelf maken. 🙂
Klopt, slagroom is ook hier ideaal denk ik.

• #147.314
Helaas zijn die sommige dagen veruit het meerendeel van de afgelopen wat, 3 maanden? Ik kan de opbrengst van m'n zonnepanelen zien online, deze maand nog geen 15 kWh toen ik afgelopen week keek. :') Het is dus zo grauw en grijs en donker continu dat zelfs apparatuur dat reageert op licht zoiets heeft van "f**k deze shit" in vergelijking met voorgaande jaren.
Vandaag was niet zo slecht! Ik heb een uurtje gerend en ik kreeg zowaar een flauw zonnetje in mijn gezicht. Wel lekker na maanden regen.

• #147.316
In t gedacht dat 7/7 open ook effectief 7/7 open betekent.... richting basic fit met genoeg pwo binnen (wegens weinig slaap)..... basic fit dicht...
In t vervolg de site maar checken dus

• Sad
Waarderingen: Loca
  • #147.317
In t gedacht dat 7/7 open ook effectief 7/7 open betekent.... richting basic fit met genoeg pwo binnen (wegens weinig slaap)..... basic fit dicht...
In t vervolg de site maar checken dus
Kun je niet ff doorrijden naar een andere gym, er zijn er genoeg open vandaag?

• #147.320
Ik koop alles van Peppa Pig en Paw Patrol.
Heb je ook de peppa pig telefoon dan!
image.jpg

Terug
Naar boven