MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

De terug reis van feesje en de dag daarna zijn wel altijd van de momente om je voor te schamen, want na een paar glaasjes pak je al alles wat los en vast zit en over de goede hoor je nooit iemand maar pak je na een avondje for ever alone tog nog die dtf pakt hoor je er nog dagen over.

Wat is dit?

OT: Dat zijn inderdaad de k*tte momenten. Vooral als je in zon bui wel verder gaat, en er op de terugrit naar huis zelf al spijt van hebt. Of soms op het moment dat je klaar bent :P

Niks is irritanter dan Arydan op msn die zich verveeld :fuu:

Klote training door ****ed schouder.
:mad:.

It's over with le gf

Haha nee dat was Rijstwafel die die belofte heeft gemaakt.
Zie ze nog dagelijks dus beter respectvol blijven.

gewone pics zijn ook goed

Heb al pic naar Angelus gestuurd maar daar hou ik het bij. :)
Thx for the interest anyways

Wat maakt dat nou uit? Pics die ze zelf op internet zet doorlinken naar hier is niet respectvol?

Je kan het zo bekijken maar je weet zelf ook wel dat wat je zegt niet klopt.
Pics op facebook vb zijn voor een ander doelpubliek en andere doeleinden.
Zo laat ze ook niemand toe op fb behalve vrienden.

Haters gonn' hate

Je kan het zo bekijken maar je weet zelf ook wel dat wat je zegt niet klopt.
Pics op facebook vb zijn voor een ander doelpubliek en andere doeleinden.
Zo laat ze ook niemand toe op fb behalve vrienden.

Haters gonn' hate
Nee hoor, ik zie niet waarom het on respectvol is om een facebook foto te posten die letterlijk voor het hele internet zichtbaar is. Ook al is het bedoeld voor vrienden en familie, iedereen kan haar profielfoto zien. Of is dat in dit geval niet zo? ;)

Nja deze discussie zal op niks uitdraaien dus beter geen discussie :p
Maar, ik ga morgen wiet roken voor school. We gaan een film gaan kijken met school en die zijn normaal altijd héél saai. Dus iemand heeft wat wiet geregeld. Ik heb dat nog niet echt veel gedaan, paar x tot nu toe. Is dit een goed plan of niet?

Nja deze discussie zal op niks uitdraaien dus beter geen discussie :p
Maar, ik ga morgen wiet roken voor school. We gaan een film gaan kijken met school en die zijn normaal altijd héél saai. Dus iemand heeft wat wiet geregeld. Ik heb dat nog niet echt veel gedaan, paar x tot nu toe. Is dit een goed plan of niet?
nee, drugs are bad mkay

srs plan is dom

Waarom?
Heb tot nu toe nog nooit echt getript van wiet.
Merk er nooit echt veel van.

Oja jij zit bij de politie :p

Terug
Naar boven