XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nja deze discussie zal op niks uitdraaien dus beter geen discussie :p
Maar, ik ga morgen wiet roken voor school. We gaan een film gaan kijken met school en die zijn normaal altijd héél saai. Dus iemand heeft wat wiet geregeld. Ik heb dat nog niet echt veel gedaan, paar x tot nu toe. Is dit een goed plan of niet?
Heb ik ook een keer gedaan, was niet geweldig. Ik was eigenlijk te stoned om iets te begrijpen van de film en ik had t*ring veel honger en ik kon niks eten want dat was verboden. En langs je docenten lopen met een wiet lucht om je heen is ook niet bepaald handig.

Ik heb nog nooit iemand zien blowen waarnaar ik dacht: god, die is er nou veel beter van geworden. Eerder andersom.. :rolleyes:

Nja heb wel al gasten gezien waarbij ik dacht van dat ziet er wel fijn uit :p
Vb; Zat eens bij iemand thuis die net had geblowt en die gast kookte een eitje voor me. Terwijl hij bezig was kon hij niet meer van het lachen. Als ik zoiets tijdens die film zou hebben zou t me ook wel leuk lijken.

En ja problemen op school is niet zo erg, m'n moeder werkt er en zij fixed altijd alles dat ik geen problemen heb :o Maar als ze hoort dat het met drugs is zal ze wel mad zijn.

Het is maar dat er volgens mij echt niet heel veel fout kan gaan. Vind het effect van wiet nooit overdreven.

Nja heb wel al gasten gezien waarbij ik dacht van dat ziet er wel fijn uit :p
Vb; Zat eens bij iemand thuis die net had geblowt en die gast kookte een eitje voor me. Terwijl hij bezig was kon hij niet meer van het lachen. Als ik zoiets tijdens die film zou hebben zou t me ook wel leuk lijken.

En ja problemen op school is niet zo erg, m'n moeder werkt er en zij fixed altijd alles dat ik geen problemen heb :o Maar als ze hoort dat het met drugs is zal ze wel mad zijn.

Het is maar dat er volgens mij echt niet heel veel fout kan gaan. Vind het effect van wiet nooit overdreven.
ik heb mensen psychologisch helemaal in zien storten door verslaving

Ok door verslaving dat is weer wat anders.
Maar geloof me, het klinkt misschien cliché maar dat gebeurt niet met mij.
Ik heb karakter en sport teveel en te graag om verslaafd te zijn aan drugs.
Zo rook ik ook graag af en toe een sigaretje, maar ik heb nog nooit zelf een pak gekocht.

Ik snap wel wat je bedoelt, maar in dat straatje van verslaving etc zit ik niet.

Onderschat wiet niet , zat mensen die elke dag flink doorsmoken en je hebt ook veel meer nodig naarmate je meer blowt om stoneder te worden. Zelf ook 6 jaar geblowed met periodes dat ik 1 x per week of 2 weken wat rookte maar ook periodes dat ik elke dag blowde. Nu ik ermee gekapt ben merk ik toch wel dat ik een stuk frisser ben en helder etc.

Ok door verslaving dat is weer wat anders.
Maar geloof me, het klinkt misschien cliché maar dat gebeurt niet met mij.
Ik heb karakter en sport teveel en te graag om verslaafd te zijn aan drugs.
Zo rook ik ook graag af en toe een sigaretje, maar ik heb nog nooit zelf een pak gekocht.

Ik snap wel wat je bedoelt, maar in dat straatje van verslaving etc zit ik niet.

Dat zeg je nu:o nee ben hetzelfde, zal niet snel verslaafd aan iets worden

OT; zometeen voor de 3de x schijten, best goede ratio 3x schijten in 8 uur :)

Damn Guess jij doet me er steeds aan denken dat m'n horloge normaal vandaag moest toekomen. (is van merk Guess)

Laten we hopen, het geld is iig al van m'n rekening :(

Ik heb de hele dag geslapen.. wtf ritme.

Ik heb nog nooit iemand zien blowen waarnaar ik dacht: god, die is er nou veel beter van geworden. Eerder andersom.. :rolleyes:

Precies. Ik heb vrienden die van social guys naar anti-socials gingen. Gewoon in 1 jaar COMPLEET veranderd. Zonde

Gezeik over wiet altijd. Je verandert echt niet zomaar in een mong**l als je af en toe een blowtje doet. Het is prima te combineren met een normaal sociaal leven.

Gezeik over wiet altijd. Je verandert echt niet zomaar in een mong**l als je af en toe een blowtje doet. Het is prima te combineren met een normaal sociaal leven.

De voorbeelden die andere mensen hier aanhalen gaan dan ook niet over de mensen die af en toe eens een jointje roken. Maar zichzelf er in verliezen.

Vanmiddag auto gewassen, nu alweer ondergescheten door ik denk een vogel.
Was in ieder geval een grote.:mad:

Vanmiddag auto gewassen, nu alweer ondergescheten door ik denk een vogel.
Was in ieder geval een grote.:mad:

misschien was het me whey kwakje wel xx

OT:

Einde aan een mooi weekend is weer gekomen, zo slapen en nog beetje gains maken en morgen voor halfuurtje naar school 8:30 - 9:00 dus moet er gvd vroeg uit!:(

Laatst bewerkt:
Hele weekend binnen gezeten met wat schoolboeken. Heb nog nooit zoveel geleerd, en het is nog niet eens voorbij. Ellende.

Terug
Naar boven