apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarom ging ik voorheen tussen 3 en 4 uit bed om op me gemak wakker te worden. Moet wel zeggen dat sinds ik me baan heb opgezegd ik niet meer zo vroeg wakker wordt op de dagen dat ik thuis werk en in het weekend. Vaak pas om 5.50. Precies optijd om in te loggen op het werkHerkenbaar ! Wij hebben de regel hier dat iedereen zijn klep houd todat ik twee zwarte koffie heb gehad .
Gek genoeg hebben mijn kinderen net als papa een ochtend humeur dus die zijn het probleem niet 😂
Meestal is mijn oudste de eerste die tegen mij spreekt ( Zij brengt haar broertje en zusjes naar school) Meestal de zelfde vraag ook : Is het goed als ik Opa's Tundra pak ?Daarom ging ik voorheen tussen 3 en 4 uit bed om op me gemak wakker te worden. Moet wel zeggen dat sinds ik me baan heb opgezegd ik niet meer zo vroeg wakker wordt op de dagen dat ik thuis werk en in het weekend. Vaak pas om 5.50. Precies optijd om in te loggen op het werk
Ben je al opa met 38j ?Meestal is mijn oudste de eerste die tegen mij spreekt ( Zij brengt haar broertje en zusjes naar school) Meestal de zelfde vraag ook : Is het goed als ik Opa's Tundra pak ?
Alleen kut voor mijn vrouw dat ze met een huis vol psychopaten zit vroeg in de ochtend 😋😋😋
Nee 😂😂😂 de Tundra is van mijn vader .Hij had wat meer laadruimte nodig dus wij hebben even van voertuig gewisseld
Zat maar war te ouwehoeren. Met 38j een kleinkind met een rijbewijs..Nee 😂😂😂 de Tundra is van mijn vader .Hij had wat meer laadruimte nodig dus wij hebben even van voertuig gewisseld
Een oud marinier die ouwehoert!? Nee man kan nietZat maar war te ouwehoeren. Met 38j een kleinkind met een rijbewijs..
😉

Als ik een uurtje voor slapen een koffie drink, slaap ik eigenlijk heel goed. Wordt alleszins niet moe wakker. Maar ik drink enkel koffie als ik op restaurant ga na mijn eten dus kan ook daarvan komenIedereen reageert anders op cafeïne, voor mij werkt een redelijke hoeveelheid zeker stimulerend, maar ik kon vanavond prima voorslapen voor mijn nachtdienst met wat koffi op. Om 20:00 sliep ik, mijn laatste bak koffie was om 18:00 en dat was de derde of vierde sinds 14:00.
Met energy drinks ook weinig last van. Soms drink ik weken lang geen caffeine en dan is het nog steeds hetzelfde.Je leert pas rijden als je je rijbewijs hebt.Leedvermaak kom er maar in.![]()
Van een schone weg een hofje inslaan. 25kkph ogv en als je gaat dan ga je. Stoeprandje erbij. 🙈

Ooooohhh dat is echt fucked up man.Leedvermaak kom er maar in.![]()
Van een schone weg een hofje inslaan. 25kkph ogv en als je gaat dan ga je. Stoeprandje erbij. 🙈
Zijn hofjes niet 15km/u? Wegpiraat!Leedvermaak kom er maar in.![]()

Was niet zijn schuld, het kwam door de auto.
Nee 30 hier. Beetje zoals in heel Amsterdam nu

😂😂😂🥹