XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #147.862
Herkenbaar ! Wij hebben de regel hier dat iedereen zijn klep houd todat ik twee zwarte koffie heb gehad .
Gek genoeg hebben mijn kinderen net als papa een ochtend humeur dus die zijn het probleem niet 😂
Daarom ging ik voorheen tussen 3 en 4 uit bed om op me gemak wakker te worden. Moet wel zeggen dat sinds ik me baan heb opgezegd ik niet meer zo vroeg wakker wordt op de dagen dat ik thuis werk en in het weekend. Vaak pas om 5.50. Precies optijd om in te loggen op het werk

• #147.863
Daarom ging ik voorheen tussen 3 en 4 uit bed om op me gemak wakker te worden. Moet wel zeggen dat sinds ik me baan heb opgezegd ik niet meer zo vroeg wakker wordt op de dagen dat ik thuis werk en in het weekend. Vaak pas om 5.50. Precies optijd om in te loggen op het werk
Meestal is mijn oudste de eerste die tegen mij spreekt ( Zij brengt haar broertje en zusjes naar school) Meestal de zelfde vraag ook : Is het goed als ik Opa's Tundra pak ?
Alleen kut voor mijn vrouw dat ze met een huis vol psychopaten zit vroeg in de ochtend 😋😋😋

• #147.864
Meestal is mijn oudste de eerste die tegen mij spreekt ( Zij brengt haar broertje en zusjes naar school) Meestal de zelfde vraag ook : Is het goed als ik Opa's Tundra pak ?
Alleen kut voor mijn vrouw dat ze met een huis vol psychopaten zit vroeg in de ochtend 😋😋😋
Ben je al opa met 38j ?

• #147.866
  • #147.868
Iedereen reageert anders op cafeïne, voor mij werkt een redelijke hoeveelheid zeker stimulerend, maar ik kon vanavond prima voorslapen voor mijn nachtdienst met wat koffi op. Om 20:00 sliep ik, mijn laatste bak koffie was om 18:00 en dat was de derde of vierde sinds 14:00.

• #147.869
Iedereen reageert anders op cafeïne, voor mij werkt een redelijke hoeveelheid zeker stimulerend, maar ik kon vanavond prima voorslapen voor mijn nachtdienst met wat koffi op. Om 20:00 sliep ik, mijn laatste bak koffie was om 18:00 en dat was de derde of vierde sinds 14:00.
Als ik een uurtje voor slapen een koffie drink, slaap ik eigenlijk heel goed. Wordt alleszins niet moe wakker. Maar ik drink enkel koffie als ik op restaurant ga na mijn eten dus kan ook daarvan komen :p Met energy drinks ook weinig last van. Soms drink ik weken lang geen caffeine en dan is het nog steeds hetzelfde.

• #147.870
Leedvermaak kom er maar in.
IMG_9745.jpeg

Van een schone weg een hofje inslaan. 25kkph ogv en als je gaat dan ga je. Stoeprandje erbij. 🙈

• #147.880
Mijn beperkte bewegingsvrijheid vandaag!
Afgelopen zaterdag legday... squats, front squats, bulgarians, etc etc... hoog volume.

Terug
Naar boven