ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Geluk is met de domme.Hss boortje van 1,5 mm en een hand zaagsel .heb al mijn vingers nog 😂
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geluk is met de domme.Hss boortje van 1,5 mm en een hand zaagsel .heb al mijn vingers nog 😂
Ik eet gewoon tijdens meetings als het echt niet anders kan. Zou niet weten waarom dit een issue zou moeten zijn.De hele dag aaneengesloten meetings hebben met alleen in de middag een half uurtje pauze....dus snel tussendoor of tijdens de meeting maar eten....
Eitjes zijn gekookt, shake staat klaar, kwark in de aanslag, alles komt goed....
Dus er is geen probleem of het vergaderen zelf is niet leuk? Want je kan tijdens en in de pauze eten?De hele dag aaneengesloten meetings hebben met alleen in de middag een half uurtje pauze....dus snel tussendoor of tijdens de meeting maar eten....
Eitjes zijn gekookt, shake staat klaar, kwark in de aanslag, alles komt goed....
Vanochtend een lichte geïrriteerde nagelriem en nu een flinke kloppende bobbel.
![]()
![]()
Tijdens die meetings kan ik mijn eigen werk niet of nauwelijks doen......maar zoals ik al zei, komt goed...Ik eet gewoon tijdens meetings als het echt niet anders kan. Zou niet weten waarom dit een issue zou moeten zijn.
Nee komt goed, normaal kan ik mijn eigen planning aanhouden en die sneeuw nu een beetje onder.....maar zoals ik al zei ben ik gewoon een beetje aan t janken nu denk ik....Dus er is geen probleem of het vergaderen zelf is niet leuk? Want je kan tijdens en in de pauze eten?
Tijdens die meetings kan ik mijn eigen werk niet of nauwelijks doen......maar zoals ik al zei, komt goed...
ik ben denk ik nu een beetje aan t janken....

Ik maak me er normaal gesproken niet zo druk om dit soort dingen, maar het kwam ging gisterenmiddag wel heel snel van bijna niets naar een flinke bobbel. Komt misschien door de broeierige latex handschoenen die ik op mijn werk draag. Vannacht ben ik zelfs wakker geworden van de pijn en heb in maar paracetamol ingenomen. Nu is die nog wat dikker roder en warmer geworden, maar is de pijn grotendeels weg.Gaat toch vanzelf weer over zo'n ontsteking? Ik had dit vorige week ook bij mijn ringvinger (vaak bijt ik die velletjes aan de zijkant van mijn nagelrand eraf, kan dan soms gaan irriteren en in t ergste geval ontsteken. Had ik al erg lang niet meer gehad trouwens maar vorige week dus wel, gaat vanzelf wel over.
Maar als je t echt niet vertrouwt kun je natuurlijk de huisarts bellen.......
Hoe is het er nu mee dan?
Dat doe jij toch ook altijd met een vingercondoom?Volgende keer gewoon goed je handen wassen na het kontvingeren.
Nee man, gewoon raw.
Ik begrijp het man, dat is inderdaad wel erg vervelend als je er zo veel last van hebt.Ik maak me er normaal gesproken niet zo druk om dit soort dingen, maar het kwam ging gisterenmiddag wel heel snel van bijna niets naar een flinke bobbel. Komt misschien door de broeierige latex handschoenen die ik op mijn werk draag. Vannacht ben ik zelfs wakker geworden van de pijn en heb in maar paracetamol ingenomen. Nu is die nog wat dikker roder en warmer geworden, maar is de pijn grotendeels weg.
Vandaag heb ik een papadag, dus dat komt wel goed, maar morgen moet ik weer werken en als ik niet normaal mijn handschoenen aan kan en flessen of glaswerk met chemicaliën kan vasthouden stuurt mijn leidinggevende me gewoon naar huis, of in elk geval naar de locatie waar ik niet alleen sta.
Dat zal het verschil tussen artsen en assistenten zijn.De assistent van mijn HA raadt het trouwens wel aan, soda- of zoutwater en dan morgen langskomen als het niet verminderd.
Artsen raden niet aan om je vinger of teen in een badje met lauwwarm water (met soda of wasmiddel) te doen.
Je kunt van Huisartsen tegenwoordig al niet veel meer verwachten, laat staan een assistent.De assistent van mijn HA raadt het trouwens wel aan, soda- of zoutwater en dan morgen langskomen als het niet verminderd.
Dan moet jij wel heel dom zijn lol
Nou ik heb weinig tot geen geluk 🥹
Dan klopt de stelling ook niet
Maar uitzonderingen bevestigen de regel (hoewel dat ook weer niet klopt).