XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #147.881
Vanochtend een lichte geïrriteerde nagelriem en nu een flinke kloppende bobbel.

IMG_3961.jpeg
IMG_3960.jpeg

• #147.882
Lek prikken die hap

lijkt wel ingegroeide nagel

• #147.883
Even in je poepertje steken dan issie zo weer plat

• #147.885
Lek prikken die hap

lijkt wel ingegroeide nagel
Lijkt, maar is het niet, het lijkt mij dat er een splintertje tussen mijn nagel en nagelriem zit.

Dat lek prikken, kan/mag dat gewoon door de dikke huid heen, ik dacht alleen als het dun is als een blaar.

• #147.889
  • #147.890
  • #147.891
Vanochtend een lichte geïrriteerde nagelriem en nu een flinke kloppende bobbel.

IMG_3961.jpeg
IMG_3960.jpeg

Lepeltje baksoda oplossen in kokend water en daar je vinger in steken (wanneer de temperatuur het toelaat obviously). Gaat branden en bonzen maar het helpt wel ontstekingsremmend. Dit een paar keer herhalen gedurende de dag.

Ik zou het niet lek prikken overigens.

• #147.892
Lepeltje baksoda oplossen in kokend water en daar je vinger in steken (wanneer de temperatuur het toelaat obviously). Gaat branden en bonzen maar het helpt wel ontstekingsremmend. Dit een paar keer herhalen gedurende de dag.

Ik zou het niet lek prikken overigens.
Jouw oplossing (pun intended) wordt ook expliciet afgeraden.

• #147.896
Lijkt, maar is het niet, het lijkt mij dat er een splintertje tussen mijn nagel en nagelriem zit.

Dat lek prikken, kan/mag dat gewoon door de dikke huid heen, ik dacht alleen als het dun is als een blaar.
Heb ik tijdje terug ook gehad, flink gaan ontsteken. Had alleen zo'n stukje vel er tussen uit getrokken.

Aantal soda badjes en t was weg. Bewust geen anti biotica, was bijna nodig geweest in mijn geval.

• #147.897
Kind werd 5.00 uur wakker ..

Tired Monday GIF

Hij kon gelukkig wel nog anderhalf uur slapen..

Verder is het super irritant dat ik nog steeds aan het wachten ben op een 100% JA dat ik vrijdag verhuis :o
Referentie checks duren lang, wat ik kan begrijpen, maar het niet zeker weten of ik blij mag zijn en m'n spullen mag pakken, is zacht gezegd irritant.

• #147.898
Nergens zoveel thuisdokters op een forum als op DBB :roflol:

@Steks ik zou hem uit voorzorg gewoon amputeren.

• #147.900
De hele dag aaneengesloten meetings hebben met alleen in de middag een half uurtje pauze....dus snel tussendoor of tijdens de meeting maar eten....

Eitjes zijn gekookt, shake staat klaar, kwark in de aanslag, alles komt goed....

Terug
Naar boven