Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ontsmetten, naald erin, pus eruit, pijn wegVanochtend een lichte geïrriteerde nagelriem en nu een flinke kloppende bobbel.
![]()
![]()
Lijkt, maar is het niet, het lijkt mij dat er een splintertje tussen mijn nagel en nagelriem zit.
Zeker het punt waar je mobiel vasthoudt. En dat doe jij veelVanochtend een lichte geïrriteerde nagelriem en nu een flinke kloppende bobbel.
![]()
![]()
Wij twee hebben daar naalden voor 😉
Sommige DBB'ers hebben meer ervaring met naalden dan de meeste huisartsen, laat staan dan de gemiddelde patiënt.@Steks Hier wordt in ieder geval niet aangeraden er een naald in te steken:
https://www.thuisarts.nl/ontstoken-nagelriem/ik-heb-ontstoken-nagelriem

Of de huisarts een sneetje maakt, of ik er een 23g naald in prik maakt niet uit natuurlijk. Ik doe het zelf, en leef nog steeds@Steks Hier wordt in ieder geval niet aangeraden er een naald in te steken:
https://www.thuisarts.nl/ontstoken-nagelriem/ik-heb-ontstoken-nagelriem
Vanochtend een lichte geïrriteerde nagelriem en nu een flinke kloppende bobbel.
![]()
![]()
Jouw oplossing (pun intended) wordt ook expliciet afgeraden.Lepeltje baksoda oplossen in kokend water en daar je vinger in steken (wanneer de temperatuur het toelaat obviously). Gaat branden en bonzen maar het helpt wel ontstekingsremmend. Dit een paar keer herhalen gedurende de dag.
Ik zou het niet lek prikken overigens.
Kan er hier dan nooit juist en eenduidig advies worden gegeven?Jouw oplossing (pun intended) wordt ook expliciet afgeraden.
Bij jou zeker
Hss boortje van 1,5 mm en een hand zaagsel .heb al mijn vingers nog 😂Of de huisarts een sneetje maakt, of ik er een 23g naald in prik maakt niet uit natuurlijk. Ik doe het zelf, en leef nog steeds
Heb ik tijdje terug ook gehad, flink gaan ontsteken. Had alleen zo'n stukje vel er tussen uit getrokken.Lijkt, maar is het niet, het lijkt mij dat er een splintertje tussen mijn nagel en nagelriem zit.
Dat lek prikken, kan/mag dat gewoon door de dikke huid heen, ik dacht alleen als het dun is als een blaar.
De assistent van mijn HA raadt het trouwens wel aan, soda- of zoutwater en dan morgen langskomen als het niet verminderd.Jouw oplossing (pun intended) wordt ook expliciet afgeraden.