Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom in Nederland!+de “lunch” is echt budget, kopje soep en snee brood.

kopje soep en sneetje brood......karig.....Jaarlijkse bhv cursus. Een grote ellendige kutzooi om wakker te blijven.
+de “lunch” is echt budget, kopje soep en snee brood.
Je had moeten zeggen dan je in Bulk zitJaarlijkse bhv cursus. Een grote ellendige kutzooi om wakker te blijven.
+de “lunch” is echt budget, kopje soep en snee brood.

In mijn specifieke geval heeft het tot nu toe geholpen, er is veel pus uit, voelt niet meer warm en aanraking is ook minder gevoelig.De assistent van mijn HA raadt het trouwens wel aan, soda- of zoutwater en dan morgen langskomen als het niet verminderd.
Fijn jongen, dan mag het is het andere topicIn mijn specifieke geval heeft het tot nu toe geholpen, er is veel pus uit, voelt niet meer warm en aanraking is ook minder gevoelig.
Geluk?

Wil ik gaan annuleren kan dat niet 😂😂😂![]()
Mooi weer 200€ door de plee
Gaat @apfelstrudel weer liever werken?Wil ik gaan annuleren kan dat niet 😂😂😂![]()
Mooi weer 200€ door de plee
Ja 🥹🫤
Ja, zo is hij.
Inderdaad.
Ik eet gewoon tijdens meetings als het echt niet anders kan. Zou niet weten waarom dit een issue zou moeten zijn.
Wat een bullshit.Ligt een beetje aan je stats ook of je daar mee weg komt. Als je eruitziet als doyouevenlift is het best awkward als je opeens meurende vis uit je tas haalt en op tafel zet in een werk setting. Als je een gorilla bent en iedereen respect voor je heeft kan je doen wat je wil.
Dat is wel een beetje een Catch-22.Ligt een beetje aan je stats ook of je daar mee weg komt. Als je eruitziet als doyouevenlift is het best awkward als je opeens meurende vis uit je tas haalt en op tafel zet in een werk setting. Als je een gorilla bent en iedereen respect voor je heeft kan je doen wat je wil.
Zo werkt het stiekem wel. Als je in shape bent hebben mensen automatisch meer respect voor je en komt echt met meer dingen weg.Ligt een beetje aan je stats ook of je daar mee weg komt. Als je eruitziet als doyouevenlift is het best awkward als je opeens meurende vis uit je tas haalt en op tafel zet in een werk setting. Als je een gorilla bent en iedereen respect voor je heeft kan je doen wat je wil.
Zo werkt het stiekem wel. Als je in shape bent hebben mensen automatisch meer respect voor je en komt echt met meer dingen weg.
Zo werkt het stiekem wel. Als je in shape bent hebben mensen automatisch meer respect voor je en komt echt met meer dingen weg.