AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #147.941
Snap je punt heb het zelf ook ervaren maar stinkende vis moet niemand mee aankomen 🤣🤣
Ik zou het zelf ook niet doen met die blikjes tonijn, want dat stinkt gewoon. Maar ik moet elke 2/3 uur gewoon eten en niemand die daar eigenlijk problemen mee heeft. Kom je ergens met nieuwe mensen kijken die altijd vreemd als je met je hele koeltas met meals aankomt zetten, alleen zijn die eerder nieuwschierig naar alles. Heb wel vaak meegemaakt dat men het allemaal “overdreven” noemt, maar dat zijn tevens ook die mensen die hun eigen piel niet meer kunnen zien door hun pens en eerder jaloers zijn.

Ben je beetje in shape na je 30ste is er 0 concurrentie en kan je vrijwel doen en laten wat je wilt. Zeker weten dat dit ook bijdraagt aan een betere functie op bepaalde werkplekken en dat men over het algemeen meer respect voor iemand heeft. Men heeft liever iemand op een leidinggevende plek die goed voor zichzelf zorgt en waar men respect voor heeft dan een crossfitter mongooltje van 60kg.

• #147.942
Zo werkt het stiekem wel. Als je in shape bent hebben mensen automatisch meer respect voor je en komt echt met meer dingen weg.
Ergens mee wegkomen is niet hetzelfde als respect hebben.

Ik kan me wel voorstellen dat als je er een beetje uitziet alsof je in shape bent, of dat nu bodybuilding is of een marathon dat mensen er meer begrip voor hebben dan als je met morbide obesitas met je plastic bakjes komt aanzetten.

• #147.943
Ergens mee wegkomen is niet hetzelfde als respect hebben.

Ik kan me wel voorstellen dat als je er een beetje uitziet alsof je in shape bent, of dat nu bodybuilding is of een marathon dat mensen er meer begrip voor hebben dan als je met morbide obesitas met je plastic bakjes komt aanzetten.
“Fouten” hebben minder consequenties en schipper je sneller af met “zal nooit meer gebeuren”.

• #147.944
Ik zou het zelf ook niet doen met die blikjes tonijn, want dat stinkt gewoon. Maar ik moet elke 2/3 uur gewoon eten en niemand die daar eigenlijk problemen mee heeft. Kom je ergens met nieuwe mensen kijken die altijd vreemd als je met je hele koeltas met meals aankomt zetten, alleen zijn die eerder nieuwschierig naar alles. Heb wel vaak meegemaakt dat men het allemaal “overdreven” noemt, maar dat zijn tevens ook die mensen die hun eigen piel niet meer kunnen zien door hun pens en eerder jaloers zijn.

Ben je beetje in shape na je 30ste is er 0 concurrentie en kan je vrijwel doen en laten wat je wilt. Zeker weten dat dit ook bijdraagt aan een betere functie op bepaalde werkplekken en dat men over het algemeen meer respect voor iemand heeft. Men heeft liever iemand op een leidinggevende plek die goed voor zichzelf zorgt en waar men respect voor heeft dan een crossfitter mongooltje van 60kg.
Het vooroordeel is dat als je meer in shape bent deze discipline en dit doorzettingsvermogen ook voor andere levensterreinen geldt.

• #147.945

Tja als je kijkt wat een gemiddelde Nederlander eet op een dag word ik daar ook niet vrolijk van! Mij maakt het ook niet uit waar ik kom, ik neem gewoon mijn eigen eten mee en als mensen daar iets van vinden heb ik echt schijt aan…goed dat je dat ook hebt.

• #147.946
Bij ons krijgt de grote fitte man ook wel meer respect, maar de enkele echt afgetrainde BB’er die rondloopt loopt toch eerder tegen afgunst of onbegrip op.

• #147.947
Bij ons krijgt de grote fitte man ook wel meer respect, maar de enkele echt afgetrainde BB’er die rondloopt loopt toch eerder tegen afgunst of onbegrip op.
Ja helaas herkenbaar....

De grote sterke man wordt gerespecteerd, terwijl de afgetrainde BB-er (die ook keihard traint, eet en alles) min of meer afgunstig wordt aangekeken en vaak (eigenlijk altijd) direct in verband wordt gebracht met "alleen maar anabolen"...

En net zoals net genoemd werd, de dikke pensen hebben dan vaak de grootste bek......

:flex:

• #147.948
Of je baas is een voormalige gym bewoner en heeft er geen issues mee dat je 10 minuten de tijd neemt om wat te eten 🥹

• #147.954
Ook nog geen moeite mee als het werk maar klaar is aan het einde van de dag
Dst snap ik vanuit je positie als werkgever, maar ik zie liever iemand zijn werk onderbreken die op een gezonde(re) manier met z'n lijf bezig is dan vanwege die troep.

• #147.955
Dst snap ik vanuit je positie als werkgever, maar ik zie liever iemand zijn werk onderbreken die op een gezonde(re) manier met z'n lijf bezig is dan vanwege die troep.
Zeker een feit . Enigste wat ik niet accepteer is alcohol en drugs gebruik , stoned of een kater is gewoon verlof pakken

• #147.957
Dat heeft mijn werkvoorbereider een keer gedaan, helft van de details ontbraken op de tekeningen 😂🥹 meteen terug gemaild maak maar opnieuw morgen ochtend om 07:30 moet ik ze hebben .
Was meteen ook de laatste keer 😂😂

• #147.958
Dat heeft mijn werkvoorbereider een keer gedaan, helft van de details ontbraken op de tekeningen 😂🥹 meteen terug gemaild maak maar opnieuw morgen ochtend om 07:30 moet ik ze hebben .
Was meteen ook de laatste keer 😂😂
1 januari middagdienst bij een andere ploeg. Belt de baas rond 1430 hè waar ben je ik mis je. Zegt hij ik jou ook. 😂😂

• #147.960
Ik was een zeecontainer aan het laden en de wind heeft de deur toegeslagen met mij ertussen.

20240124_100311.jpg

Terug
Naar boven