- Waardering
- 4.813
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Ai, ziet er ruw uit.Ik was een zeecontainer aan het laden en de wind heeft de deur toegeslagen met mij ertussen.
![]()
Au?
Pleister erop en weer door!?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ai, ziet er ruw uit.Ik was een zeecontainer aan het laden en de wind heeft de deur toegeslagen met mij ertussen.
![]()
Uhuh.Ai, ziet er ruw uit.
Au?
Pleister erop en weer door!?
Wauw, dat is dan weer minder.
Niks aan de zee container ?Ik was een zeecontainer aan het laden en de wind heeft de deur toegeslagen met mij ertussen.
![]()
Er moet een nieuwe deur in.
Daar gaat de winst van vandaag

RMI of ik terug mocht trainen, ik zit met een hernia en een gebroken ruggenwervel. Hoe de f**k breek je je rug als je niks meer kan doen...
Motorkap gestolenVan mijn dochter is de complete motorkap gestolen van haar Audi S1
Kan wel begrijpen dat iemand het nodig had, maar plaats dan tenminste een blaadje achter de ruitenwisser van Bedankt voor je motorkap.
Hoe steel je een motorkap en fucking Why
In het Nederlands of in het Arabisch?maar plaats dan tenminste een blaadje achter de ruitenwisser van Bedankt voor je motorkap.
We vermoeden eerder Oost-Europees
Motorkap gestolenHoe steel je een motorkap en fucking Why
![]()
Dan heb je imitatie spul, en kale motorkap.Hoe weet ik niet, maar die shit is tegenwoordig zo duur (300 euro zonder lak) dat er altijd wel iemand een goedkope motorkap kan gebruiken.
Wel meer koeling door betere airflow , dat dan weer wel 😋 hoe dan ook kutVan mijn dochter is de complete motorkap gestolen van haar Audi S1![]()
Kan wel begrijpen dat iemand het nodig had, maar plaats dan tenminste een blaadje achter de ruitenwisser van Bedankt voor je motorkap.
Origineel zonder lak
Hoe oud is je dochter?Van mijn dochter is de complete motorkap gestolen van haar Audi S1