XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #147.990
Na ontelbare well done biefstukken die voor rare moesten doorgaan, hadden we deze keer te maken met bijna rauwe hamburgers...

• #147.991
Ik was een zeecontainer aan het laden en de wind heeft de deur toegeslagen met mij ertussen.

20240124_100311.jpg
Blijf dan ook bij die zeecontainers weg en ga gewoon in het park slapen.

• #147.993
Dat ik 12 jaar geleden blijkbaar niet zo aardig ben geweest tegen de keukenmonteur. De overdruk beveiliging van de Qooker lekt en die is op een uiterst onhandige plek gemonteerd.

• #147.994
Dat ik 12 jaar geleden blijkbaar niet zo aardig ben geweest tegen de keukenmonteur. De overdruk beveiliging van de Qooker lekt en die is op een uiterst onhandige plek gemonteerd.
Mocht je er zelf mee aan de slag gaan; laat 't reservoir eerst even leeglopen. Anders spuit het hete water om je oren, ik spreek uit ervaring :eyes:

• #147.995
Ik heb een keer een deur ondersteboven gehangen bij een uiterst vervelende klant 😂

• #147.996
💃 Wacht met smart op 1e rokjesdag 💃

• #147.997
Mocht je er zelf mee aan de slag gaan; laat 't reservoir eerst even leeglopen. Anders spuit het hete water om je oren, ik spreek uit ervaring :eyes:
Het verwijderen is gelukt, maar ik moest daarvoor wel eerst de afvoer verwijderen om die lekdicht te krijgen moest ik een nieuwe rubberring hebben. Dus al met al 2 keer bij de bouwmarkt geweest want ik moest ook de waterleiding afdoppen omdat ik pas morgen een nieuwe overdruk beveiliging in huis heb.

• #147.998
Het verwijderen is gelukt, maar ik moest daarvoor wel eerst de afvoer verwijderen om die lekdicht te krijgen moest ik een nieuwe rubberring hebben. Dus al met al 2 keer bij de bouwmarkt geweest want ik moest ook de waterleiding afdoppen omdat ik pas morgen een nieuwe overdruk beveiliging in huis heb.
Stoppen met het pesten van vaklui 😂

• #148.000
Hij zal het wel beter hebben geweten, en dat geuit naar de monteur.
Deels gelijk, maar ik als er bewust voor kies om iets uit te besteden heb ik weinig commentaar. Ergens snap ik de indeling/constructie wel, maar er is gewoon geen rekening gehouden met het vervangen van iets van het leidingwerk.

Ik twijfelde of ik straks het een of ander wil ga verleggen als ik de nieuwe overdruk beveiliging in huis heb, maar mijn vrouw heeft liever dat ik andere klussen afmaak. :D

Terug
Naar boven