Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #148.003
Het verwijderen is gelukt, maar ik moest daarvoor wel eerst de afvoer verwijderen om die lekdicht te krijgen moest ik een nieuwe rubberring hebben. Dus al met al 2 keer bij de bouwmarkt geweest want ik moest ook de waterleiding afdoppen omdat ik pas morgen een nieuwe overdruk beveiliging in huis heb.
Dat de boel mag lekken Tinus.

• #148.004
Deels gelijk, maar ik als er bewust voor kies om iets uit te besteden heb ik weinig commentaar. Ergens snap ik de indeling/constructie wel, maar er is gewoon geen rekening gehouden met het vervangen van iets van het leidingwerk.

Ik twijfelde of ik straks het een of ander wil ga verleggen als ik de nieuwe overdruk beveiliging in huis heb, maar mijn vrouw heeft liever dat ik andere klussen afmaak. :D
Bij deze benoem ik je tot beunhaas general in de orde der beunhazen : Emeritus Tinus de beunhaas 😋
@ThaWasteland akkoord ?

• #148.007
@Sanca Saxon graag nickchange van Steks naar Klusserdeklus

• #148.008
@Sanca Saxon graag nickchange van Steks naar Klusserdeklus
Dat is toevallig mijn discord account.

IMG_3992.jpeg

• #148.015
Mn koffer met laptop, kleding, toilettas, boeken, mealprep etc. in de achterbak van een collega laten liggen die 200 km verderop woont. Domme pancake die ik er ben.

• #148.020
Irritante webchats bij bedrijven die het ineens allemaal niet meer fatsoenlijk doen en degene die het wel fatsoenlijk doet, snapte niet waarom ik nog binnen de 14 dagen cooling off period zat, geteld vanaf 20 januari.

Thinking Think GIF by Rodney Dangerfield

Terug
Naar boven