- Waardering
- 9.232
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
And he got fucked accordinglyHij zal het wel beter hebben geweten, en dat geuit naar de monteur.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
And he got fucked accordinglyHij zal het wel beter hebben geweten, en dat geuit naar de monteur.
Thatś the way
Dat de boel mag lekken Tinus.Het verwijderen is gelukt, maar ik moest daarvoor wel eerst de afvoer verwijderen om die lekdicht te krijgen moest ik een nieuwe rubberring hebben. Dus al met al 2 keer bij de bouwmarkt geweest want ik moest ook de waterleiding afdoppen omdat ik pas morgen een nieuwe overdruk beveiliging in huis heb.
Bij deze benoem ik je tot beunhaas general in de orde der beunhazen : Emeritus Tinus de beunhaas 😋Deels gelijk, maar ik als er bewust voor kies om iets uit te besteden heb ik weinig commentaar. Ergens snap ik de indeling/constructie wel, maar er is gewoon geen rekening gehouden met het vervangen van iets van het leidingwerk.
Ik twijfelde of ik straks het een of ander wil ga verleggen als ik de nieuwe overdruk beveiliging in huis heb, maar mijn vrouw heeft liever dat ik andere klussen afmaak.![]()
❤️
Ja onze beunhaas truus zit momenteel een straf uit die gaat hier normaal over.Bij deze benoem ik je tot beunhaas general in de orde der beunhazen : Emeritus Tinus de beunhaas 😋
@ThaWasteland akkoord ?
Als hij een gespleten persoonlijkheid ontwikkeld kunnen we hem buurman en buurman noemen@Sanca Saxon graag nickchange van Steks naar Klusserdeklus

Klusmier kan ook nog@Sanca Saxon graag nickchange van Steks naar Klusserdeklus
Opnieuw ?
Klunsmier
Is het een lekker ding?Mn koffer met laptop, kleding, toilettas, boeken, mealprep etc. in de achterbak van een collega laten liggen die 200 km verderop woont. Domme pancake die ik er ben.
Kale man van medio 40, ik kan niet voor jou invullen of jij daar warm voor loopt.
We halen de expert erbij!Kale man van medio 40, ik kan niet voor jou invullen of jij daar warm voor loopt.
Heerlijk