Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #148.021
Irritante webchats bij bedrijven die het ineens allemaal niet meer fatsoenlijk doen en degene die het wel fatsoenlijk doet, snapte niet waarom ik nog binnen de 14 dagen cooling off period zat, geteld vanaf 20 januari.

Thinking Think GIF by Rodney Dangerfield
Is nog irritanter als je fulltime werkt en 2.5 dag in de wacht staat. Jij bent werkloos dus kunt het wel veroorloven om de hele dag te wachten

• #148.022
Is nog irritanter als je fulltime werkt en 2.5 dag in de wacht staat. Jij bent werkloos dus kunt het wel veroorloven om de hele dag te wachten

Ik ben niet werkloos.
Ook had ik het over 'niet fatsoenlijk doen' en niet over wachttijden.

• #148.023
  • #148.024
  • #148.025
In nederland ben je werkloos als je 8uur pw werkt, uitzonderingen voor mensen die bij brownies en downies werken etc.

Ik ben een mens van geduld, vandaar dat ik nog steeds wacht op die dm van je dochter.

Nee in Nederland ben je dan alsnog niet werkloos. Hoe dan ook ging het niet om de wachttijd, want de wachttijd was minder dan een minuut :trollface:

• #148.028
Zijn er nog nieuwe r**ards aangewaaid hier of moet ik weer flyeren bij de dagbesteding van hell om nieuwe mensen te recruiten

• #148.029
  • #148.030
Ohnee jij bent meer van het chatten. Toevallig met Mike? Aangezien hij pas zijn hart moest luchten dat ie met een “skank” aan het chatten was.

Jeetje..ik had gehoopt dat je jouw vakantie gebruikt had om beter te worden in begrijpend lezen, maar het is nog verder achteruit gegaan :eek:
Je praat wartaal joh..

• #148.031
Laten we het een beetje gezellig houden hier.

• #148.032
Webchat is meestal wel chatten ja en niet bellen. Ook zou het raar zijn als ik zou chatten of bellen wanneer iemand niet werkt, aangezien dat hun werk is :roflol:

Anyway, meerdere bedrijven met rottende webchats allemaal op dezelfde dag, irritant. That's all.

• #148.033
In nederland ben je werkloos als je 8uur pw werkt, uitzonderingen voor mensen die bij brownies en downies werken etc.

Ik ben een mens van geduld, vandaar dat ik nog steeds wacht op die dm van je dochter.
Dacht dat jij zei dat Hell mijn dochter was. Ik sta daar geheel buiten wat jullie via dm bespreken

• Heart
Waarderingen: AK
  • #148.034
In ander nieuws. Carnaval komt eraan, de week dat alles mag en kan!

Wat gaan jullie allemaal doen

• #148.036
  • Heart
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven