- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Zit jij thuis onder de plak soms?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit jij thuis onder de plak soms?
Prima als je daar dan tijdelijk voor kiest, maar als je daar blijft hangen ben je wel lichtelijk ‘tarded’.Dat als je moet kiezen tussen geen werk en minimumloon werk, dat je dan minimumloon moet kiezen (en hierdoor er dus mensen zijn die wel voor minimumloon werken en diegenen zijn niet direct 'tarded' of 'te dom om los te lopen'.
Dus?
Dat als je moet kiezen tussen geen werk en minimumloon werk, dat je dan minimumloon moet kiezen (en hierdoor er dus mensen zijn die wel voor minimumloon werken en diegenen zijn niet direct 'tarded' of 'te dom om los te lopen'.
Prima als je daar dan tijdelijk voor kiest, maar als je daar blijft hangen ben je wel lichtelijk ‘tarded’.

Als je in deze tijd voor een minimumloon gaat werken ben je wel retarded, zoals ik in mijn vorige post al aangaf.
Ik ken geen werkgever die nu nog exact het minimumloon betaalt want dan stapt iedere (ongeschoolde) werknemer simpelweg over naar 'de buren' waar er beter betaald wordt.
Het ging wat verder dan dat get ging erom dat als je te weinig geld hebt om rond te komen je daar niet ik moet berusten, maar dat je moet zoeken naar een baan die meer betaald, je meer uren moet maken, of op momenten moet gaan werken waarvoor een toeslag geldt.Het ging over het doen van werk voor minimumloon. Niet hoe lang of wat dan ook.
Blijkbaar kiezen apfelstrudel en ak liever voor bijstand, dan voor minimumloon als er geen andere keus zou zijn![]()
Niemand in NL hoeft voor minimum te werken tenzij je te stom om los te lopen bent, maar dan had je maar meer verstand moeten hebben.
Het hoeft toch ook niet?
Dat vind jij kansloos. Ik vindt het prachtig.Het ging over het doen van werk voor minimumloon. Niet hoe lang of wat dan ook.
Blijkbaar kiezen apfelstrudel en ak liever voor bijstand, dan voor minimumloon als er geen andere keus zou zijn
Again, je mist het punt. Daarbij mensen 'retarded' noemen is kansloos. Doe beter.
Je wilt het weer eens niet snappen.Als geen enkele werkgever minimumloon betaald, dan niet nee.
Doet ze expres. Ze werkt namelijk niet, dus heeft niets beters te doen.
Dag als je voor langere tijd een baan met minimuloon accepteert je of echt iets mankeert, je er gewoon bij neerlegt, of gewoon in de slachtofferrol wilt zitten.
Dag als je voor langere tijd een baan met minimuloon accepteert je of echt iets mankeert, je er gewoon bij neerlegt, of gewoon in de slachtofferrol wilt zitten.
Eigenlijk toch wel want als je maar een beetje moeite doet vind je al een baan die beter betaald.Ok, maar ik had het niet over 'voor langere tijd'.
Als je geen werk hebt en enkel iets voor minimumloon kunt vinden, ben je niet 'tarded' of 'te dom om rond te lopen' zoals anderen wel zeggen, als je daar dan voor kiest ipv werkloos te blijven.
Wat je daarna doet, is een andere discussie.
Eigenlijk toch wel want als je maar een beetje moeite doet vind je al een baan die beter betaald.
In elke regio, voor elke leeftijd, voor elke educatie achtergrond, voor elk aantal uren?
maar goed, als er al 1 iemand is in Nederland die enkel een minimumloon baan kan aangrijpen (ookal is het voor korte tijd), dan bewijst dat al mijn punt.JaIn elke regio, voor elke leeftijd, voor elke educatie achtergrond, voor elk aantal uren?
Gewoon vakkenvullen of kassawerk bij Jumbo betaalt al beter.In elke regio, voor elke leeftijd, voor elke educatie achtergrond, voor elk aantal uren?