apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat een retorische vraag?
Het feit dat ze nu de karma functie ontdekt heeft en al mijn posts negatieve karma gaat geven zegt alweer genoeg.
~~Maar om te klimmen moet je toch ergens beginnen?~~
![]()
Ik vind wel dat je nu moet verantwoorden welke posts dat waren, waarom en hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren.'al mijn posts', serieus? Ik heb je 2x karma gegeven. Jij post heel veel meer dan 2x.
En nog 4x pw getraind laatste tijd? Summer is coming he
Wat denk jezelf, tuurlijk niet!En nog 4x pw getraind laatste tijd? Summer is coming he
Ze moest werken.En nog 4x pw getraind laatste tijd? Summer is coming he
Het toeslagensysteem geeft merkwaardige resultaten.
‘Catering op locatie’
Een meerderheid van de Kamer wil heus wel dat ze een (lachwekkend laag) bedrag aan kost en inwoning gaan betalen, maar het is niet mogelijk om huur te vragen omdat ze daarmee huurrechten zouden opbouwen, noch om zorgpremies te heffen omdat ze daarmee, je gelooft het niet, recht op toeslagen zouden krijgen. Een uitzonderingssysteem (wie weinig verdient betaalt niet minder belasting, maar krijgt een deel terug als toeslag) staat hier dus in de weg van daadwerkelijk heffingen opleggen die Nederlanders met een baan wel gewoon moeten betalen.
Zo'n opmerkingen blijven toch altijd een beetje apart op een bodybuildforum.Niet iedereen is er zeker van dat het een 'nog' een vrouw is
![]()
Het taalgebruik ook.Zo'n opmerkingen blijven toch altijd een beetje apart op een bodybuildforum.

Is dit wat ze bedoelen met 'een genderidentiteit tussen man en vrouw of wat daarbuiten valt'?Niet iedereen is er zeker van dat het een 'nog' een vrouw is
![]()
🙋En ik maar kegel- en bekkenbodem oefeningen doen om dit soort shit te voorkomen terwijl het dus blijkbaar luctratieve handel is. Wie wordt mijn eerste abonnee?

Heel eerlijk Steks, dit gaat mijn pet allemaal iets te boven. Een beetje boel ook. 🤓
![]()
Hoe het voor intersekse atleten als Annet Negesa alleen maar moeilijker wordt
Je laten opereren vanwege een van nature hoog testosterongehalte om weer wedstrijden te mogen lopen. Het klinkt misschien absurd, maar het is de extreme keuze die Annet Negesa uit Oeganda ooit maakte.nos.nl
Het komt er op neer dat ze geboren is met testosteron niveau’s vergelijkbaar met die van een man en dat dus in haar voordeel werkt en hoe en of dat eerlijk is tegenover de ‘standaard’ vrouw tijdens wedstrijden.