XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #148.421
~~Maar om te klimmen moet je toch ergens beginnen?~~
1673251464523.jpg

• #148.424
'al mijn posts', serieus? Ik heb je 2x karma gegeven. Jij post heel veel meer dan 2x.
Ik vind wel dat je nu moet verantwoorden welke posts dat waren, waarom en hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren.

Eventueel een overzichtelijk lijstje zodat we alle punten een voor een kunnen evalueren.

• #148.429
Het toeslagensysteem geeft merkwaardige resultaten.
(Zie het door mij vetgedrukte stukje)

‘Catering op locatie’​

Een meerderheid van de Kamer wil heus wel dat ze een (lachwekkend laag) bedrag aan kost en inwoning gaan betalen, maar het is niet mogelijk om huur te vragen omdat ze daarmee huurrechten zouden opbouwen, noch om zorgpremies te heffen omdat ze daarmee, je gelooft het niet, recht op toeslagen zouden krijgen. Een uitzonderingssysteem (wie weinig verdient betaalt niet minder belasting, maar krijgt een deel terug als toeslag) staat hier dus in de weg van daadwerkelijk heffingen opleggen die Nederlanders met een baan wel gewoon moeten betalen.

• #148.430
Ik kon vannacht niet slapen dus zat maar wat kansloos op Instagram, kwam ik dit pareltje tegen:

Die vrouw heeft dus een heel account vol met 💦

Kwam dit vervolgens voor in mijn droom? Jup. 💀

• #148.431
Niet iedereen is er zeker van dat het een 'nog' een vrouw is
hunter-henderson-750x393.jpg

• #148.433
Zo'n opmerkingen blijven toch altijd een beetje apart op een bodybuildforum.
Het taalgebruik ook.
:trollfacex:

Het ligt een beetje in het verlengde van de discussie wat natty mogelijk is. Ook wordt er vaak naar vrouwen anders gekeken, dasr heb je op een bodybuildingforum zeker een punt.

Laatst bewerkt:
  • #148.434
  • #148.435
Het ligt eraan wat je als criteria voor man en vrouw hanteert. Kijk je puur naar chromosomen en geslachtsdelen of speelt testosteronlevel ook een rol?

Er zijn vrouwelijke atleten geweest die testosteronremmers moesten nemen. (Waar later het hof over oordeelde dat dat niet terecht was)

• #148.436
Desalniettemin lift ze het maar wel even en als ik er met ‘bodybuilding ogen’ naar kijk is haar fysiek en kracht uiteraard een hele prestatie.

Toen ik zag dat ze OF heeft en er op ieder filmpje wel een ‘straaltje’ plas naar beneden klettert (en ja, ik weet wat stressincontinentie is, daar is Tena Lady voor uitgevonden), was het wel duidelijk wat haar niche is. Squirten is zo passé. In mijn droom nachtmerrie was ik dus aan het squatten en toen gebeurde het ook 😩

En ik maar kegel- en bekkenbodem oefeningen doen om dit soort shit te voorkomen terwijl het dus blijkbaar luctratieve handel is. Wie wordt mijn eerste abonnee?

@BB_ Dit is wel een hele interessante casus, deze vrouw is intersekse en heeft eigenlijk vanwege haar aangeboren - in dit geval - voordeel een veelbelovende carrière vaarwel moeten zeggen. Dat lijkt me ontzettend frustrerend. Net zoals voor de vrouwen die daarmee moesten concurreren. Lastige discussie.

• #148.437
  • #148.439

Heel eerlijk Steks, dit gaat mijn pet allemaal iets te boven. Een beetje boel ook. 🤓

Het komt er op neer dat ze geboren is met testosteron niveau’s vergelijkbaar met die van een man en dat dus in haar voordeel werkt en hoe en of dat eerlijk is tegenover de ‘standaard’ vrouw tijdens wedstrijden.

• #148.440
Heel eerlijk Steks, dit gaat mijn pet allemaal iets te boven. Een beetje boel ook. 🤓

Het komt er op neer dat ze geboren is met testosteron niveau’s vergelijkbaar met die van een man en dat dus in haar voordeel werkt en hoe en of dat eerlijk is tegenover de ‘standaard’ vrouw tijdens wedstrijden.

Als je 2 meter 50 bent werkt dat ook in je voordeel tijdens het basketballen… Wat een p*ssy shit.

Terug
Naar boven