Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #148.401
Zo ja, dan is Nederland 100% beter dan hier in Engeland :) maar goed, als er al 1 iemand is in Nederland die enkel een minimumloon baan kan aangrijpen (ookal is het voor korte tijd), dan bewijst dat al mijn punt.
Dat bewijst helemaal niets, dat iemand iets doet betekent niet dat het niet hoeft.

Het is dan een keuze net als dat jij er voor kiest het niet te willen begrijpen.

• #148.402
Gewoon vakkenvullen of kassawerk bij Jumbo betaald al beter.

New Girl Facepalm GIF by HULU

Laat maar zitten.

On topic:

Weer half door m'n rug gegaan en om de een of andere reden voelen m'n ribben rechts alsof ze gekneusd zijn.
Lang zitten doet pijn, maar heb geen sta bureau :o

• Heart
Waarderingen: BB_
  • #148.404
  • #148.407
Weer half door m'n rug gegaan en om de een of andere reden voelen m'n ribben rechts alsof ze gekneusd zijn.
Lang zitten doet pijn, maar heb geen sta bureau :o

• #148.411
Reminder, karmaberichten zijn privé, screenshots ervan zijn niet toegelaten

• #148.412
Ken je dat, dat je (thuis) aan het werk bent en de focus hebt van een hond en niet vooruit te branden bent...

• #148.414
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #148.417
Wat snap je niet aan mijn post of het woord 'klimmen'?
Behalve dat ik een schijthekel heb aan klimmen, ben ik ook veel te onhandig ervoor. Althans, gewoon een berg op prima, maar zo'n klimmuur is niets op voor mij.

Oke, even serieus: ik denk dat 90% van de mensen als ze iets beter hun best hadden gedaan op school en een opleiding hadden gedaan die ze leuk vonden, ze al veel hogerop zouden kunnen starten. Vakkenvullen etc. is echt zo'n bijbaantje. Nou heb ik ook een neef die dat voor z'n leven doet, maar die heeft dan ook een mentale beperking. Net als dat er mensen zwakbegaafd zijn. That's life, maar ze kunnen in ieder geval mee in de maatschappij. Als we natuurlijke selectie / survival of the fittest haar gang zouden laten gaan, zouden die mensen het waarschijnlijk niet redden.

• #148.419
Nou heb ik ook een neef die dat voor z'n leven doet, maar die heeft dan ook een mentale beperking. Net als dat er mensen zwakbegaafd zijn. That's life, maar ze kunnen in ieder geval mee in de maatschappij. Als we natuurlijke selectie / survival of the fittest haar gang zouden laten gaan, zouden die mensen het waarschijnlijk niet redden.
Bedoel je nu dat @Hell93 ook in deze categorie valt?

Terug
Naar boven