AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #148.441
Als je 2 meter 50 bent werkt dat ook in je voordeel tijdens het basketballen… Wat een p*ssy shit.
Er zijn inderdaad altijd factoren die in je voordeel óf nadeel kunnen werken ten opzichte van een ander. De betreffende organisatie is er dus heel strikt in en zegt niet eerlijk, wij proberen een eerlijke strijd te waarborgen en ‘activisten’ zeggen iedereen moet kunnen deelnemen ongeacht deze factoren.

• #148.444
om te beginnen had ik een lekkere vakantie van 8 dagen. Eergister eerste nachtdienst gehad en toen ik thuis sochtends aankwam viel ik helemaal niet in slaap (van 7 tot 10 geslapen) en daarna klaar wakker. Volgende dag zelfde verhaal. Nu voel ik me brak door slaaptekort dus morgen op me vrije dag heledag pitten. Gister wou ik bijna mk677 achteroverslaan om te kunnen pitten maar goed dat ik het gelaten had😂

• Like
Waarderingen: BB_
  • #148.445
Bij mijn werk in Nederland keek ik uit op een mileustraat. Tegenwoodig heb ik een beter uitzicht en dat maakt mijn dag toch wel goed smorgens.
1000010143.jpg

• #148.446
Best wel jaloers NGL.

• #148.448
Agressieve moslims in het verkeer tijdens de ramadan. Vervelend volk blijft het ook.. Misschien ff camera ophangen in mijn auto voor die achterlijke die gaan break checken?

• #148.453
Vandaag, dus vanaf 18:04 (VK tijd) en vasten begint dan 4:47.

Lekker generaliseren :) grow up.
Huh?
In 2024 start de ramadan bij zonsondergang op 10 maart. Het vasten begint de ochtend erna, op 11 maart.
Het vasten is begonnen sinds deze ochtend. Het is vandaag 11 maart.

• #148.454
Huh?

Het vasten is begonnen sinds deze ochtend. Het is vandaag 11 maart.

Gepubliceerd op 6 maart.
Dan kunnen ze het nog niet weten.
Ze weten pas wanneer het begint, op de dag van het begin. Saudi Arabië zegt de maan te hebben gezien en dus start het vanavond (vasten aankomende nacht), maar veel zeggen dat dit niet klopt en dus zou het morgen avond pas beginnen.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #148.455
Dus heeft de F1 voor niets twee weekenden met die onzin rekening gehouden.

• #148.456
Gepubliceerd op 6 maart.
Dan kunnen ze het nog niet weten.
Ze weten pas wanneer het begint, op de dag van het begin. Saudi Arabië zegt de maan te hebben gezien en dus start het vanavond (vasten aankomende nacht), maar veel zeggen dat dit niet klopt en dus zou het morgen avond pas beginnen.
Wow, dat klinkt totaal niet retarded. Hebben ze geen satelietten?

Grapje! Retorische vraag

• #148.457
Who gives a f**k, laat die mensen lekker honger lijden als ze dat willen omdat hun sprookje ze dat vertelt. Kan de rest van ons rustig blijven gainen

• #148.458
Lekker generaliseren :) grow up.
Doen ze toch echt zelf. Laatst werd ik door een moslim afgesneden die op de fiets was, dus ik gooi een klein toetertje zo van joh kijk uit. Gaat hij zijn middelvinger opsteken, ik steek hem terug naar hem op. Komt hij stoer intimideren voor mijn auto bij een rood stoplicht. 'wat is je kk probleem, stap uit dan kk kaaskop, kk dit kk dat'. Ja mooi volk.

• #148.459
Doen ze toch echt zelf. Laatst werd ik door een moslim afgesneden die op de fiets was, dus ik gooi een klein toetertje zo van joh kijk uit. Gaat hij zijn middelvinger opsteken, ik steek hem terug naar hem op. Komt hij stoer intimideren voor mijn auto bij een rood stoplicht. 'wat is je kk probleem, stap uit dan kk kaaskop, kk dit kk dat'. Ja mooi volk.
Dat was geen echte.

Terug
Naar boven