AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #148.461
Doen ze toch echt zelf. Laatst werd ik door een moslim afgesneden die op de fiets was, dus ik gooi een klein toetertje zo van joh kijk uit. Gaat hij zijn middelvinger opsteken, ik steek hem terug naar hem op. Komt hij stoer intimideren voor mijn auto bij een rood stoplicht. 'wat is je kk probleem, stap uit dan kk kaaskop, kk dit kk dat'. Ja mooi volk.

En jij wist dat hij een moslim was...hoe?

• #148.462
Doen ze toch echt zelf. Laatst werd ik door een moslim afgesneden die op de fiets was, dus ik gooi een klein toetertje zo van joh kijk uit. Gaat hij zijn middelvinger opsteken, ik steek hem terug naar hem op. Komt hij stoer intimideren voor mijn auto bij een rood stoplicht. 'wat is je kk probleem, stap uit dan kk kaaskop, kk dit kk dat'. Ja mooi volk.
mag ik vragen wat geloof (Moslim) hiermee te maken heeft?

• #148.464
  • #148.466
  • #148.471
Achmed vertelde dat hij moslim is.
Hell: dus iedereen die zegt dat hij moslim is, is moslim. Gotcha

• #148.474
Op basis van kleding. Want Indiase mannen dragen natuurlijk geen jurken.

Boeit verder ook niet, overal heb je rotte appels. Jij bent een ook een :D
Je praat echt poep, het was een moslim dat was overduidelijk. Ook nog nooit een indiase man met een mocro accentje horen zeggen: stap je kkr auto uit, kkr kaaskop wat is je kkr probleem.

• #148.476
Dank voor je gelijk in deze 'discussie'.

• #148.477
Je praat echt poep, het was een moslim dat was overduidelijk. Ook nog nooit een indiase man met een mocro accentje horen zeggen: stap je kkr auto uit, kkr kaaskop wat is je kkr probleem.
Er zijn ook veel Turken/ Marrokanen die geen moslim zijn. Je praat onzin.

• #148.479
Het is pas dag 1 en iedereens bloedsuiker hier is nu al laag.

Hopelijk werken de camera's op Amsterdam CS nu wel.

Terug
Naar boven