Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #148.501
Dat Iran een gevaarlijk land is waar je niet heen moet gaan als vrouw want je wordt er zwaar onderdrukt en je kunt zo de gevangenis in.......volledige onzin natuurlijk

Helaas geen onzin :( al heeft dat niks met Islam te maken, maar met Iran als land/de leiding.

• #148.503
Dat Iran een gevaarlijk land is waar je niet heen moet gaan als vrouw want je wordt er zwaar onderdrukt en je kunt zo de gevangenis in.......volledige onzin natuurlijk
Dat is idd volledige onzin inderdaad.

Dat geldt alleen voor homo's en vrouwen die geen onderdrukkend kopvod willen dragen. En in beide gevallen verdien je de strop dan natuurlijk gewoon.
Die stomme incorrecte vooroordelen ook altijd.

• #148.504
Ja tuurlijk het Westen is zo geprogrammeerd. En als je in Marokko of een Arabisch land rijdt, ben ik dan 'de man' of 'die blanke'?

Maar vraag menig Marokkaan wat ze zijn en ze zeggen niet Nederlands maar Marokkaans, terwijl ze 2e of 3e generatie zijn.
Ik snap je;

Ik weet niet wat een Marokkaan in Marokko denkt als ie jouw ziet rijden, maar hij zal waarschijnlijk niet denken "die christen".....misschien wel "die blanke" als je dat zichtbaat ook echt bent.

Marokkanen in Nederland voelen zich Marokkaans omdat ze Marokkaans zijn vanwege hun afkomst, ze weten dat ze behoren tot de Nederlanders maar vaak wordt dat niet zo opgevat denk ik, door hun.

Ik wist vroeger zelf niet eens waar ik toe behoorde, de Nederlanders noemden me een Turk, de Turken noemden me een Nederlander......ik ben maar gewoon "mens", een Nederlander met een Turkse afkomst.

Oh ja, ik ben trouwens geen halfbloed meer, maar een dubbelbloed. Nice!

• #148.505
Het kan ook een gevalletje miscommunicatie zijn zoals dit.

Ja zijn emoties zijn zo hoog dat ie het verkeerd begrijpt, wel een komisch fragment eigenlijk, vind die gast zelf ook wel als je op het eind zijn reactie hoort als ie merkt dast ie het verkeerd begreep...

• #148.506
Ik snap je;

Ik weet niet wat een Marokkaan in Marokko denkt als ie jouw ziet rijden, maar hij zal waarschijnlijk niet denken "die christen".....misschien wel "die blanke" als je dat zichtbaat ook echt bent.

Marokkanen in Nederland voelen zich Marokkaans omdat ze Marokkaans zijn vanwege hun afkomst, ze weten dat ze behoren tot de Nederlanders maar vaak wordt dat niet zo opgevat denk ik, door hun.

Ik wist vroeger zelf niet eens waar ik toe behoorde, de Nederlanders noemden me een Turk, de Turken noemden me een Nederlander......ik ben maar gewoon "mens", een Nederlander met een Turkse afkomst.

Oh ja, ik ben trouwens geen halfbloed meer, maar een dubbelbloed. Nice!
Mijn vriendin is volbloed Portugees, wel geboren in NL, maar noemt zich Nederlands.

Ach ja, we kunnen niet allemaal zo goed integreren als @Hell93. Die vertrekt naar Engeland en wordt meteen een volbloed werkloze Paki moslima. Dát is pas echte integratie, waarvan akte.

• #148.507
Surprised Fire GIF

• #148.508
Mijn vriendin is volbloed Portugees, wel geboren in NL, maar noemt zich Nederlands.

Ach ja, we kunnen niet allemaal zo goed integreren als @Hell93. Die vertrekt naar Engeland en wordt meteen een volbloed werkloze Paki moslima. Dát is pas echte integratie, waarvan akte.

Kap eens met die leugens elke keer, begin het zat te worden.

• #148.509

Mijn vrouw is ook dubbelbloed, half Nederlands en half Turks, dus als we een kind krijgen is ie een rasechte dubbelbloed. Vinden we grappig.

• #148.518
Slecht nieuws dan ?

• #148.519
  • #148.520
Toen ik thuis kwam en 2 blauwe enveloppen zag liggen dacht ik dat wel even. Maar het bleek dus om een machtiging voor de boekhouder te gaan😮‍💨

Haha ja echt, hoe vaak kan je het vermelden
Hij is niet zo snel van begrip, schrijft alleen maar zinloze teksten.

Terug
Naar boven