AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #148.541
Hoe gestoord kan je zijn.
Baby van 16 maanden thuis in de box opsluiten alleen om vervolgens 10 dagen op vakantie te gaan.

Had gister toevallig de 'docu' ervan gezien. 2 dagen voordat ze ging, liet ze haar ook al alleen.. afschuwelijk..

Toevoeging;

De defence probeerde er nog van te maken dat ze van d'r medicatie af was en moederschap niet aan kon en depressief was..
Foto's van de vakantie laten wel zien dat dit helemaal niet waar is.

Ook had ze het kindje verschoond voordat ze 911 belde..ze was toen al een tijdje overleden.

Ik moet het eigenlijk niet doen, maar ik kijk regelmatig van zulke YouTube videos die zaken uitleggen, maar ook gewoon de interrogation van zulke mensen en helaas zijj vaak kindjes de slachtoffers :(

Laatst bewerkt:
  • #148.542
Hoe gestoord kan je zijn.
Baby van 16 maanden thuis in de box opsluiten alleen om vervolgens 10 dagen op vakantie te gaan.

Voor sommige mensen is het beter dat ze geen kinderen kunnen krijgen.

• #148.543
*Als ze geen kinderen zouden krijgen

Of bedoel je knip knip?

• #148.544
Doen ze toch echt zelf. Laatst werd ik door een moslim afgesneden die op de fiets was, dus ik gooi een klein toetertje zo van joh kijk uit. Gaat hij zijn middelvinger opsteken, ik steek hem terug naar hem op. Komt hij stoer intimideren voor mijn auto bij een rood stoplicht. 'wat is je kk probleem, stap uit dan kk kaaskop, kk dit kk dat'. Ja mooi volk.

Mijn ervaring is dat Nederlanders net zo zijn. Heeft niks met Moslim zijn te maken, de meeste Moslims, in mijn omgeving wonen vooral afganen en Syriërs, zijn vriendelijk. Sterker nog ik was vroeger ook zo'n flapdrol die snel uit zijn slof schoot.

Laatst bewerkt:
  • #148.546
Mijn ervaring is dat Nederlanders net zo zijn. Heeft niks met Moslim zijn te maken, de meeste Moslims, in mijn omgeving wonen vooral afganen en Syriërs, zijn vriendelijk. Sterker nog ik was vroeger ook zo'n flapdrol die snel uit zijn slof schoot.
Fapdrol

• #148.555
Nieuwe bril gekocht, fortuin voor betaald bij een fatsoenlijke opticien. Zitten er glazen in die flink chromatic abberations veroorzaken. :o Wist niet dat dat in brilglazen mogelijk was, maar na wat speurwerk erachter gekomen dat er glas in zit met een hoge index waarde (1,67) wat meer abberraties geeft.

Betaal je een premium voor dunne en ontspiegelde glazen, zit je 24/7 met een vertekend beeld. :roflol::clown: Morgen maar even terug gaan en vragen naar de mogelijkheden, heb dan liever dikkere glazen in een smalle frame dan dit.

• #148.556
Nieuwe bril gekocht, fortuin voor betaald bij een fatsoenlijke opticien. Zitten er glazen in die flink chromatic abberations veroorzaken. :o Wist niet dat dat in brilglazen mogelijk was, maar na wat speurwerk erachter gekomen dat er glas in zit met een hoge index waarde (1,67) wat meer abberraties geeft.

Betaal je een premium voor dunne en ontspiegelde glazen, zit je 24/7 met een vertekend beeld. :roflol::clown: Morgen maar even terug gaan en vragen naar de mogelijkheden, heb dan liever dikkere glazen in een smalle frame dan dit.

Doe een ooglaserbehandeling en be done with it. 2 maanden geleden ook laten doen en het is echt de beste beslissing ooit geweest.

• #148.557
Doe een ooglaserbehandeling en be done with it. 2 maanden geleden ook laten doen en het is echt de beste beslissing ooit geweest.
Heb ik wel ooit over nagedacht, maar daarna niet meer. Achteraf gezien een betere oplossing, gezien ik de helft van het bedrag aan een bril en zonnebril heb betaald. Als deze niet meer goed is dan ga ik daar wel voor. :p

• #148.558
Heb ik wel ooit over nagedacht, maar daarna niet meer. Achteraf gezien een betere oplossing, gezien ik de helft van het bedrag aan een bril en zonnebril heb betaald. Als deze niet meer goed is dan ga ik daar wel voor. :p

Het is een procedure van letterlijk een paar minuten en je bent voor de rest van je leven verlost van zo fucking veel ongemak. Enige “spijt” die ik heb is dat ik het niet eerder heb laten doen.

Had trouwens -4,5 in beiden ogen.

• #148.559
Het is een procedure van letterlijk een paar minuten en je bent voor de rest van je leven verlost van zo fucking veel ongemak. Enige “spijt” die ik heb is dat ik het niet eerder heb laten doen.

Was het al weer even aan het lezen, maar de kans op permanente problemen: halos, sunbursts, droge ogen etc, is een risico die ik liever niet neem. De kans is klein, maar ik heb liever een bril dan een hele kleine kans riskeren voor fucked up ogen voor de rest van m'n leven.

• #148.560

Ik heb -2 (hoop ik dan) en vind dat wazige best aangenaam.

Terug
Naar boven