- Waardering
- 27.818
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volgens mij begrijp je zelf niet wat @Mentat bedoeldeHij is niet zo snel van begrip, schrijft alleen maar zinloze teksten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij begrijp je zelf niet wat @Mentat bedoeldeHij is niet zo snel van begrip, schrijft alleen maar zinloze teksten.
Jawel hoor. De intellectueel had nog steeds niet begrepen waar ze residentie houdt. Ondanks al die uren hier op het sportschool forum.Volgens mij begrijp je zelf niet wat @Mentat bedoelde
Het gaat om haar post van de belastingdienst.Jawel hoor. De intellectueel had nog steeds niet begrepen waar ze residentie houdt. Ondanks al die uren hier op het sportschool forum.
Jawel hoor. De intellectueel had nog steeds niet begrepen waar ze residentie houdt. Ondanks al die uren hier op het sportschool forum.

Ik zal volgende keer wel een rode envelop gebruiken.
Hey ronn hoe is het.Jawel hoor. De intellectueel had nog steeds niet begrepen waar ze residentie houdt. Ondanks al die uren hier op het sportschool forum.
Zat geen liefdesbrief tussen helaasIk zal volgende keer wel een rode envelop gebruiken.
Ironisch, snap je dan helemaal niets!?Mentat was sarcastisch..zelfs ik als autist zag dat![]()
Een dom grapje ironie noemen gaat wel wat ver.Ironisch, snap je dan helemaal niets!?
(dat was sarcasme)
Of de posts zijn "te intellectueel" of de "grapjes te dom", soms denk ik weleens dat ik beter kan gaan trainen.

Er valt kennelijk nog veel te verbeteren.Of de posts zijn "te intellectueel" of de "grapjes te dom", soms denk ik weleens dat ik beter kan gaan trainen.
![]()
De vraag wat en bij wie laat ik graag in het midden...

Of de posts zijn "te intellectueel" of de "grapjes te dom", soms denk ik weleens dat ik beter kan gaan trainen.
![]()
Wat doe jij hier dan nog?Jeetje, heftige gedachtes..maar snel iets anders gaan doen om te voorkomen dat je gaat trainen! Zulke lui willen we hier niet he
Bij de zwijnen.De vraag wat en bij wie laat ik graag in het midden...
![]()
Ik kreeg er hier in Noorwegen 2 weken geleden ook 1. Of we even 3500 euro kgb terug wouden betalen over 2023. Bleek dat de vrouw die mijn verzoek tot stop zetten van het kgb als eind datum 1-2-2023 had ingevuld ipv 1-2-2024.
Jaaaaaa mijn vrouw vertelde me dit, is toch fucking niet normaal, zulke mensen krijgen kinderen......echt te bizar....Hoe gestoord kan je zijn.
Baby van 16 maanden thuis in de box opsluiten alleen om vervolgens 10 dagen op vakantie te gaan.
![]()
An Ohio toddler died after her mom left her alone as she took a 10-day vacation. Judge: it was the ‘ultimate act of betrayal’ | CNN
Kristel Candelario was sentenced to life in prison by a judge who scolded her for posing for photos on a beach in Puerto Rico while her 16-month-old daughter lay dying alone in a filthy playpen back in Cleveland.amp.cnn.com