AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #148.801
Nieuwe irritatie. Bomvolle gym, kutje zit Al bijna 40 MINUTEN. achter de latt pulldown . Dus ik vraag netjes hoe lang moet je nog . "Irritatie alom op dat poederdoosje" vervolgens extra lang kutten met die tel. Dus ik benaderd haar later nog een keer na inmiddels de rest van mijn routine helemaal heb kunnen afmaken. Zegt ze " mag toch gwn ff rusten tijdens de set" " rot gwn op " ik zeg tja de hele gym is vol dan je niet 20 minuten telefoonpauze gaan nemen" . Dan trekt ze een kop jongen word je ronduit bang van , net dat crackbeestje uit die lord of the rings filmserie. Alsof je crackpijpje bij iemand uit de handen slaat. Ik zweer telefoonverslaving kan bijna onder de zelfde noemer als heroine verslaving🤣🤣 tja en geen zin in straatverbod en hardnekkig opgevoed met het idee dat je geen vrouwen mept. Maar zon kamp wijffie is eigenlijk ook geen vrouw meer te noemen.
Sla dan haar vriend in elkaar! Als ik last heb van rotkinderen zeg ik dat ik hun vader in elkaar sla als ze niet stoppen met hun rottigheid, werkt altijd.

• #148.807
Cbr je moeder!!!

Bijlagen

• A414E57F-74DC-4513-9659-23CC4AC1F412.png
    A414E57F-74DC-4513-9659-23CC4AC1F412.png
    158 KB · Weergaven: 77
  • #148.810
Overwerken en werken op mn vrije dag.

• #148.815
Vliegtuig kaduuk.

• #148.816
Toen ik naar de sportschool fietste, langs de meubelboulevard, op 500m van de Mac, zag ik iemand de verpakking van z'n vette hap doodleuk midden op het trottoir neergooien. Ik keek nog om en hij deed alsof dit de normaalste zaak van de wereld is. Kon me nog net inhouden om niet om te draaien om dit 'varken' de les te lezen. Ik zal z'n etniciteit hier maar niet vermelden, dan word ik hier nog voor racist uitgemaakt. Ik kan echt heel slecht tegen dit soort paupergedrag.

Laatst bewerkt:
  • #148.818
Toen ik naar de sportschool fietste, langs de meubelboulevard, op 500m van de Mac, zag ik iemand de verpakking van z'n vette hap doodleuk midden op het trottoir neergooien. Ik keek nog om en hij deed alsof dit de normaalste zaak van de wereld is. Kon me nog net inhouden om niet om te draaien om dit 'varken' de les te lezen. Ik zal z'n etniciteit hier maar niet vermelden, dan word ik hier nog voor racist uitgemaakt. Ik kan echt heel slecht tegen dit soort paupergedrag.
Gewoon naar ze toeteren en schreeuwen dat ze het op moeten ruimen
Moet je wel zin hebben in die confrontatie natuurlijk
Deze confrontaties houden mij nog weer om m'n bedrijfsnaam op m'n auto te plakken wel :roflol:

Terug
Naar boven