Fulltime is bij jullie maar 36 uur?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fulltime is bij jullie maar 36 uur?
Ja dat is tegenwoordig wel helemaal ruk inderdaadIk was op de fiets...
En stel je voor dat ie een mes op zak had?
Ik was op de fiets...
En stel je voor dat ie een mes op zak had?
Waar woon jij? The Bronx?Je bent bang om neergestoken te worden door iemand als je een opmerking maakt over het op straat dumpen van afval?Waar woon jij? The Bronx?
In groningen lopen er jochies van 15 a 16 rond met machetes in hun broekspijp en kreeg een jongen van 14 ook gewoon een mes in zijn kast flak voor de albert heijn. Hoef je dus niet meer voor in de bijlmer of dergelijke plekken te wonen tegenwoordig. Als je het verkeerde nektasje vies aankijkt heb je hem gewoon te pakken.Je bent bang om neergestoken te worden door iemand als je een opmerking maakt over het op straat dumpen van afval?Waar woon jij? The Bronx?
In Stockholm.Je bent bang om neergestoken te worden door iemand als je een opmerking maakt over het op straat dumpen van afval?Waar woon jij? The Bronx?
In groningen lopen er jochies van 15 a 16 rond met machetes in hun broekspijp en kreeg een jongen van 14 ook gewoon een mes in zijn kast flak voor de albert heijn. Hoef je dus niet meer voor in de bijlmer of dergelijke plekken te wonen tegenwoordig. Als je het verkeerde nektasje vies aankijkt heb je hem gewoon te pakken.
Malmö zou erger zijn.
Dat is dan ook precies waar het bij die jongens fout gaat.Grimmig. In dat geval zou ik ook altijd een mes bij me dragen voor zelfverdediging.
Grimmig. In dat geval zou ik ook altijd een mes bij me dragen voor zelfverdediging.
Dat is dan ook precies waar het bij die jongens fout gaat.
Helaas heb je in nederland geen recht op zelfverdediging en moet je je maar in mekaar laten trimmen en achter af de politie bellen.Grimmig. In dat geval zou ik ook altijd een mes bij me dragen voor zelfverdediging.
Of zelf opruimen als je het asociaal vind dat iemand dit doet.Okay, dan zit er inderdaad niks anders op behalve wegkijken en vervolgens klagen op het internet.
In Nederland mag je jezelf prima verdedigen. Het moet enkel proportioneel zijn.Helaas heb je in nederland geen recht op zelfverdediging en moet je je maar in mekaar laten trimmen en achter af de politie bellen.
heb zelf in de auto achterin een dopsleutel liggen waar menig honkbalknupel U tegen zegt.
Maarja zelf de straat op gaan met je keukenlade in je broekzak krijg je gegarandeerd gedonder mee dat laat ik wel over aan die nektasjes.
Als iemand jou een mes in je ribben drukt probeert hij jou per definitie te vermoorden. Wat is dan proportioneel?In Nederland mag je jezelf prima verdedigen. Het moet enkel proportioneel zijn.
Dus iemand vermoorden omdat je een mes in je buik krijgt mag dus niet.
Dat antwoord hangt af van de wereldvreemde rechterAls iemand jou een mes in je ribben drukt probeert hij jou per definitie te vermoorden. Wat is dan proportioneel?
Dat doe ik in de sportschool al. Maar om nu de shit van zo'n pauper achter z'n kont op te ruimen gaat me te ver.Of zelf opruimen als je het asociaal vind dat iemand dit doet.
In onze rechtstaat werkt het zo dus niet. En daar mag je het niet mee eens zijn, maar het werkt wel zo.Als iemand jou een mes in je ribben drukt probeert hij jou per definitie te vermoorden. Wat is dan proportioneel?
Dan is het ook niet zo erg.(klagen waard) Als je je er echt aan ergert ruim je het wel op.Dat doe ik in de sportschool al. Maar om nu de shit van zo'n pauper achter z'n kont op te ruimen gaat me te ver.
Zorgen dat het niet gebeurt, en niet terug steken. (ja ik heb ook nog voorwaardelijk achter mijn naam)Als iemand jou een mes in je ribben drukt probeert hij jou per definitie te vermoorden. Wat is dan proportioneel?