Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #148.825
Je bent bang om neergestoken te worden door iemand als je een opmerking maakt over het op straat dumpen van afval? :hahaha: Waar woon jij? The Bronx?
In groningen lopen er jochies van 15 a 16 rond met machetes in hun broekspijp en kreeg een jongen van 14 ook gewoon een mes in zijn kast flak voor de albert heijn. Hoef je dus niet meer voor in de bijlmer of dergelijke plekken te wonen tegenwoordig. Als je het verkeerde nektasje vies aankijkt heb je hem gewoon te pakken.

• #148.827
In groningen lopen er jochies van 15 a 16 rond met machetes in hun broekspijp en kreeg een jongen van 14 ook gewoon een mes in zijn kast flak voor de albert heijn. Hoef je dus niet meer voor in de bijlmer of dergelijke plekken te wonen tegenwoordig. Als je het verkeerde nektasje vies aankijkt heb je hem gewoon te pakken.

Grimmig. In dat geval zou ik ook altijd een mes bij me dragen voor zelfverdediging.

• #148.830
Grimmig. In dat geval zou ik ook altijd een mes bij me dragen voor zelfverdediging.

Dat deed iemand in Amerika ook, die is net schuldig bevonden aan 'reckless homicide' en poging tot- voor meerdere mensen omdat hij zich 'aan het verdedigen was'.

Maar goed, zolang je heel goed de regels van zelfverdediging kent, zal dat wel meevallen, maar zoiets gebeurt óf zo snel dat je al te laat bent met reageren als je weet wat er gaande is óf er zijn er meerderen en als zij jouw mes als dreiging zien, word je gewoon kapot gestoken..

• #148.832
Helaas heb je in nederland geen recht op zelfverdediging en moet je je maar in mekaar laten trimmen en achter af de politie bellen.
heb zelf in de auto achterin een dopsleutel liggen waar menig honkbalknupel U tegen zegt.
Maarja zelf de straat op gaan met je keukenlade in je broekzak krijg je gegarandeerd gedonder mee dat laat ik wel over aan die nektasjes.

• #148.833
  • #148.834
Helaas heb je in nederland geen recht op zelfverdediging en moet je je maar in mekaar laten trimmen en achter af de politie bellen.
heb zelf in de auto achterin een dopsleutel liggen waar menig honkbalknupel U tegen zegt.
Maarja zelf de straat op gaan met je keukenlade in je broekzak krijg je gegarandeerd gedonder mee dat laat ik wel over aan die nektasjes.
In Nederland mag je jezelf prima verdedigen. Het moet enkel proportioneel zijn.
Dus iemand vermoorden omdat je een mes in je buik krijgt mag dus niet.

• #148.839
Dat doe ik in de sportschool al. Maar om nu de shit van zo'n pauper achter z'n kont op te ruimen gaat me te ver.
Dan is het ook niet zo erg.(klagen waard) Als je je er echt aan ergert ruim je het wel op.
Stond pas bij school en gooide een vader de asbak leeg uit het autoraampje, en ben ik er wel wat gaan zeggen.

• #148.840
Als iemand jou een mes in je ribben drukt probeert hij jou per definitie te vermoorden. Wat is dan proportioneel?
Zorgen dat het niet gebeurt, en niet terug steken. (ja ik heb ook nog voorwaardelijk achter mijn naam)

Terug
Naar boven