- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Dat schreef ik hierboven al in een post.Hier in Nederland gewoon hoor.
Maar als ik bovenstaande lees, denk ik dat jullie hetzelfde bedoelen, noodweer en noodweerexces..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat schreef ik hierboven al in een post.Hier in Nederland gewoon hoor.
Maar als ik bovenstaande lees, denk ik dat jullie hetzelfde bedoelen, noodweer en noodweerexces..
Ik ben dus niet de enige die het/haar niet snapt.Dan had je meer dan iets beter op moeten letten of ff moeten googlen om je kennis op te halen voor je iets post.
Dit is heel verwarrend.
Zodra je je op het juridische stort maakt het heel erg uit welke termen je gebruikt en of je alle voorwaarden benoemt.
Bovendien, als je te ver gaat met een "daad van zelfverdediging" leidt dit mogelijk wel tot een strafbaar feit, maar niet altijd tot strafbaarheid.
Je noemt in je uitleg over de "zelfverdedigingseisen" wel de proportionaliteit, maar de subsidiariteit sla je over. Daar had je in het voorbeeld met dat duwen wel aandacht aan kunnen besteden.
Nu overdrijf je om jezelf eruit te draaien dat je essentiële informatie achterwege liet.Boeit helemaal niks, elk normaal persoon snapt wat ik bedoel als ik zelfverdediging eisen zeg.
Ik ga toch niet gelijk beginnen met 'de in de wet benoemde uitsluitingen die door jurisprudentie en door individuele zaken worden ondersteund met details en voorbeelden waardoor een feit als niet strafbaar kan worden benoemd' ..
?
Oh zeg dat dan eerder. Nu snap ik je.Boeit helemaal niks, elk normaal persoon snapt wat ik bedoel als ik zelfverdediging eisen zeg.
Ik ga toch niet gelijk beginnen met 'de in de wet benoemde uitsluitingen die door jurisprudentie en door individuele zaken worden ondersteund met details en voorbeelden waardoor een feit als niet strafbaar kan worden benoemd' ..
?
Waar staat het überhaupt ergens geschreven buiten dit forum?
Nu overdrijf je om jezelf eruit te draaien dat je essentiële informatie achterwege liet.
Terwijl je normaal zo weinig moeite hebt om pagina's vol te zetten met alle uitzonderingen en bijzonderheden over punten die een discussie amper raken.Ik liet heel veel meer achterwege. Was namelijk wat voorbeelden. Ik ga heen pagina's vol met elke uitsluiting en alle jurisprudentie neerzetten en de daaruit voorkomende 'eisen'.
Terwijl je normaal zo weinig moeite hebt om pagina's vol te zetten met alle uitzonderingen en bijzondheden over punten die een discussie amper raken.
Als je dan toch voorbeelden geeft is het niet compleet zonder subsidiariteit en noodweerexces.
Ben je er dan wettelijk toe verplicht?Jammer dan.
Aan zelfverdediging (bij wet) zitten eisen.
The end. Good night.
Dit wel serieus beter.Jammer dan.
Aan zelfverdediging (bij wet) zitten eisen.
The end. Good night.
Moordlustig door het aanhoudende slechte weer?Hier in Nederland gewoon hoor.
Worden jullie niet allemaal fcking moe van jezelf 🙃. Ga in discussie met Hell , ze gaat door tot je helemaal leeggezogen bent. Succubus
Als iedereen dit voortaan ook tegen jou met elke discussie zegt zijn we zo klaar!Boeit helemaal niks, elk normaal persoon snapt wat ik bedoel als ik zelfverdediging eisen zeg.