XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #148.881
Maand geleden een stukje wild vlees weggehaald bij mijn zusje bij haar baarmoeder.

Mijn moeder belt net dat het kanker is.

Wtf.

Weet verder nog niks en hoe ernstig het is en whatever. Ze heeft binnenkort een afspraak om alles te gaan bekijken en waarschijnlijk een vervolgoperatie.

Maar wtf.

• #148.882
Maand geleden een stukje wild vlees weggehaald bij mijn zusje bij haar baarmoeder.

Wtf.

Weet verder nog niks en hoe ernstig het is en whatever. Ze heeft binnenkort een afspraak om alles te gaan bekijken en waarschijnlijk een vervolgoperatie.

Maar wtf.

Heel veel sterkte :( dit soort nieuws is altijd heftig. Hopelijk is het goed te behandelen.

• #148.883

Wtf.

Maar wtf.
WTF dan schrik je je de pl**ris zeg. Hoop dat het niet kwaadaardig is en het meevalt :heart:

• #148.884

Wtf.

Maar wtf.
sterkte !!

• #148.885

Wtf.

Maar wtf.
Wow, sterkte voor jullie!

• #148.886
Nou ik kom net terug van de 'talk'. Ze wou weten wat ik heb gedaan Enzo en wat het mij heeft opgeleverd om even geen contact te hebben. Ik gaf gwn aan dat ik verder bezig Ben met mijn carriere en heb nagedacht dat ik die afstand verschrikkelijk vind en liever hete vuren gwn direct aanpak. En dat dit voor mij een no go is.

Zelf geeft ze aan dat ze de ruimte ook heeft genomen omdat haar emoties alle kanten op gaan. Vervolgens wou ze bespreken hoe nu verder. En ik zag daar het Antwoord niet op. Beiden steken laten vallen en als we elkaar maar op de huid zitten werkt het niet meer. Vervolgens legt ze de bal bij mij neer. Dus ik neem het voortouw en heb besloten er een punt achter te zetten. Al heb ik het gevoel dat ze zelf Al een voetje buiten de deur heeft gezet. Het leek echt alsof ze zelf geen beslissing durft te nemen hierin.

Maar nu komt het , en ik voel me even super slecht hierdoor. Dat een break up mij het beste lijkt betekent niet dat ik niet om haar geef. Maar ze zit middenin in een afbouw antidepressiva en ze struggled enorm met haar traumas. En ik maak me zorgen om haar mentale gemoedstoestand. Ik keek in haar ogen en ik zie hoe gebroken ze is. Nu Ben ik de fcking eikel die haar niet steunt door deze periode en haar laat vallen. Ff zonder vervelende reacties wat is het beste om te doen. Oprecht denk ik dat ze onmiddelijk hulp nodig heeft. Ik voel me enorm schuldig en echt een rotzak dat ik haar nu opzadel met deze breuk. Ze heeft weleens passief gedachten over zelfdoding uitgesproken.

Laatst bewerkt:
  • #148.887
Nou ik kom net terug van de 'talk'. Ze wou weten wat ik heb gedaan Enzo en wat het mij heeft opgeleverd om even geen contact te hebben. Ik gaf gwn aan dat ik verder bezig Ben met mijn carriere en heb nagedacht dat ik die afstand verschrikkelijk vind en liever hete vuren gwn direct aanpak. En dat dit voor mij een no go is.

Zelf geeft ze aan dat ze de ruimte ook heeft genomen omdat haar emoties alle kanten op gaan. Vervolgens wou ze bespreken hoe nu verder. En ik zag daar het Antwoord niet op. Beiden steken laten vallen en als we elkaar maar op de huid zitten werkt het niet meer. Vervolgens legt ze de bal bij mij neer. Dus ik neem het voortouw en heb besloten er een punt achter te zetten. Al heb ik het gevoel dat ze zelf Al een voetje buiten de deur heeft gezet. Het leek echt alsof ze zelf geen beslissing durft te nemen hierin. Voel me bijna geforceerd in deze positie dat ik degene moet zijn die het moet beeindigen.

Maar nu komt het , en ik voel me even super slecht hierdoor. Dat een break up mij het beste lijkt betekent niet dat ik niet om haar geef. Maar ze zit middenin in een afbouw antidepressiva en ze struggled enorm met haar traumas. En ik maak me zorgen om haar mentale gemoedstoestand. Ik keek in haar ogen en ik zie hoe gebroken ze is. Nu Ben ik de fcking eikel die haar niet steunt door deze periode en haar laat vallen. Ff zonder vervelende reacties wat is het beste om te doen. Oprecht denk ik dat ze onmiddelijk hulp nodig heeft. Ik voel me enorm schuldig en echt een rotzak dat ik haar nu opzadel met deze breuk. Ze heeft weleens passief gedachten over zelfdoding uitgesproken.
Rare wending ineens. dit soort zou ik dan zeker overwegen, en haar hulp aanbieden, en laat haar zelf ook haar gedachte aan je uitten. of ik lees er overheen, maar ze heeft zelf toch niet beslist ?

* Ik zou haar niet zo laten stikken in elk geval.

• Heart
Waarderingen: K82
  • #148.888

Zelf geeft ze aan dat ze de ruimte ook heeft genomen omdat haar emoties alle kanten op gaan. Vervolgens wou ze bespreken hoe nu verder. En ik zag daar het Antwoord niet op. Beiden steken laten vallen en als we elkaar maar op de huid zitten werkt het niet meer. Vervolgens legt ze de bal bij mij neer. Dus ik neem het voortouw en heb besloten er een punt achter te zetten. Al heb ik het gevoel dat ze zelf Al een voetje buiten de deur heeft gezet. Het leek echt alsof ze zelf geen beslissing durft te nemen hierin. Voel me bijna geforceerd in deze positie dat ik degene moet zijn die het moet beeindigen.

Als ik dit lees is het net of het over mij en mijn vrouw gaat.

Luister man, als zij trauma's heeft en ook nog eens medicatie daarvoor gebruikt dan zijn haar emoties helaas de baas over wie ze echt is.

Mijn vrouw heeft een aantal jaar geleden ook, vanwege jeugdtrauma's, medicatie moeten nemen waardoor ze echt compleet haarzelf niet was. In die tijd ben ik meerdere malen met mijn koffer naar mijn ouders gegaan en heb daar een tijdje geslapen tot het weer rustig was in haar hoofd.

Ik voelde me echt een debiel en wilde eigenlijk gewoon bij haar weg op dat moment maar ik wist dat dat niet eerlijk zou zijn tegenover haar.

Inmiddels is die periode voorbij en we zijn nog steeds bij elkaar, zonder ruzies, zonder gedoe, en ze is weer helemaal haar zelf, in ieder geval niet meer die zombie die ze toen was, klinkt kut maar is zo.

In jouw geval zou ik haar steunen jonge, echt, ze heeft je blijkbaar harder nodig dan jij denkt, je bent echt geen mietje als je bij haar blijft. Als je om haar geeft en van haar houdt steun je haar. Ze komt misschien kut op je over in hoe ze doet momenteel maar dat is allemaal te wijten aan de medicatie en de periode die ze nu beleeft op emotioneel vlak. Geloof me.

Jouw keuze, uitmaken kan altijd nog (klinkt ook weer kut maar is wel zo), maar als je er nu een punt achter zet dan zou t zo maar kunnen dat je straks spijt hebt maar dat het dan te laat is.

Dus als ik uit mijn eigen ervaring spreek, blijf bij haar maar praat wel open over de situatie, zou zij ook moeten doen maar probeer te begrijpen wat ze nu doorstaat.

Beetje lang verhaal zie ik nu maar ik hoop dat je de boodschap snapt, vast wel.

• #148.889
@royboyiron en wat ik ook even wilde zeggen is dat jij er ook bent en ook gevoel heb, dus ook voor jou hoop ik dat je steun hebt en sterkt bent man.

Sowieso respect voor jou omdat je je gevoel uit. Laat je niet gek maken maar probeer een beetje nuchter te blijven als ze fuckedup doet of dingen zegt die je niet aan staan.
Doet zeer maar je bent sterk, komt goed.

Peace bro

• #148.890
Ik kan het gwn niet meer. Ben gesloopt erdoor. Kan niet verantwoordelijk zijn voor haar geluk.

Respect dat je met je vrouw door zon nare tijd bent gegaan @K82 . Maar ze bouwt dus momenteel rustig af van een Lage dosis antidepressiva.

Heb even familie op de hoogte gesteld hoe ze erbij zat, en weet dat ze nu bij haar familie support heeft. Ik heb verder echt niemand om hierover te praten. Mijn Vader is autistisch en snapt geen fck van emoties. Vrienden zijn gwn lang leve de lol personen. Band met mijn familie is er verder niet. Met dit soort dingen kon ik Alleen met mijn moeder kletsen maar die is in 2019 overleden aan kanker.

Laatst bewerkt:
  • #148.892
Ik kan het gwn niet meer. Ben gesloopt erdoor. Kan niet verantwoordelijk zijn voor haar geluk.
Maar jij bent ook niet verantwoordelijk voor haar geluk,. niemand is dat behalve zij zelf. Je moet je zelf nie gaan straffen.

Kijk het is heel simpel, of je wil het of je wil het niet. 50/50 , links of rechts....

Is jouw keuze maar zou wel je hart volgen, niet dat je later spijt krijgt man. Kijk als je bij haar blijft en daar uiteindelijk spijt van krijgt kun je altijd nog weg, maar andersom is vaak lastiger, als je spijt krijgt dat je bent weggegaan en zij heeft na een tijdje een andere partner, dan zit je weer met een kutgevoel.

Doe wat je wil man maar ik snap je struggle.

• #148.893
ga ff lekker wandelen en denk er rustig over na. iemand die aan AD etc zit, is niet zichzelf en daar kun je mee omgaan of niet. Ga jezelf geen schuldgevoel aanpraten !

• Like
Waarderingen: K82
  • #148.895
Ja weer overwerk daar gaat mn training. En dan zeggen ze in die reclame dat dit helpt:
IMG-20240412-WA0002.jpeg

Nou, ik kan je zeggen. Helpt voor geen meter. Ik denk dat er zo een bureau van verdieping 2 door het raam naar buiten gaat, misschien helpt dat wel.

• #148.896
Tsja @royboyiron, niemand kent haar hier en dus weet niemand behalve jijzelf hoe serieus je zoiets moet nemen.
Zoals ik het lees is het vooralsnog bij blikken gebleven en zijn er geen zelfmoordgedachtes uitgesproken, althans niet op het moment? Maar laat jezelf alsjeblieft geen schuldgevoel aanpraten zeg. Zij deed toch de silent treatment, zij wilde de tijdelijke break. Een logisch gevolg daarvan kan zijn dat het dan helemaal stopt. Kijk uit dat je niet emotioneel gechanteerd wordt hierzo. Jij bent precies zo belangrijk als zij in een relatie en kunt niet alleen maar bij haar blijven omdat ze anders zichzelf iets dreigt aan te doen.
Nogmaals, jij kent haar, wij niet. Is er verder geen sociaal vangnet voor haar? Mensen waar je dit mee kan bespreken?

• #148.897
Ja weer overwerk daar gaat mn training. En dan zeggen ze in die reclame dat dit helpt:
IMG-20240412-WA0002.jpeg

Nou, ik kan je zeggen. Helpt voor geen meter. Ik denk dat er zo een bureau van verdieping 2 door het raam naar buiten gaat, misschien helpt dat wel.
Je had maar 1 snickers moeten nemen en niet 2.....gooi dat bureau nou maar gewoon dan ben je daar ook van af!

• #148.898

Respect dat je met je vrouw door zon nare tijd bent gegaan @K82 . Maar ze bouwt dus momenteel rustig af van een Lage dosis antidepressiva.

Heb even familie op de hoogte gesteld hoe ze erbij zat, en weet dat ze nu bij haar familie support heeft. Ik heb verder echt niemand om hierover te praten. Mijn Vader is autistisch en snapt geen fck van emoties. Vrienden zijn gwn lang leve de lol personen. Band met mijn familie is er verder niet. Met dit soort dingen kon ik Alleen met mijn moeder kletsen maar die is in 2019 overleden aan kanker.

Bij iemand blijven uit medelijden is nooit een goed idee. Overigens betekent uit elkaar gaan niet dat je er niet meer voor elkaar kunt zijn. Het siert je dat je je om haar bekommert, maar je bent haar verder niets verschuldigd en vooral niet ten koste van jezelf.

• #148.899
@royboyiron Wat een pittig verhaal man, een vrouw met issues naast je hebben is enorm zwaar, daar weet ik alles van. Denk vooral ook aan jezelf en kijk heel goed naar wat jij wel maar vooral ook wat je niet kan. Zij heeft er geen f**k aan als jij er aan onderdoor gaat.

Heel veel sterkte in ieder geval en hou je hoofd boven water.

• #148.900
Nu Ben ik de fcking eikel die haar niet steunt door deze periode en haar laat vallen.
Niet mee eens, zij negeerde jou toch.
Daarbij blijf ik situaties met anti depressiva's altijd wel lastig te beoordelen vinden, gezien die shit echt je brein kan alteren.
Maar de andere steken die je hier over je relatie hebt laten vallen liegen daar niet om.

Bij iemand blijven uit medelijden is nooit een goed idee.
En hier sluit ik mij 200% bij aan, is een goede manier om zelf eronder door te gaan.
Vaak genoeg zien gebeuren dat mensen uit medelijden bij iemand blijven, diegene steunen door dik en dun. En dat diezelfde persoon dan opeens ervan door gaat met iemand anders en diegene als een baksteen laten vallen.

Terug
Naar boven