AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #150.161
Dank.... :p (ploegendienst, denk ik)
True, maar genoeg mensen met ploegendienst voor wie die vlieger niet opgaat.
Daar heb je helemaal gelijk in. Dat niet iedereen in een regelmatig ritme kan of wil werken wil niet zeggen dat het niet voor de meeste mensen beter is.

Ploegendienst is voor de meeste mensen niet goed, of ze er nu direct last van hebben of niet, en naar mate mensen ouder worden vaak lastiger vol te houden. Volgens mij zijn er wel onderzoeken naar minder oud worden van en/of ziektes die vaker voorkomen bij mensen die een groot deel van hun werkzame leven ploegendienst hebben gedraaid.

Laatst bewerkt:
  • #150.162
Het gaat uiteindelijk helemaal niet om Palestijnse Levens, maar om de revolutie.

Naast een boel verdwaalde meelopers zitten er ronduit kwaadaardige gedachtes achter die alles van zichzelf goedpraten en van de ander verkeerd uitleggen.

Het is begrip vragen eisen, zonder daar zelf iets tegenover te willen zetten.
Soedan hoor ik deze pro pally demonstranten ook niet over trouwens. Stelletje selectievelingen.

• #150.163
Heb me tijdens Corona al genoeg aangepast aan de zwakkeren onder ons.
Maar jij rijd toch rondjes? Dat is degelijk werk wat niemand stoort.

Dit is een beetje het zelfde als van ons verlangen dat wij ons aanpassen aan de gewoontes van achmed en rashid in de lokale opvang voor statushouders.

Hoe chill zou jij het na vinden over 10 tot 20+ jaar als ze dit overal maar niet gaan doen? Ik hoef tenminste niet in een afgetakelde ghetto te wonen die oogt als Detroit.
Het was voor verduurzaming onzin, de koopwoningen in deze buurten hebben dat onderhoud toevallig niet nodig gehad ondanks net zo oud (en voormalig dezelfde socialehuur) te zijn. Ook alleen oppervlakkig, dus ik ben benieuwd hoe al het beton de komende decennia overeind blijft.

Overigens zijn het Achmed en Rashid die weer juist 's nachts klussen en stofzuigen? Zo vullen de lawaaimakers elkaar mooi aan.

• #150.164
Het was voor verduurzaming onzin, de koopwoningen in deze buurten hebben dat onderhoud toevallig niet nodig gehad ondanks net zo oud (en voormalig dezelfde socialehuur) te zijn. Ook alleen oppervlakkig, dus ik ben benieuwd hoe al het beton de komende decennia overeind blijft.

Overigens zijn het Achmed en Rashid die weer juist 's nachts klussen en stofzuigen? Zo vullen de lawaaimakers elkaar mooi aan.
Dit is gewoon moedwillig niet willen bergijpen wat er gezegd word en maar met specifieke ongerelateerde situatie's rond gaan slingeren.

• #150.165
Palestijnse woningen worden ontruimd, gesloopt en daar worden nieuwe huizen op gebouwd omdat een jood die ergens anders op de wereld geboren wordt hier in dit nieuw gebouwde huis het recht heeft om te woning omdat dit zogenaamd zijn thuisland is.
Dus, iemand die ergens anders is geboren kan geen recht op een woning omdat het niet zijn thuisland is, interessant! :p

Ik vind je voorstel over lekker gaan trainen uitstekend! :thumb:

• #150.166
Is niet ergens vandaan getoverd. Wat denk je zelf dat er gebeurt met een free Palestine. From the river to the sea.

Hamas grijpt dan de macht en verkrijgt toegang tot kernwapens.

Er vind dan wederom een complete volkerenmoord plaats in de richting van de joden in dat gebied.

Het is geen eindeloze discussie. Je krijgt dan 7 Oktober over en over. Hoe vrij zou Palestina dan echt zijn ?

Ja Israeli overheid is een corrupte teringbende, maar denken dat Palestina vrij zou zijn is een eutopie.
Ik denk niet dat dit gaat gebeuren vriend.
Voor 7 oktober 1948 leefden joden en moslims al in één Palestina. overal gebeurd wel eens wat en ook daar gebeurde er wel eens wat.
Het enige kutte is dat wij hier in onze media alleen maar te zien krijgen dat het dikke drama is daar.....is ook veel drama maar wat we niet te zien krijgen is hoe moslims en joden daar ook vreedzaam samen leven, elkaar te eten geven en elkaar beschermen....dat laat onze media helaas niet zien.
Alles is fucking politiek en wij zijn alleen maar publiek man. Echt hopeloze kutzooi is het gewoon. De lichte verschuiving die we nu zien is mooi maar het moet niet zo zijn dat joden nu het slachtoffer worden.
Er is een hele grote groep joden (Neturei Karta) die fel tegen de Israelische bezetting is en ook voor een vrij Palestina is, deze groep weet als geen ander dat de 3 grote religies samen kunnen leven en elkaar kunnen accepteren.

In Suriname notabene heb je een kerk, daarnaast staat een moskee en daarnaast staat een synagoge. En niemand doet elkaar iets. maar Suriname is niet in het belang van het westen. Het MiddenOosten is veel belangrijker voor Europa en Amerika, dat is weer die eeuwige politiek man,

Daarom zeg ik, kom we gaan naar de gym, laat jij ff zien hoeveel je kan bankdrukken en dan duw ik ook even 100kg de lucht in en pakken we daarna een shake en dan is t goed.

• #150.167
Dus, iemand die ergens anders is geboren kan geen recht op een woning omdat het niet zijn thuisland is, interessant! :p

Ik vind je voorstel over lekker gaan trainen uitstekend! :thumb:
Ik ben in NL geboren, ik zou eventueel naar Turkije kunnen en daar zal men mij accepteren en zeker een woning bieden en ze zullen allemaal zeggen dat Turkije mijn thuisland is puur omdat mijn vader daar geboren is en Turks is.

Maar ik kan nu toch niet naar Spanje gaan, daar iemand uit huis laten zetten, dit huis laten slopen en dan mijn huis daar op bouwen omdat ik het recht heb en Spanje zogenaamd mijn thuisland is.

Snap je? Ik vind het gewoon krom dat er geclaimd kan worden dat een land je thuisland is terwijl je er niet eens bent geboren.

En om aan deze discussie te ontsnappen op vreedzame manier wil ik dus lekker gaan trainen.

Peace to all you brothers and sisters and iron-eating sons of bitches! Wat voor kleur of geloof je ook maar hebt.

• #150.168
Gewoon over de kop pissen zijn ze zo weg 👍🏻

• #150.169
Ik ben in NL geboren, ik zou eventueel naar Turkije kunnen en daar zal men mij accepteren en zeker een woning bieden en ze zullen allemaal zeggen dat Turkije mijn thuisland is puur omdat mijn vader daar geboren is en Turks is.

Maar ik kan nu toch niet naar Spanje gaan, daar iemand uit huis laten zetten, dit huis laten slopen en dan mijn huis daar op bouwen omdat ik het recht heb en Spanje zogenaamd mijn thuisland is.

Snap je? Ik vind het gewoon krom dat er geclaimd kan worden dat een land je thuisland is terwijl je er niet eens bent geboren.

En om aan deze discussie te ontsnappen op vreedzame manier wil ik dus lekker gaan trainen.

Peace to all you brothers and sisters and iron-eating sons of bitches! Wat voor kleur of geloof je ook maar hebt.
Ow ja ik zou ook willen dat we allemaal die gedachte hadden van je laatste zin. Dus ja sowieso gaat er weer gebuffeld worden @the gym . Peacee

• #150.171

Mogen mensen zonder geloof ook blijven leven? Ik vraag dit voor een vriend (niet dat ik die heb).

• #150.172
  • #150.173
Zeeeeeeeeker en begrijp aub niet verkeerd wat ik bedoel te zeggen.

Maar jij hebt stiekem wel een geloof.....jij gelooft keihard in je biceps, daarom zijn ze huge!

Held!
Mijn pecs groeien ook! Omdat ze dikker zijn geworden en ik dat niet in de gaten had omdat de groei langzaam gaat, brak ik een latje van het IKEA kastje dat ik wilde verplaatsen en, toen het uit mijn handen dreigde te glippen, tegen mijn borst drukte...

• #150.174
Nee jij snapt het niet....

Jij bent van nature wakker om 07:00, de meeste mensen nog niet.

Ik ben van nature om 01:00 nog wakker, de meeste mensen niet.

Dat maakt 07:00 niet een goede tijd voor iedereen om op te staan en 01:00 niet een goede tijd voor iedereen om te gaan slapen.

De meeste mensen zouden, wanneer ze geen opgelegd ritme moeten volgen, tussen 22:00 en 01:00 naar bed gaan en tussen 06:00 en 10:00 wakker worden.
Je weet dat je met iemand discussieert die in een andere tijdzone woont?

• #150.175
Mijn pecs groeien ook! Omdat ze dikker zijn geworden en ik dat niet in de gaten had omdat de groei langzaam gaat, brak ik een latje van het IKEA kastje dat ik wilde verplaatsen en, toen het uit mijn handen dreigde te glippen, tegen mijn borst drukte...

De Ikea moet jou in elkaar zetten, jij bent de kast!

• #150.178
Dank.... :p (ploegendienst, denk ik)

Daar heb je helemaal gelijk in. Dat niet iedereen in een regelmatig ritme kan of wil werken wil niet zeggen dat het niet voor de meeste mensen beter is.

Ploegendienst is voor de meeste mensen niet goed, of ze er nu direct last van hebben of niet, en naar mate mensen ouder worden vaak lastiger vol te houden. Volgens mij zijn er wel onderzoeken naar minder oud worden van en/of ziektes die vaker voorkomen bij mensen die een groot deel van hun werkzame leven ploegendienst hebben gedraaid.
Ja ging wat mis.

Onregelmatig slapen is zeer slecht voor het hart. Vergroot ook kans op dementie e.d. dacht ik.

• #150.179
Zeeeeeeeeker en begrijp aub niet verkeerd wat ik bedoel te zeggen.

Maar jij hebt stiekem wel een geloof.....jij gelooft keihard in je biceps, daarom zijn ze huge!

Held!

'I never set limits or created mental barriers. You may have read that I imagined my biceps as big as mountain peaks when I did my curling exercises. This visualization process was essential if I was to gain the kind of mass and size I needed to win the mr Olympia contest against monsters like Sergio Olivia and Lou ferrigno'' Arnold Schwarzenegger

The power of belief!

• Love
Waarderingen: K82
  • #150.180
Volgens mij zijn er wel onderzoeken naar minder oud worden van en/of ziektes die vaker voorkomen bij mensen die een groot deel van hun werkzame leven ploegendienst hebben gedraaid.
Ik geloof steeds meer dat dar volledig toe te schrijven is aan hun eetpatroon.

Terug
Naar boven