MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #150.181
Ik geloof steeds meer dat dar volledig toe te schrijven is aan hun eetpatroon.
Volledig lijkt mij dan weer veel, ik kan me voorstellen dat dit een factor kan zijn en/of ook niet helpt.

Kan je voorbeelden noemen van het eetpatroon?

• #150.182
Volledig lijkt mij dan weer veel, ik kan me voorstellen dat dit een factor kan zijn en/of ook niet helpt.

Alles behalve groenvoer, vezelrijke producten en suiker- of vetarme materie. Ik werd altijd raar aangekeken met mijn gezonde snacks en eiwitrijke maaltijden toen ik een tijdje als bijbaan in de magazijnen van die kut Kruidvat in Heteren zat te strijden.

Al kan ik mij ook voorstellen dat ze minder oud worden omdat je van zo'n hersendodende kutbaan spontaan suïcidaal wordt.

• #150.183
Heb iemand gekend die 5 ploegendiensten had en zwaar werk. Wanneer hij niet werkte, ging er flink wat bier en coke doorheen. Niet alleen hij, maar ook een vriend van hem die ook z'n collega was.
Verder was hij een onaangenaam persoon met agressie problemen en narcistische persoonlijkheidsstoornis waar niet aan werd gewerkt.
Denk dat dat meer te maken zal hebben met zijn levensduur dan z'n voeding, maar ik kan het mis hebben natuurlijk:trollface:

• #150.185

In een cyclus van 10 dagen geldt het volgende voor 90% van mijn (productie) collega’s. In de 2 middag/avonddiensten is er standaard een dag dat er Chinees besteld wordt, de tweede dag is soms ook Chinees, maar kebab, shoarma of spareribs wordt ook vaak besteld. In de 2 nachtdiensten is diepvries pizza erg populair en elke ploeg heeft een paar eigen frituurpannen of arfryers, als er gewoon patat of loempia’s oid in gaat valt het op zich nog wel mee, de nachten dat ze bergen borrelhapjes meenemen zijn het ergst, dan staan die dingen soms wel 6 uur lang hapjes uit te spugen. Sinds kort heeft mijn ploeg ook de gewoonte om tijdens de ochtenddiensten in het weekend te lunchen met broodjes frikandel, kroket of hamburger,

Laatst bewerkt:
  • #150.187
Soms haat je het leven ook even. Eerst complete week op bed met griep en nu door de rug gegaan. Kan nauwelijks lopen of zitten…..
Wauw man dat is echt fuckedup man.

Heb je een beetje alles tegelijk.

Heel veel sterkte!

• Heart
Waarderingen: GruX
  • #150.188
Dan ontwaak je na een paar bedwelmende dagen, is dit het eerste dat je via PM te zien krijgt:

Screaming Matt Damon GIF

Terug
Naar boven