Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #150.141
Was het maar giftig, iets chemisch, volgens mij zijn het minuscuul kleine wormpjes wat ze rond bukakee-en.

1716802184876.jpeg

:angstig: :kots:

Dit heb ik ook, als kind ging ik dan maar tot middernacht boeken lezen, maar had ik wel genoeg aan 7 uur slaap dus alsnog vroeg op. Nooit op natuurlijke wijze kunnen veranderen. Misschien iets van een "nachtuil" persoon ofzo? Wij waren de vroeger de krijgers geweest die 's nachts de wacht hielden en op gevaarlijk wild gingen jagen. :cool:
's Nachts jagen, was dat bij het licht van de lantaarnpalen?
:rolleyes:

De meeste mensen zijn gemiddeld en kunnen prima in een ritme komen of veranderen van ritme. Een veel kleiner percentage dan mensen zelf denken zijn ochtend- of avondmensen. Een uitdaging is wel dat het natuurlijke ritme van mensen niet precies 24 uur is en dat velen de neiging hebben om steeds net iets later naar bed te gaan. Daarom denken heel veel mensen ten onrechte dat ze een avondmens zijn, maar dat is opgebouwde vermoeidheid.

Net als dat een vast ritme voor bijna alle mensen beter werkt, maar daar wil ook niet iedereen aan toegeven.

Uitzonderingen zijn er altijd, die bevestigen de regel. Mogelijk ben jij er een van.

• #150.142
Screenshot_20240122_080917.jpg

• #150.148
  • #150.150
:rolleyes:

De meeste mensen zijn gemiddeld en kunnen prima in een ritme komen of veranderen van ritme. Een veel kleiner percentage dan mensen zelf denken zijn ochtend- of avondmensen. Een uitdaging is wel dat het natuurlijke ritme van mensen niet precies 24 uur is en dat velen de neiging hebben om steeds net iets later naar bed te gaan. Daarom denken heel veel mensen ten onrechte dat ze een avondmens zijn, maar dat is opgebouwde vermoeidheid.

Net als dat een vast ritme voor bijna alle mensen beter werkt, maar daar wil ook niet iedereen aan toegeven.

Uitzonderingen zijn er altijd, die bevestigen de regel. Mogelijk ben jij er een van.
Proof, niet prove...

• #150.151
Wij waren de vroeger de krijgers geweest die 's nachts de wacht hielden en op gevaarlijk wild gingen jagen. :cool:
LMFAO🤣🤣
helaas heb je het alleen tot rechterhandstrijder weten te schoppen met je mindset.

Dat gevaarlijk wild zijn die vetgemeste runderen die je steeds aandraagt in het tinder en badoo topic dan?

• #150.152
Het zijn al die figuren zonder werk die lopen te huilen dat werkvolk vroeg begint omdat hun zo nodig hun schoonheidsslaapje nodig hebben omdat ze anders de rest van de dag zich vervelen door teveel aan vrije tijd.

Echt bijzonder dat je in de veronderstelling bent dat werkend Nederland zich aan een thuiszitter moet aanpassen. Je mist echt wel een paar aansluitingen in je brein.
Ondertussen heb ik gratis en voor niks weekenden opgeofferd om releases te doen en zo de zorg/maatschappij draaiende te houden terwijl die tokkies die te zwakzinnig zijn om een vak te leren na een uurtje gras maaien tot midden in de nacht doen alsof ze op een festival terrein leven.

Aanpassen aan mensen met nachtdiensten of die gewoon hele dagen en weekenden doorwerken zou wel wat zijn. Of aan mensen met slaapproblemen, migraines, etc. En aan als ik met geluidsopnames/apparatuur moet werken.

Gewoon stil zijn.

Trouwens, ik heb ook 1.5 jaar lang terwijl ik moest werken gezeten met bouwers die om 6.30-7.00 op de daken en muren van de buren om ons heen met klopboren en dakbranders bezig gingen omdat de tokkiehuurcorporatie hun woningen wou upgraden. Kunnen natuurlijk niet gewoon overdag gelijk de hele straat doen nee nee dat zou efficient zijn het moet in de vroege ochtend even een klein stukje boren zodat ze de rest van de dag kunnen lanterfanten. En daarna de straat hiernaast en daarna de straat aan de andere kant enz enz zo 1 voor 1 een paar honderd huizen afwerken. En tig keer opnieuw omdat het erg ingewikkeld is om een stukje rubber goed te leggen. Maarja hebben wel "hard gewerkt" 1.5 jaar lang, tuurlijk, als er een volk is dat ik zich altijd de hele dag zie staan te vervelen dan zijn het die in de bouw wel. Duidelijk dat ze per uur worden betaald, zou zelfs denken per uur aan blèrend geouwehoer en toekijken ipv voor uren nuttig bezig zijn. Ik zou het niet aankunnen zo'n laag werktempo en instelling.

Overigens zijn een deel van die figuren, zoals de thuisklussers die hier lawaai maken, die ik noemde en waar jij op reageert, ook nog werkloos of zelfs crimineel.

Ja voor mij is het tenminste wel een vast ritme en als ik mij er aan kan houden ben ik niet vermoeid, geen moment op de dag dat ik inzak. Ik weet niet of het genetisch is ofzo, hoewel met dat ik altijd zo geweest ben misschien wel, maar ik geloof dat bijvoorbeeld allergie ook wakker kan houden; direct door klachten natuurlijk maar histamine maakt ook alert. En daarbij dan ook slechtere slaapkwaliteit dus er meer van nodig en echt doodmoe als ik er maar iets van mis. Maar op zich is het niet gek, van 00.00 tot 9.00, binnen de gemiddelde range ook nog, het past alleen niet bij arbitrair verzonnen structuren voor fabriekswerk uit de industriële revolutie.

Laatst bewerkt:
  • #150.153
Als je niet kan slapen omdat er buiten iemand van de gemeente het gras aan het maaien is (nota bene voor je eigen wooncomfort) moet je overdag iets meer moe worden. Harder trainen en minder vreten bijvoorbeeld, daar zouden de meesten sowieso wel van opknappen.

• Like
Waarderingen: K82
  • #150.154
Uh ja en free Palestine en ze slopen Israel net zo hard. Inclusief een jodengenocide en een hoop verkrachtingen. Ze slaan elkaar toch allebei het liefst morsdood.
Het gaat uiteindelijk helemaal niet om Palestijnse Levens, maar om de revolutie.

Naast een boel verdwaalde meelopers zitten er ronduit kwaadaardige gedachtes achter die alles van zichzelf goedpraten en van de ander verkeerd uitleggen.
De vernielingen waren „geen willekeurig vandalisme”, schrijven ze. „Wanneer activisten televisieschermen stukslaan, uiten ze woede over de ontmenselijking van het Palestijnse volk en de leugens die de media daarover verspreiden. Wanneer we de kantoren van het College van Bestuur overhoopgooien, verwerpen we het gezag en verwijderen we het bestuur van onze universiteit.”

Het is begrip vragen eisen, zonder daar zelf iets tegenover te willen zetten.

• #150.155
Aanpassen aan mensen met nachtdiensten of die gewoon hele dagen en weekenden doorwerken zou wel wat zijn. Of aan mensen met slaapproblemen, migraines, etc. En aan als ik met geluidsopnames/apparatuur moet werken.
Heb me tijdens Corona al genoeg aangepast aan de zwakkeren onder ons.

• #150.156
Aanpassen aan mensen met nachtdiensten of die gewoon hele dagen en weekenden doorwerken zou wel wat zijn.
Dit is een beetje het zelfde als van ons verlangen dat wij ons aanpassen aan de gewoontes van achmed en rashid in de lokale opvang voor statushouders.
omdat de tokkiehuurcorporatie hun woningen wou upgraden.
Hoe chill zou jij het vinden over 10 tot 20+ jaar als ze dit overal maar niet gaan doen? Ik hoef tenminste niet in een afgetakelde ghetto te wonen die oogt als Detroit.

• #150.157
Uh ja en free Palestine en ze slopen Israel net zo hard. Inclusief een jodengenocide en een hoop verkrachtingen. Ze slaan elkaar toch allebei het liefst morsdood.

Waar haal je dit vandaan vriend?

Palestijnse woningen worden ontruimd, gesloopt en daar worden nieuwe huizen op gebouwd omdat een jood die ergens anders op de wereld geboren wordt hier in dit nieuw gebouwde huis het recht heeft om te woning omdat dit zogenaamd zijn thuisland is.

Ach pik dit is wederom weer een eindeloze discussie.

Zullen we anders gewoon gaan trainen en lekker groot en sterk worden en al die motherf*ckers een poepie laten ruiken, dikke eiwit scheet laten voor alle haters zwart of wit?

• #150.159
Als iemand een regelmatig ritme heeft en voldoende slaapt is diegene toch bijna altijd al wakker of niet meer in diepe slaap voor de wekker afgaat?

Jouw dagritme zal door je baan wat anders zijn dan van de meeste mensen.
True, maar genoeg mensen met ploegendienst voor wie die vlieger niet opgaat.

Laatst bewerkt:
  • #150.160
Waar haal je dit vandaan vriend?

Palestijnse woningen worden ontruimd, gesloopt en daar worden nieuwe huizen op gebouwd omdat een jood die ergens anders op de wereld geboren wordt hier in dit nieuw gebouwde huis het recht heeft om te woning omdat dit zogenaamd zijn thuisland is.

Ach pik dit is wederom weer een eindeloze discussie.

Zullen we anders gewoon gaan trainen en lekker groot en sterk worden en al die motherf*ckers een poepie laten ruiken, dikke eiwit scheet laten voor alle haters zwart of wit?

Is niet ergens vandaan getoverd. Wat denk je zelf dat er gebeurt met een free Palestine. From the river to the sea.
Hamas grijpt dan de macht en verkrijgt toegang tot kernwapens.

Er vind dan wederom een complete volkerenmoord plaats in de richting van de joden in dat gebied.
Het is geen eindeloze discussie. Je krijgt dan 7 Oktober over en over. Hoe vrij zou Palestina dan echt zijn ?
Ja Israeli overheid is een corrupte teringbende, maar denken dat Palestina vrij zou zijn is een eutopie.

Palestina is trouwens bevrijd door Groot britannie in 1948 en verklaarde zijn onafhankelijkheid als de staat Israel. Het britse mandaatgebied Palestina.
Later tijdens het oslo akkoord had Palestina autonoom zelfbestuur. Maar dat heeft maar kort geduurd en in 2005 toen Israel zich volledig terugtrok uit de Gaza strook greep Hamas al de macht.

De enige goede kant in dit conflict zijn de onschuldige burgers, en alle burgers die leed hebben onder machtsbeluste idioten en oorlog. Er zijn zoveel facties en er is geen eenzijdige agressor en iets wat je met een vlaggetje zwaaien gaat oplossen.
Daarom zijn die protesten ook zo volslagen idioot en zit het net zo vol met haatzaaierij.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven