AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #150.224
Geen idee of het in al die berichten is gemeld. Misschien kan je 200-400mg magnesium theornaat + 200-400mg theanine + 100mg apigenin nemen in combinatie met melatonin. Heb m'n hele leven last van slaapproblemen en dit helpt zeker bij mij. Joe Rogan verteld daarover in een podcast

Joe Rogan is nou niet echt het lichtende voorbeeld van gezondheid.

• #150.226
Zwaarder materieel laten aanrukken. :dunno:

De kraan van klant is gekomen en die heeft de achterkant vd bak aan kettingen gepakt en terwijl ik vooruit langzaam optrok zo mee de weg op gezet, recht achter mij. Was wel even spannend.

• #150.228
  • #150.231
Joe Rogan is nou niet echt het lichtende voorbeeld van gezondheid.
Kan jij ook inhoudelijk reageren op de synergie van de genoemde supplementen met betrekking tot de slaap? Jij hebt zoveel studies gedaan dat ik erg nieuwsgierig ben naar jouw mening.... wees anders gewoon stil als je niks toe te voegen hebt zoals bovenstaande nikszeggende opmerkingen.

• #150.232
Kan jij ook inhoudelijk reageren op de synergie van de genoemde supplementen met betrekking tot de slaap? Jij hebt zoveel studies gedaan dat ik erg nieuwsgierig ben naar jouw mening.... wees anders gewoon stil als je niks toe te voegen hebt zoals bovenstaande nikszeggende opmerkingen.
dan blijft 90% van zijn comments achterwege :trollface:

• #150.235

Ik heb last gehad van gruwelijke insomnia. Naast het shiften van mindset en van de gedachte af :"ik moet perse slapen" " als ik nu niet snel ga slapen heb ik morgen echt een probleem" ging ik mediteren, dat hielp enorm.

Kwa supps hielp bij mij magnesium bisglycinaat . Of gwn combinatie magnesium+ glycine.

Wrm deze combi zo goed hielp geen idee. Maar was bij mij het antwoord na zolang verschillende supps proberen. Internet afstruinend naar oplossingen.

• #150.236
20240530_145401.jpg

Ben dus niet tevreden over de foto's. Ik ga het gras maaien, ben chagrijnig.

• #150.238
20240530_145401.jpg

Ben dus niet tevreden over de foto's. Ik ga het gras maaien, ben chagrijnig.
Waarop loop je precies vast? Volgens mij is er hier genoeg kennis en ervaring met het maken van goede foto's. Het zou zonde zijn als dit je ervan weerhoudt om mee te doen met de contest. En ik heb mijn deelname verbonden aan jouw deelname...

Laatst bewerkt:
  • #150.239
Ik heb last gehad van gruwelijke insomnia. Naast het shiften van mindset en van de gedachte af :"ik moet perse slapen" " als ik nu niet snel ga slapen heb ik morgen echt een probleem" ging ik mediteren, dat hielp enorm.

Kwa supps hielp bij mij magnesium bisglycinaat . Of gwn combinatie magnesium+ glycine.

Wrm deze combi zo goed hielp geen idee. Maar was bij mij het antwoord na zolang verschillende supps proberen. Internet afstruinend naar oplossingen.
Uur voor het slapen geen pep helpt ook serieus goed 👍🏻

Terug
Naar boven