Chans
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2.022
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 65kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gebeurt ook elke keer als ik karma ontvang.
Maar dan zo'n 60 cm lager.
+1
gelukkig nog nooit tegengekomenVet veel onrijpe bessen en ook allemaal takjes. Kwam hier helaas tijdens het eten pas achter omdat ik er wheydrip over had gedaan bij mijn rijstepap.
Ja
MBV's super kut.Ja
Cursus gemaakt door de Landmacht. Gelukkig hoef ik dit maar 1x per jaar te doen.
Haha, ik heb het al 4 jaar niet meer gedaan, dus het werd tijd. Alleen ZKHK doe ik ieder jaar, want vind ik wel belangrijk. De rest boeit me niet zo, ik heb wel meer te doen.
Ik mag straks om 16u al gaan, dan maar iets minder lang werken maar dan kan ik wel mee levenWakker geworden met bulten op mijn hoofd (vingerdik) die enorm jeuken en pijnlijk zijn en ik kan pas donderdag naar de dokter om het te laten nakijken.
Ondertussen word ik stikgek, man dit is irritant.

Is het nog steeds zo bij ZHKH dat je niet meer hoeft te reanimeren als het hoofd een meter bij het romp vandaan ligt?
Bij de marine, eerste vraag: u staat naast uw voertuig..... dan moet ik zwemmen.Haha, ik heb het al 4 jaar niet meer gedaan, dus het werd tijd. Alleen ZKHK doe ik ieder jaar, want vind ik wel belangrijk. De rest boeit me niet zo, ik heb wel meer te doen.
Succes!Ik mag straks om 16u al gaan, dan maar iets minder lang werken maar dan kan ik wel mee leven![]()
Als je je verveeld mag je het proberen hoor.Is het nog steeds zo bij ZHKH dat je niet meer hoeft te reanimeren als het hoofd een meter bij het romp vandaan ligt?

Geef je je hierbij op als vrijwilliger?
Het is dat ik nu thuis zit en die MBV's niet hoef te doen. Anders was ik daar wel voor te vangen.