- Waardering
- 8.745
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Nu werken, evengoed bedankt.Welk verzorgingstehuis woon je? Als het in de buurt is wil ik je wel helpen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu werken, evengoed bedankt.Welk verzorgingstehuis woon je? Als het in de buurt is wil ik je wel helpen.
Prima.
Daar heb je een punt!Uur voor het slapen geen pep helpt ook serieus goed 👍🏻
Help je em dan ook meteen ff met verschonen?Welk verzorgingstehuis woon je? Als het in de buurt is wil ik je wel helpen.
Dat is het werk van @Schwarzeneggertje
Vind ik wel een goede tip, Nikolleke!Uur voor het slapen geen pep helpt ook serieus goed 👍🏻

Uur voor het slapen geen pep helpt ook serieus goed 👍🏻
waarom?
Vet veel onrijpe bessen en ook allemaal takjes. Kwam hier helaas tijdens het eten pas achter omdat ik er wheydrip over had gedaan bij mijn rijstepap.
Jullie kijken allemaal teveel naar Wesley 🤣🤣Vet veel onrijpe bessen en ook allemaal takjes. Kwam hier helaas tijdens het eten pas achter omdat ik er wheydrip over had gedaan bij mijn rijstepap.
Wesley kwam pas echt heel laat met zn whey drip hoor

Ik kijk inderdaad graag naar mezelf.
Hehe dat klopt! Ben zelf ook meee van de kaasfondue 🤓Wesley kwam pas echt heel laat met zn whey drip hoor![]()
Wel makkelijk verdienen, takjes erin. Op het werk importeren we oa koffie, dat zit ook steeds voller met takjes (want prijs per kilo, dus makkelijk verdienen).Vet veel onrijpe bessen en ook allemaal takjes. Kwam hier helaas tijdens het eten pas achter omdat ik er wheydrip over had gedaan bij mijn rijstepap.
Amper online geweest + ik doe alleen aan positieve karma

Nu wordt ik we beetje jaloers! #teamnooitkarmaAmper online geweest + ik doe alleen aan positieve karma![]()
Ik ook niet
.