MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #150.281
Het is dat ik nu thuis zit en die MBV's niet hoef te doen. Anders was ik daar wel voor te vangen.
Meld je maar als je weer volledig herstelt bent.

Ooit Baby-EHBO gedaan, die materie zal wel niet zo veel afwijken toch 😁

• #150.284
  • #150.288
Als je net de grens over gaat merk je meteen dat de bulten en hobbels van muggenbeten een stuk minder zijn.

• #150.289
  • #150.291
Ken t. Elke zomer zit ik onder de wonden door ontstoken muggenbeten.
Ze vermoeden fucking muggenbeten waar ik allergisch op reageer, vermoeden...
Mijn dochter heeft altijd heftige allergische reacties. Als ze bijvoorbeeld in haar hand wordt geprikt zwelt die helemaal op.
Wij hebben van die tabletjes in huis die ook o.a. tegen hooikoorts werken, die moet ze dan een aantal dagen slikken.
Niks voor jullie?

• #150.292
Mijn dochter heeft altijd heftige allergische reacties. Als ze bijvoorbeeld in haar hand wordt geprikt zwelt die helemaal op.
Wij hebben van die tabletjes in huis die ook o.a. tegen hooikoorts werken, die moet ze dan een aantal dagen slikken.
Niks voor jullie?
Misschien maar eens proberen. Bij mij blijft het jeuken en worden het uiteindelijk wondjes (ook als ik er niet aan zit). Kzit onder de littekens :roflol: kutbeesten.

• #150.294
Niks voor jullie?
Het eerste halfjaar zat ik hier helemaal onder de muggenbulten, toen inderdaad als tip gekregen om antihistamine te slikken.

• #150.295
  • #150.297
Ze vermoeden fucking muggenbeten waar ik allergisch op reageer, vermoeden...

Het eerste halfjaar zat ik hier helemaal onder de muggenbulten, toen inderdaad als tip gekregen om antihistamine te slikken.
Hier nog een. 1 muggenbeten wordt gemiddeld 5-10 cm groot en duimsdik.
Wordt ook elke x erger...
Begon wel redelijk spontaan met erger worden na een paar horzelbeten. Het kan opbouwen en erger worden. Maar ook spontaan weer afzakken

Antihistamine helpt goed. Gewoon proberen.

• #150.298
  • #150.299
Screenshot_20240603_184223_Photos.jpg
Screenshot_20240603_184354_Photos.jpg

Links is vader van m'n (ons, whatever) zoontje. Rechts ben ik.

Even voor context;
Zoontje was ziek afgelopen donderdag en vrijdag waardoor hij niks binnenhield en niks at.
Zoontje heeft de lengte van een 6 jarige en het gewicht van een 5.5 jarige (hij is net een maand 5) en is altijd consistent 'licht voor z'n lengte' geweest.

Ook weegt zijn vader 140+ kg en neemt hem elk weekend naar McDonalds..just saying

Waarom dit m'n dag verpest.. M'n zoontje wordt in principe te dik genoemd door z'n eigen morbide obese vader - ik met m'n verleden van eetstoornissen weet dat zulke opmerkingen, zeker als dit naar een kind zelf gemaakt wordt, heel verkeerd kan gaan..

Ik ga in september een cursus/groepsbijeenkomsten volgen met betrekking tot 'domestic abuse' voornamelijk mbt narcistische persoonlijkheidsstoornis, waar ook besproken wordt hoe je kunt zien/opmerken of dit ook bij het kind gebeurt..
Jammer dat het nodig is :(

• #150.300
Normaal heeft de vrouw altijd prijs met de muggen en laten ze mij met rust, nu heeft ze geen enkele beet.
Allergische reacties heb ik voorheen nooit gehad, nu jeukt het over mijn hele lichaam met hier en daar wat uitslag, ik begon al te denken dat ik toch de waterpokken had overgenomen van de kleine, de incubatietijd is 2 weken dus had zomaar gekunt :dunno:
De dikte van de bulten vind ik echt niet meer normaal, bij de eerste bult dacht ik zelfs even aan een tumor vanwege de omvang en hardheid 😬

Terug
Naar boven