- Waardering
- 1.088
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 10%
Dat is ook zeker niet goed. Maar dit is wat anders imo.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is ook zeker niet goed. Maar dit is wat anders imo.
De zwemjuf had wel mogen weten dat positieve motivatie beter werkt dan negatieve.
Dat mag jij vinden. Ik vind jouw reactie overdreven. Als het niveau dat ondermaats was, zou ik niet weten waarom je dat niet zou kunnen benoemenDat is ook zeker niet goed. Maar dit is wat anders imo.
Ja dat ja. Sommige vrienden van mij zijn bij elk probleem dat ze hebben hun ouders nog nodig om te helpen iets op te lossen. Is echt te triest voor woorden.
Het cynisme spatte er blijkbaar niet vanaf.Dat mag jij vinden. Ik vind jouw reactie overdreven. Als het niveau dat ondermaats was, zou ik niet weten waarom je dat niet zou kunnen benoemen
"Ik sta niet voor mijzelf in". Ff serieus, doe normaal
We hebben het over een kind van net 5 hèJa dat ja. Sommige vrienden van mij zijn bij elk probleem dat ze hebben hun ouders nog nodig om te helpen iets op te lossen. Is echt te triest voor woorden.

Lastig. De grens tussen opbouwen en iemand afbreken is gewoon erg dun ook liggend aan de persoon zelf. Dat gaat op voor zowel kind als volwassene. Al vind ik dat bij een volwassene dat afbreken ook een vorm van leren en vorming kan zijn maar ik ken niks buiten defensie kwa werk en mijn eigen jeugd die absoluut niet over rozen ging, dus ik zal daar eerlijkheidshalve niet de juiste persoon voor zijn om een echt oordeel over te hebben.Als motivatie speech een kind 'afbranden' vind ik zwaar onnodig. Niks rubberen tegel.
Wat er wel gebeurd isIn mijn ogen is het heel simpel een (zwem)leraar hoort geen onwaarheden uit te spreken.
de redenatie was namelijk dat het voldoende niveau was maar het ook nog even strakker kan tijdens het diploma. Dus ook bij deze prestatie was het genoeg geweest.Wel mooi dat je zo lang judo gedaan hebt en daar dan de zwarte band van hebt behaald, nice!Ik heb ook een zwarte band judo. Alleen doe al jaren geen judo meer. Iemand die er zijn hele leven mee bezig is, verlies je sowieso van.
Afbranden? Het is gewoon een feit, als ze niet beter hun best doen slagen ze niet. Anders is het straks weer janken dat ze niet geslaagd zijn.We hebben het over een kind van net 5 hè
Heeft mijns inziens niks met softheid te maken. Als ze niet kan zwemmen kan ze niet zwemmen. Punt. Maar ze mag niet voor niks op. Als motivatie speech een kind 'afbranden' vind ik zwaar onnodig. Niks rubberen tegel.
Streng zijn is niks mis mee, integendeel.
Ik snap jouw en @Gremlin 's reactie wel hoor. Nogmaals; ik ben het daar ook niet mee oneens. Jullie reactie bieden een goed tegenwicht om het van die kant te bekijken 👍🏻 Anyway, gaat wel goed komen zaterdag.Afbranden? Het is gewoon een feit, als ze niet beter hun best doen slagen ze niet. Anders is het straks weer janken dat ze niet geslaagd zijn.
Succes zaterdagIk snap jouw en @Gremlin 's reactie wel hoor. Nogmaals; ik ben het daar ook niet mee oneens. Jullie reactie bieden een goed tegenwicht om het van die kant te bekijken 👍🏻 Anyway, gaat wel goed komen zaterdag.
Het laat alleen maar zien dat volwassenen de opmerking niet eenduidig opvatten, dan gaat dat bij kleine kinderen echt niet beter.Ik snap jouw en @Gremlin 's reactie wel hoor. Nogmaals; ik ben het daar ook niet mee oneens. Jullie reactie bieden een goed tegenwicht om het van die kant te bekijken 👍🏻 Anyway, gaat wel goed komen zaterdag.
Ja lekker alles verbloemen voor ze dan weet je zeker dat het p*ssy ass snowflakes worden.Vandaag de laatste zwemles voor het B diploma van de kleine.
Zegt de lerares tegen de groep: Als jullie tijdens het diploma zwemmen zo zwemmen zakken jullie allemaal.
Toen ik dat hoorde heb ik me toch behoorlijk moeten inhouden niet gigantisch uit m'n slof te schieten.
Daarna alsnog aangesproken en zegt ze doodleuk 'tsja als ze niet goed zwemmen zakken ze gewoon hoor en met jou praat ik alleen over je dochter en met de andere heb ik niks te maken'.
Ik sta niet voor mezelf in als dat echt gaat gebeuren. Geef je kinderen faalangst voor het leven.
Er werd niet gezegd dat ze beter hun best moeten doen, maar dat als ze tijdens het diploma zwemmen zo zwommen ze allemaal zouden zakken. Wat moet je dan als ouder zeggen als je kind vraagt hoe het dan wel moet zwemmen en waarom het bij diploma zwemmen ineens anders moet dan bij alle lessen?Ja lekker alles verbloemen voor ze dan weet je zeker dat het p*ssy ass snowflakes worden.
Jij als vader zou de woorden van de lerares nog even extra in hun oren moeten knopen na afloop.
Gewoon discipline tonen, niet zeiken en meer je best doen👍. Harde woorden geven extra drive om.zich te bewijzen.
Mooie kans om zelf eens na te gaan denken en te analyseren ipv alles voorgekauwd te krijgen.Er werd niet gezegd dat ze beter hun best moeten doen, maar dat als ze tijdens het diploma zwemmen zo zwommen ze allemaal zouden zakken. Wat moet je dan als ouder zeggen als je kind vraagt hoe het dan wel moet zwemmen en waarom het bij diploma zwemmen ineens anders moet dan bij alle lessen?
Als mijn kinderen er eens goed over na zouden denken zouden ze tot de conclusie moeten komen dat als de zwemleraar gelijk heeft hij of zij dan gefaald heeft, die kans is zeer onwaarschijnlijk dus praat hij of zij gewoon poep.Mooie kans om zelf eens na te gaan denken en te analyseren ipv alles voorgekauwd te krijgen.
mensen zijn bang om zelf controle te nemen over de sitiuatie tegenwoordig.
bedoelde de kinderen niet. Dat JIJ even gaat nadenken en analyseren en dan je kinderen in dat proces meeneemt. Gelijk een leuke samenwerking en doel om samen aan te werken, goed voor de bonding👍Als mijn kinderen er eens goed over na zouden denken zouden ze tot de conclusie moeten komen dat als de zwemleraar gelijk heeft hij of zij dan gefaald heeft, die kans is zeer onwaarschijnlijk dus praat hij of zij gewoon poep.
Dan komen we samen tot de conclusie dat een dergelijke aanmoediging uiteindelijk averechts werkt. Hoe kan het kind een volgende keer bij zo’n uitspraak van een leraar weten of het slechts ter aanmoediging is, of dat het écht moet verbeteren?bedoelde de kinderen niet. Dat JIJ even gaat nadenken en analyseren en dan je kinderen in dat proces meeneemt. Gelijk een leuke samenwerking en doel om samen aan te werken, goed voor de bonding👍