XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #150.761
Lekker hoor dit weer. Maar ik weet niet wat ik vervelender vind: die jengelende kinderen, of die zenuwlijende moeders met een schelle stem.

Idk GIF by Amazon Prime Video

• #150.762
  • #150.764
Badmeester AK, paraat om alle kleine kindjes en single moeders te redden als ze verdrinken 🤌

60371d27-03d8-4ac9-847f-9b13740c3132.jpeg
Die Pakistaan van hiernaast klinkt als een opgevoerd tekenfilm figuur, dat net helium heeft ontdekt. Kan ik haar naar jou sturen?

Lieve foto!

• #150.766
Dacht even naar het strand te gaan met dit weer (woon 30km van zee), na 45 minuten op het strand maar besloten terug naar huis te gaan :o Tyfuswarm, overal schreeuwende en rondrennende kinderen en mensen die verschrikkelijk out of shape zijn en er gewoon disgusting uitzien. Wat een gekte.

Vroeger vond ik naar het strand gaan echt fucking chill. En nu dit.

Ik word oud.

• Haha
Waarderingen: K82
  • #150.769
Dacht even naar het strand te gaan met dit weer (woon 30km van zee), na 45 minuten op het strand maar besloten terug naar huis te gaan :o Tyfuswarm, overal schreeuwende en rondrennende kinderen en mensen die verschrikkelijk out of shape zijn en er gewoon disgusting uitzien. Wat een gekte.

Vroeger vond ik naar het strand gaan echt fucking chill. En nu dit.

Ik word oud.
Was gister in de efteling maar het leek eerder op Sea life. Man o man. Wat die mensen allemaal weg aan het duwen zijn terwijl ze semi immobiel zijn van de obesitas en rond lopen te waggelen . Tis gewoon diep en diep triest. Mensen zitten meer op de terrassen zich eigen vol te duwen dan dat ze rondlopen. En veel kinderen zijn ook gewoon vadsig, vieselijk.

• #150.770
Was gister in de efteling maar het leek eerder op Sea life. Man o man. Wat die mensen allemaal weg aan het duwen zijn terwijl ze semi immobiel zijn van de obesitas en rond lopen te waggelen . Tis gewoon diep en diep triest. Mensen zitten meer op de terrassen zich eigen vol te duwen dan dat ze rondlopen. En veel kinderen zijn ook gewoon vadsig, vieselijk.
Ja en dat zijn ook vaak de mensen die zeggen dat ze lekker willen leven, als je met zo'n persoon praat en aangeeft dat je traint en op je voeding let en alles wat er bij komt kijken....dan zeggen zij "ja maar je moet niet overdrijven, dat is helemaal niet goed dat je zo veel eieren eet (alsof je alleen maar eieren eet) want als je "gewoon" normaal eet dan kun je ook gespierd worden.....terwijl ze hun mond weer volstoppen met troep en over hun dikke buik aaien terwijl ze je bespottend aankijken en zeggen dat je "gewoon" lekker moet genieten omdat je maar één keer leeft....

Man man man met sommige mensen wil ik helemaal niet meer praten. En tja die kids nemen dat gedrag gewoon over en worden op zeer jonge leeftijd al veel te zwaar met de daarbij behorende klachten, gewoon zonde.
Ik denk ook dat veel mensen zo veel eten omdat ze ongelukkig zijn of stress hebben en zichzelf een beetje verliezen in die bourgondische leefstijl....

• #150.771
Ja en dat zijn ook vaak de mensen die zeggen dat ze lekker willen leven, als je met zo'n persoon praat en aangeeft dat je traint en op je voeding let en alles wat er bij komt kijken....dan zeggen zij "ja maar je moet niet overdrijven, dat is helemaal niet goed dat je zo veel eieren eet (alsof je alleen maar eieren eet) want als je "gewoon" normaal eet dan kun je ook gespierd worden.....terwijl ze hun mond weer volstoppen met troep en over hun dikke buik aaien terwijl ze je bespottend aankijken en zeggen dat je "gewoon" lekker moet genieten omdat je maar één keer leeft....

Man man man met sommige mensen wil ik helemaal niet meer praten. En tja die kids nemen dat gedrag gewoon over en worden op zeer jonge leeftijd al veel te zwaar met de daarbij behorende klachten, gewoon zonde.
Ik denk ook dat veel mensen zo veel eten omdat ze ongelukkig zijn of stress hebben en zichzelf een beetje verliezen in die bourgondische leefstijl....

En.dan durven ze zich ook nog in hotpants en buiktruitjes te vertonen. Wtf

• #150.773
Veel mensen met morbide obesitas hebben een eetprobleem (NO SHIT SHERLOCK), maar serieus :o ze zijn niet zonder reden zo geworden.
Meeste mensen moeten dus vooral mentaal te werk gaan alvorens/tegelijkertijd met lichamelijk te werk gaan.
Veel van deze mensen doen alsof ze gewoon genieten, tevreden zijn met hoe ze zijn..maar vaak zit er diep van binnen een probleem dat ze moeilijk vinden op te lossen.

Van de buitenkant lijkt het daarom vaak op 'niet willen', ipv 'niet kunnen'.

(Maar goed, groot aantal is het wel 'niet willen' en simpelweg niet doorhebben dat het écht zo erg is tot er medisch iets aan de hand is).

Just my 2 cents.

• Like
Waarderingen: K82
  • #150.774
Nee vooraf afgesproken. Kan er uitwraard geen probleem van maken.

Over 2 weken komt mijn vader. En die gaat pas weg als hij er genoeg van heeft.

Verschil is dat mijn vrouw wel goed kan opschieten met mijn familie. Ik alleen niet met die van haar. Uitzondering van haar moeder. Die mag ik gewoon niet.

• #150.775
Normaal gesproken traint er geen hond benen op de dinsdag in de sportschool hier op de kazerne. Staat alles ineens vol en een half peleton bij de squat rekken en dergelijke. Kwaad de tent weer uit.

• #150.776
Normaal gesproken traint er geen hond benen op de dinsdag in de sportschool hier op de kazerne. Staat alles ineens vol en een half peleton bij de squat rekken en dergelijke. Kwaad de tent weer uit.
Waarom deed je niet mee ?

• #150.779
Ze deden daar al om en om. Zijden ook nog wel even bezig te zijn. Had mijn kop ook verkeerd staan dus uiteindelijk gewoon weg gegaan. Morgen weer een kans.
Fix dat hoofd man.
Take a knee. Goed dat je straks nog gaat :thumb:

• #150.780
Ze deden daar al om en om. Zijden ook nog wel even bezig te zijn. Had mijn kop ook verkeerd staan dus uiteindelijk gewoon weg gegaan. Morgen weer een kans.

Had ik ook teveel gevonden hoor :roflol: ga gelukkig eigenlijk altijd in de ochtend :o

Terug
Naar boven