Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hou jij het anders bij voor de buurt? Mooi in de middag ofzo?Godveetyfusteringhoeren grasmaaiers die weer on 07:15 het meest nutteloze werk ooit doen waarbij de hele buurt wakker moet worden.
Val dood gemeente.
Dit gaat al een half uur zo.
Ik heb het graag nog iets warmer, maar kom dan ook uit Afrika.
jij bent in Afrika geweest toch?Ik heb het graag nog iets warmer, maar kom dan ook uit Afrika.
Zou zo weer terug gaan, zelfs het bier is daar beter.
Nou strik erom en gaan.Zou zo weer terug gaan, zelfs het bier is daar beter.
Waar om?
Je lul.
Hebben ze hem waarschijnlijk gedeporteerd en een inreisverbod gegeven. Heel begrijpelijk natuurlijk.
Beetje meer respect voor je superieuren, graag.Hebben ze hem waarschijnlijk gedeporteerd en een inreisverbod gegeven. Heel begrijpelijk natuurlijk.
Jawol oberstürmbahnfürher.
Ik heb de meteorologische fenomenen in dit filmpje grondig bestudeerd en kan daaruit concluderen dat bovenstaand videomateriaal niet in een straal van 5 km van jouw woonplek is opgenomen.Godveetyfusteringhoeren grasmaaiers die weer on 07:15 het meest nutteloze werk ooit doen waarbij de hele buurt wakker moet worden.
Val dood gemeente.
Dit gaat al een half uur zo.
meteorenIk heb de meteorologische fenomenen in dit filmpje grondig bestudeerd en kan daaruit concluderen dat bovenstaand videomateriaal niet in een straal van 5 km van jouw woonplek is opgenomen.
Fake news.
Waarom ga je niet terug? En terug als in op vakantie of terug daar wonen?Zou zo weer terug gaan, zelfs het bier is daar beter.
Nee in september pas, voor ongeveer anderhalve dag ook maar. Mini stukje Alaska in vanuit Canada.
Je moet een hele goede reden hebben i.v.m. een verblijfsvergunning. Zou les kunnen geven op een universiteit, maar het is dan lastig om een redelijk salaris te krijgen. Ben al heel lang voor haast niets werkzaam geweest in een wildpark. En mijn vrouw is bang voor spinnen en grote insecten. Misschien vakantie, maar de wildparken zijn belachelijk duur geworden, o.a. door privatisering door Zuid-Afrikanen.Waarom ga je niet terug? En terug als in op vakantie of terug daar wonen?
Als ze het niet goed doen, is dat wel de waarheid, maar waarom laat ze hen dan toch afzwemmen ?Vandaag de laatste zwemles voor het B diploma van de kleine.
Zegt de lerares tegen de groep: Als jullie tijdens het diploma zwemmen zo zwemmen zakken jullie allemaal.
Toen ik dat hoorde heb ik me toch behoorlijk moeten inhouden niet gigantisch uit m'n slof te schieten.
Daarna alsnog aangesproken en zegt ze doodleuk 'tsja als ze niet goed zwemmen zakken ze gewoon hoor en met jou praat ik alleen over je dochter en met de andere heb ik niks te maken'.
Ik sta niet voor mezelf in als dat echt gaat gebeuren. Geef je kinderen faalangst voor het leven.
Ze voldoen aan de eisen van het diploma, maar was bedoeld als motivatie. Bij kinderen van 5 werkt dat nietAls ze het niet goed doen, is dat wel de waarheid, maar waarom laat ze hen dan toch afzwemmen ?

Dat is wel erg jong ja. Al kan ik de situatie niet beoordelen, ik ben niet van het softe.Ze voldoen aan de eisen van het diploma, maar was bedoeld als motivatie. Bij kinderen van 5 werkt dat niet![]()