XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #150.741
Dan komen we samen tot de conclusie dat een dergelijke aanmoediging uiteindelijk averechts werkt. Hoe kan het kind een volgende keer bij zo’n uitspraak van een leraar weten of het slechts ter aanmoediging is, of dat het écht moet verbeteren?
Vragen? Mond open trekken? Gesprek aangaan?

zo simpel kan het zijn.

• #150.743
Ik hoop dat ze dat allemaal gaan doen, dan zal een leraar het snel afleveren om op zo’n domme manier kinderen proberen te motiveren.
Of we nemen jou als leraar. Dan worden de kinderen zo moe van de veel te uitgebreide en moeilijke analyse dat ze nog liever verzuipen .🤡

• #150.744
Of we nemen jou als leraar. Dan worden de kinderen zo moe van de veel te uitgebreide en moeilijke analyse dat ze nog liever verzuipen .🤡
Ik ken (de meeste van) mijn beperkingen.

Ik word op mijn werk maar zeer beperkt aangesteld als trainer. Alleen de “lastige” gevallen worden aan mij gekoppeld.

• #150.748
Gaat dit nog steeds over de zwemjuf ?

• Haha
Waarderingen: RLS
  • #150.749
Je kunt wel echt goed merken welke DBB-ers geen kinderen hebben (maar wel denken mee te kunnen praten).

@RLS mijn zoontje is 5, ik zou hetzelfde denken als jij. Succes zaterdag!

• #150.750
Over wie heb je het dan @Hell93 ?

• #150.752
Het gaat over curling-ouders.
Ze bezemen alle problemen aan de kant voor hun Kids.
Dus gaan de Kids zelf problemen verzinnen om op te lossen. Gender issues, milieu, arme bevolkingsgroepen etc.

• #150.753
Je kunt wel echt goed merken welke DBB-ers geen kinderen hebben (maar wel denken mee te kunnen praten).

@RLS mijn zoontje is 5, ik zou hetzelfde denken als jij. Succes zaterdag!
Jij laat je kind ook geen kerst of sint vieren dus die empathie van jou is ook maar selectief.

• #150.754
Jij laat je kind ook geen kerst of sint vieren dus die empathie van jou is ook maar selectief.

Jij laat je kind ook geen Eids vieren dus die empathie van jou is ook maar selectief.

Zie je hoe dom het klinkt?
Daarbij, als ik mijn kind sint zou laten vieren is hij de enige hier. 'the odd one out'. LEUK :rolleyes:

• #150.755
Het gaat over curling-ouders.
Ze bezemen alle problemen aan de kant voor hun Kids.
Dus gaan de Kids zelf problemen verzinnen om op te lossen. Gender issues, milieu, arme bevolkingsgroepen etc.

Tot een bepaalde leeftijd moet je je kids beschermen tegen bepaalde problemen.

• #150.756
Tot een bepaalde leeftijd moet je je kids beschermen tegen bepaalde problemen.
Ja helemaal met je eens. Tot een bepaalde leeftijd, en afhankelijk van het probleem. En wat een kind een probleem vind, kun jij benoemen als een uitdaging. Dat scheelt de helft.
Succes, odd one out, that you are.

• #150.758

Hier hebben we niet eens rubber tegels :o :roflol:
Zoontje had pasgeleden beide knieën open 'gehaald' (viel ergens op school). Prima..alleen z'n vader dacht er goed aan te doen door de wonden niet schoon te maken en er gewoon sudocrem op te smeren..

Frustrated Headache GIF by Kelly Clarkson

Anywho. Ik vind er wel een verschil in zitten tussen lichamelijk beschermen en emotioneel beschermen.
(Bij beide ligt het natuurlijk eraan wat de leeftijd is en wat de situatie is).

• #150.759
  • #150.760
Lekker hoor dit weer. Maar ik weet niet wat ik vervelender vind: die jengelende kinderen, of die zenuwlijende moeders met een schelle stem.

Terug
Naar boven