Fitness Seller

Seksschandalen & Zedenzaken

Je ontkend de seksuele misbruiken binnen de katholieke kerk?
Nee, maar je vraagt dit alleen maar om te zuigen.
Al zou het hetzelfde zijn (wat ik niet denk en ook jij niet kunt bewijzen) dan alsnog is het raar dat Islam er steeds bij betrokken wordt, ipv katholicisme.
Katholieken hebben nu eenmaal geen onderscheid tussen wat "hun rechterhand bezit" of allerlei andere ongein waar criminelen zich terecht danwel onterecht op beroepen, zie Rotherham, Telfort, IS.

Bovendien kwam het misbruik in die periode even zeer voor bij instellingen die op andere leest geschoeid waren. Dst maakt het bij de Katholieken niet minder erg, als je op de moral high horse zit moet je zelf het goede voorbeeld geven.

Ben eventjes weg en we zijn ineens in de brugklas terechtgekomen.

angry tv show GIF by CBBC

Nee, maar je vraagt dit alleen maar om te zuigen.

Katholieken hebben nu eenmaal geen onderscheid tussen wat "hun rechterhand bezit" of allerlei andere ongein waar criminelen zich terecht danwel onterecht op beroepen, zie Rotherham, Telfort, IS.

Bovendien kwam het misbruik in die periode even zeer voor bij instellingen die op andere leest geschoeid waren. Dst maakt het bij de Katholieken niet minder erg, als je op de moral high horse zit moet je zelf het goede voorbeeld geven.

Ik snap niet goed wat het probleem nu is.
Iemand haalde Muhammad erbij, ik haalde Isaac erbij. Ik gaf aan dat dit onnodig was van mij.

Wat nu verder? Wat is er nog aan de hand?

Dus bij een openbaar excuses naar @Derksen .
Had verstandiger moeten reageren. Aard van het beestje kwam even boven maar zit weer in zn hok nu

Daarom moet je je kinderen dus niet overal online gooien.
Maar dan nog zouden kinderen een rode lijn moeten zijn, ongeacht wie je bent. Maar het is al opgelost. Hij heeft zn ding gezegd en aan de hand daarvan hebben we er zand erover gegooid.

Misschien even een poll opzetten.

Ik kom bijvoorbeeld liever een wilde Grisley Beer met jongen tegen dan Hell.

Terug
Naar boven