Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #151.041
White noise kan ik absoluut niet van slapen.

Maar oordoppen doen ook echt weinig tegen 2takt ongedepte maaiapparaten die zou luid zijn dat de werknemers dubbele gehoorbescherming moeten dragen.
Ik heb vaak ook van die n8diensten. Ik gebruik zelf van die wax-oordoppen van de kruidvat om te slapen overdag. Die dingen kan je helemaal kneden zoals je zelf wilt en vormen zich naar je gehoorgang. Misschien is dat wat voor je? ik hoor echt geen hol meer als ik ze in heb.

Laatst bewerkt:
  • #151.042
Ik heb vaak ook van die n8diensten. Ik gebruik zelf van die wax-oordoppen van de kruitvat om te slapen overdag. Die dingen kan je helemaal kneden zoals je zelf wilt en vormen zich naar je gehoorgang. Misschien is dat wat voor je? ik hoor echt geen hol meer als ik ze in heb.
Ik zou ze bij die kruidvat kopen.

• #151.044
Ik heb vaak ook van die n8diensten. Ik gebruik zelf van die wax-oordoppen van de kruidvat om te slapen overdag. Die dingen kan je helemaal kneden zoals je zelf wilt en vormen zich naar je gehoorgang. Misschien is dat wat voor je? ik hoor echt geen hol meer als ik ze in heb.

Ik kan slecht slapen met oordoppen maar zal eens kijken, klinkt wel redelijk.

Al moet ik zeggen dat ik mijn op maat gemaakt oordoppen wel geprobeerd heb maar dat geluid van die maaimachines ging er dwars door heen.

• #151.045
Prop watten in je oren, merk je qua gevoel niks van, en dempt best veel.
Niet als ze naast je huis motorisch grasmaaien, of graskanten nee. 1 geluk is dat het bijna vakantie is

• #151.046
White noise kan ik absoluut niet van slapen.

Maar oordoppen doen ook echt weinig tegen 2takt ongedepte maaiapparaten die zou luid zijn dat de werknemers dubbele gehoorbescherming moeten dragen.
Of...............

,,,,je gaat zelf het gras daar maaien zodat zij het niet meer hoeven te doen, kun je in ieder geval rustig slapen.

#bentochnietgek

• #151.047
Of...............

,,,,je gaat zelf het gras daar maaien zodat zij het niet meer hoeven te doen, kun je in ieder geval rustig slapen.

#bentochnietgek
Of............

Je steekt dat hele veld in de fik! Ben je gelijk overal vanaf! :D

• Bicep
Waarderingen: K82
  • #151.049
Gewoon je schutting wat opschuiven

• #151.051
Vind te warm en benauwd in dit kikkerland

• Like
  • #151.052
  • #151.055
beetje azijn wil ook wel eens helpen :devil:
Daar heb je er al genoeg van in jouw pis.

huehuehue GIF

• Heart
  • #151.057
Of............

Je steekt dat hele veld in de fik! Ben je gelijk overal vanaf! :D
Behalve dat we dit gras sowieso niet hoeven te maaien.

Ze waren nu voor de 2de keer de heggen langs de parkeerplekken aan het doen.

Vorige week deze de de zijkanten, nu een deel van de bovenkant en ik gok om het overlast de maximaliseren volgende week de overige stukken die ze nu niet gedaan hebben.

Ze werken alleen tussen 07.00 en 09.00.

En als je denk dat ik niet serieus ben, dit is hoe het er na het werk van vorige week uit zag.
20240718_175336.jpg

En dit is hoe het er nu uit ziet.
20240719_112300.jpg

Ze zijn nu dus al 2x geweest.

• #151.058
veel te kort

• #151.059

Vorige week deze de de zijkanten, nu een deel van de bovenkant en ik gok om het overlast de maximaliseren volgende week de overige stukken die ze nu niet gedaan hebben.

En als je denk dat ik niet serieus ben, dit is hoe het er na het werk van vorige week uit zag.
20240718_175336.jpg

20240719_112300.jpg
Nou die heggies kunnen ook gewoon de fik in hoor. Marshmallows mee en gaan. Maar ik sap je probleem. Hier in de straat lopen ze om de week met een kantenmaaier het onkruid weg temaaien terwel er geen onkruid is.

• #151.060

20240718_175336.jpg

20240719_112300.jpg

Ze zijn nu dus al 2x geweest.
Wauw, die komen nog wel een keer of twee terug ben ik bang.

Dat wordt een hele lading azijn zo te zien!

Maar ik snap je punt, die lui moeten natuurlijk ook "gewoon" ergens beginnen wanneer hun werkdag begint, jij bent dan dus flink de lul zo te merken.

Sterkte man.

Terug
Naar boven