XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #151.022
Inb4 Hell reageert met “proberen te laten blijken dat je autisme begrijpt maar laten merken dat het juist niet zo is.”

:trollface:
Hij kan waarschijnlijk niet lezen en ik vermoed dat ie dom is volgens Helleke

Kan bijna op een tegeltje deze uitspraak.

• #151.023
Een pamper is een pamper! Als die de stront maar tegenhoud ben ik blij😜

• #151.024
En daar vloog de liefde het raam weer uit :roflol:

• #151.027
1721311404470.gif

Daar komt Mincontrol aan 😜

1721311465533.gif

• #151.032
Omdat de LGB's het slachtoffer worden van het gedram over de rest van het alfabet en hun belangen vaak haaks staan op die van bijvoorbeeld de T's.

Het is ook niet zo dat ze hier van gebouwen worden afgegooid en rapporten waar het gebrek aan acceptatie vooral bij de aanhangers van de Islam wordt gelegd legt de GL wethouder in Amsterdam snel achter in de onderste lade.
Ook lieve Femke lult er graag omheen, want net als met de hoofddoek, mogen we het ergens vooral niet over hebben...

Over de hoofddoek gesproken, daarover zegt Femke niet meer wat ze toen zei, want dat zou "rechts" weleens kunnen gebruiken... (daar heeft ze een punt want ze was daar heel genuanceerd in)

• #151.033
Groenbeheer is weer lekker bezig.......

De Harley van mijn buurman maakt oprecht minder herrie.

Altijd lekker als je om 3 uur naar bed ging om in het ritme te komen voor nachtdiensten. Nu wel pas om 08:00 ipv de gebruikelijke 07:00.

• Like
Waarderingen: GruX
  • #151.034

Altijd lekker als je om 3 uur naar bed ging om in het ritme te komen voor nachtdiensten. Nu wel pas om 08:00 ipv de gebruikelijke 07:00.
Maar het regent niet, of bij jou wel ?

:lol:

• #151.035
Nee dan werken ze niet :roflol:

• Haha
Waarderingen: GruX
  • #151.037

Heb je oordopjes? Of hoe 't ook heet.
En white noise?

• #151.040
Heb je oordopjes? Of hoe 't ook heet.
En white noise?
White noise kan ik absoluut niet van slapen.

Maar oordoppen doen ook echt weinig tegen 2takt ongedepte maaiapparaten die zou luid zijn dat de werknemers dubbele gehoorbescherming moeten dragen.

Terug
Naar boven