Inb4 Hell reageert met “proberen te laten blijken dat je autisme begrijpt maar laten merken dat het juist niet zo is.”Vertel dat je autistisch bent, zonder te vertellen dat je autistisch bent.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inb4 Hell reageert met “proberen te laten blijken dat je autisme begrijpt maar laten merken dat het juist niet zo is.”Vertel dat je autistisch bent, zonder te vertellen dat je autistisch bent.

Hij kan waarschijnlijk niet lezen en ik vermoed dat ie dom is volgens HellekeInb4 Hell reageert met “proberen te laten blijken dat je autisme begrijpt maar laten merken dat het juist niet zo is.”
![]()
Steks werkt ook niet 😌Als je nou eens zou gaan werken met je donder dan hoef jij je niet druk te maken om een knaakie en hoeft je zoon niet in meisjespampers te lopen omdat mama skeer is.
Aanwezig zijn is voldoende
Wat is jouw definitie van werken?
Zo hard rij ik niet, doe alles op mn gemak. Word voor lang werken betaald, niet om snel te werken
Lastige vraag slaan we over.
Das eerder die worstenbroodjes vreter ben ff zijn naam kwijt 😋
Ook lieve Femke lult er graag omheen, want net als met de hoofddoek, mogen we het ergens vooral niet over hebben...Omdat de LGB's het slachtoffer worden van het gedram over de rest van het alfabet en hun belangen vaak haaks staan op die van bijvoorbeeld de T's.
Het is ook niet zo dat ze hier van gebouwen worden afgegooid en rapporten waar het gebrek aan acceptatie vooral bij de aanhangers van de Islam wordt gelegd legt de GL wethouder in Amsterdam snel achter in de onderste lade.
Maar het regent niet, of bij jou wel ?Groenbeheer is weer lekker bezig.......
De Harley van mijn buurman maakt oprecht minder herrie.
Altijd lekker als je om 3 uur naar bed ging om in het ritme te komen voor nachtdiensten. Nu wel pas om 08:00 ipv de gebruikelijke 07:00.

Oja, zitten ze in schaftkeet

Groenbeheer is weer lekker bezig.......
De Harley van mijn buurman maakt oprecht minder herrie.
Altijd lekker als je om 3 uur naar bed ging om in het ritme te komen voor nachtdiensten. Nu wel pas om 08:00 ipv de gebruikelijke 07:00.
Black noise werkt dat ook ?Heb je oordopjes? Of hoe 't ook heet.
En white noise?

White noise kan ik absoluut niet van slapen.Heb je oordopjes? Of hoe 't ook heet.
En white noise?