Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #151.061
Wauw, die komen nog wel een keer of twee terug ben ik bang.

Dat wordt een hele lading azijn zo te zien!

Maar ik snap je punt, die lui moeten natuurlijk ook "gewoon" ergens beginnen wanneer hun werkdag begint, jij bent dan dus flink de lul zo te merken.

Sterkte man.
Nee want je ziet ze nog voor 10 uur wegrijden met dat die kar en dan zie je ze nooit meee terug. Ze doen dit werk echt alleen in de ochtend. Het werk is ook gewoon nog niet af en voor 10.00 waren ze weg.

• #151.062
  • #151.063
  • Wow
Waarderingen: K82
  • #151.064
Die mening deel ik.

Maar gemeente krijg ik geen reactie van via hun officiele instragram, deetje jammer. Website kan je ook niet direct een klacht indienenver hun, alleen andere organisaties.
Jullie hebben toch wel gewoon een Stadhuis of Gemeentehuis, moet je daar gewoon oldschool een brief heen sturen. Zien ze niet meer zo vaak dus die valt dan wel op. Wel je adresgegevens en mailadres mee geven zodat ze je kunnen bereiken en dan heb je direct een nummer of adres waarop jij hun weer snel kan bereiken.

Even pen en papier pakken en een stukje schrijven, klinkt gek maar is het proberen waard.

• #151.065
Nee want je ziet ze nog voor 10 uur wegrijden met dat die kar en dan zie je ze nooit meee terug. Ze doen dit werk echt alleen in de ochtend. Het werk is ook gewoon nog niet af en voor 10.00 waren ze weg.
Op tijd terug op de werkplaats voor de koffie, lekker gewerkt door de mannen!

• Like
Waarderingen: K82
  • #151.066
  • #151.067
Das eerder die worstenbroodjes vreter ben ff zijn naam kwijt 😋
Ja, hoe heet hij toch ook alweer
Behalve dat we dit gras sowieso niet hoeven te maaien.

Ze waren nu voor de 2de keer de heggen langs de parkeerplekken aan het doen.

Vorige week deze de de zijkanten, nu een deel van de bovenkant en ik gok om het overlast de maximaliseren volgende week de overige stukken die ze nu niet gedaan hebben.

Ze werken alleen tussen 07.00 en 09.00.

En als je denk dat ik niet serieus ben, dit is hoe het er na het werk van vorige week uit zag.
20240718_175336.jpg

En dit is hoe het er nu uit ziet.
20240719_112300.jpg

Ze zijn nu dus al 2x geweest.
Of ze krijgen gewoon een route op tijd, en doen wat ze in die tijd kunnen doen. Alleen tussen 7 en 9 klinkt als een planning

• #151.068
contact zoeken met afdeling groen beheer van je gemeente , zeuren via instagram heeft weinig zin zit over het algemeen een verveelde it student aan .
Of je er gewoon niet aan storen behalve dat het niet fraai uitziet is er niks aan de hand

• #151.070
Ja, hoe heet hij toch ook alweer

Of ze krijgen gewoon een route op tijd, en doen wat ze in die tijd kunnen doen. Alleen tussen 7 en 9 klinkt als een planning
warmte schema , wij zijn vanochtend om 5.30 begonnen in de werkplaats zodat wij om 1200 voor echte warmte klaar waren . het was een half uur terug 40 graden in spuiterij en drooghok

• #151.071
Maar ff serieus. Alle respect en alle sterkte voor de mensen die een baan hebben waarbij de warmte echt nu niet fijn is. Mensen die buiten werken, mensen de met ovens werken, weet je noem het maar op allemaal. Hou vol. Drink veel water! Desnoods moet je 50x naar de plee op een dag denk maar zo het duurt niet lang gelukkig (meestal dan hier in Nederland)

Laatst bewerkt:
  • #151.072
Maar ff serieus. Alle respect en alle sterkte voor de mensen die een baan hebben waarbij de warmte echt nu niet fijn is. ensen die buiten werken, mensen de met ovens werken, weet je noem het maar op allemaal. Hou vol. Drink veel water! Desnoods moet je 50x naar de plee op een dag denk maar zo het duurt niet lang gelukkig (meestal dan hier in Nederland)
spa blauw en isostar ftw

• #151.074
warmte schema , wij zijn vanochtend om 5.30 begonnen in de werkplaats zodat wij om 1200 voor echte warmte klaar waren . het was een half uur terug 40 graden in spuiterij en drooghok
Ja precies. Zulk routinematig werk, die zijn echt niet iets vergeten. Gaat gewoon op tijd

• #151.077
contact zoeken met afdeling groen beheer van je gemeente , zeuren via instagram heeft weinig zin zit over het algemeen een verveelde it student aan .
Of je er gewoon niet aan storen behalve dat het niet fraai uitziet is er niks aan de hand
Het aanzien interesseerd met weinig, gaat om de geluidsoverlast keer op keer in de ochtend.
Loopt het warmteschema van april tot september?

Ze werken namelijk altijd deze tijden.

• #151.078
Maar ff serieus. Alle respect en alle sterkte voor de mensen die een baan hebben waarbij de warmte echt nu niet fijn is. ensen die buiten werken, mensen de met ovens werken, weet je noem het maar op allemaal. Hou vol. Drink veel water! Desnoods moet je 50x naar de plee op een dag denk maar zo het duurt niet lang gelukkig (meestal dan hier in Nederland)
Ik heb zo'n medelijden met die pakkketbezorger bij ons in de straat als hij voor de 30duizendste keer een pakketje bij ons aflevert in die hitte. Ik geef hem regelmatig een ijsje of een koude fles cola 😀

• #151.079
Ik heb zo'n medelijden met die pakkketbezorger bij ons in de straat als hij voor de 30duizendste keer een pakketje bij ons aflevert in die hitte. Ik geef hem regelmatig een ijsje of een koude fles cola 😀
awww sweet. Maar goed 30.000 keer op 1 dag is ook best wel heel veel ook he ? FF eerlijk :D

• #151.080
Hydrateren kan je leren.

Terug
Naar boven