XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #151.081
  • #151.087
MIjn ex was bakker. En dan met die ovens. Die ging kapot en alles moest wel af voor die dag. Soms was er weinig tijd om even te drinken. Kan toch lastiger zijn dan dat je zou denken.
Met warm weer in een fabriek met ovens. De hitte, daar bovenop alle beschermende kleding.

Been there done that. Gelukkig zit ik nu alleen nog maar te vergaderen in een airconditioned ruimte, of kantoortje thuis.

• #151.089
Met warm weer in een fabriek met ovens. De hitte, daar bovenop alle beschermende kleding.

Been there done that. Gelukkig zit ik nu alleen nog maar te vergaderen in een airconditioned ruimte, of kantoortje thuis.
Hele dag vergaderen altijd is toch ook maar saai.

• #151.090
Hele dag vergaderen altijd is toch ook maar saai.
Hangt er vanaf hoe hoog de bonus is.

Nee, ik probeer zo min mogelijk bullshit te doen en te zorgen dat dingen echt gebeuren. Maar mijn teams hebben geld, mensen, plek en mensen die snappen wat ze aan het doen zijn nodig. En ik moet dat voor ze regelen.

• #151.091
Dat je boxer zo nat is tijdens de sessie dat je begint te twijfelen of je in je broek geplast hebt of dat het zweet is.

Het is iig wel nat, dus 50/50

• #151.092
Dat je boxer zo nat is tijdens de sessie dat je begint te twijfelen of je in je broek geplast hebt of dat het zweet is.

Het is iig wel nat, dus 50/50
Ik draag geen ondergoed, alleen slipje als ik in een gym train. En sportbroek.
#zweetballen

• #151.093
Mijn boxer is ook altijd nat, maar dat is meer door voorvocht.

• #151.096
Ik draag geen ondergoed, alleen slipje als ik in een gym train. En sportbroek.
#zweetballen
Ja maar jij bent op de leeftijd dat de 🍭 toch niet meer werkt. Ik ben nog een jonge god en als er zon knappe dame als @Buttie88 voor me gaat squaten en ik draag geen onderbroek lijkt het alsof ik een tent in me broek heb.

• #151.097
Ja maar jij bent op de leeftijd dat de 🍭 toch niet meer werkt. Ik ben nog een jonge god en als er zon knappe dame als @Buttie88 voor me gaat squaten en ik draag geen onderbroek lijkt het alsof ik een tent in me broek heb.
Dat jij dit denkt, zegt genoeg over je wijsheid. alles werkt nog prima bij mij. verder zal je wienertje geen tent doen opstaan in je sportbroekje. En als wel, hebben de vrouwen in de gym nog wat te zien.
Is mij al vaker gebeurt tijdens het trainen. als vrouwen dit niet willen zien, moeten ze maar in vrouwen only gym gaan trainen

• #151.098
Dat jij dit denkt, zegt genoeg over je wijsheid. alles werkt nog prima bij mij. verder zal je wienertje geen tent doen opstaan in je sportbroekje. En als wel, hebben de vrouwen in de gym nog wat te zien.
Is mij al vaker gebeurt tijdens het trainen. als vrouwen dit niet willen zien, moeten ze maar in vrouwen only gym gaan trainen
Precies zo is dat. #Bodypositivity #Proudboner#stijfhoortbijmijnlijf #eenmanmeteenbonerisgeenstoner

• #151.099
3x naar Spanje en nog een x kamperen dus 😉

Love It Bingo GIF by VriendenLoterij

• #151.100
Ja, leuk geweest. Kom maar door met de Herfst

IMG_7765.jpg

Terug
Naar boven