Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #152.621
Jaa en toen wou ik het met een bezem weg vegen alle schijt op die bezem dus ik heb het nu bij hun in de bosjes gepleurd met een briefje in de brievenbus!
In een krant stoppen voor de voordeur leggen en dan in de fik steken en aanbellen…. Dan houden ze de hond wel aangelijnd🤣

• #152.622
Je zou het kunnen aangeven bij de politie, die sturen dan zo'n sanctiegeile pennenlikker langs. Het is iets van €150 als ze geen zakje voor de hondenpoep mee hebben (ook als een hond nog niet heeft gepoept).
Kan maar ten eerste vind ik wel erg ver gaan, voor de eerste x ten tweede ik heb niet zo goeie ervaringen met politie 😜

• #152.623
Mijn lichaam besloot solidair te zijn met @Gremlin en me ook op te schepen met iets keelontsteking achtig

• #152.624
Wat bezig met het onkruid weghalen in men voortuin en vervolgens overal schijt van honden, snap niet dat mensen eeen kleine moeite kunnen doen om het op te ruimen😡😡😡
Ik stapte gisteren in een vlaai mensenpoep, had mijn klassieke Vans aan nb.

• #152.628
Ik stond voor een gesloten deur bij een klant.
Na een telefoontje van mijn werkgever deed ze open en verontschuldigde zich met de woorden, sorry maar ik zag een enge man staan aan de camera bel.
Achteraf vond ze me wel een lieve man 😄

• #152.629
Ik hoop zo dat dit nr.3 voor me is van de ellende wat in 3voud komt. (dan valt het opzich wel mee allemaal)
Scholen zijn weer begonnen!
Top voor die kids, kut voor mij.
Waarom?
Omdat die pluris koters nu weer mijn bakken kwark voor neus weg graaien bij de Jumbo!!!
AAN DE KANT JOOOH!

Mad The Rock GIF

• #152.630
Ik hoop zo dat dit nr.3 voor me is van de ellende wat in 3voud komt. (dan valt het opzich wel mee allemaal)
Waarom?
Omdat die pluris koters nu weer mijn bakken kwark voor neus weg graaien bij de Jumbo!!!
AAN DE KANT JOOOH!

Mad The Rock GIF
Pas op dat je tas met bakken kwark niet knapt, ligt alles op de grond.

Of je komt thuis en je ziet in elke bak kwark een barst zitten......dat is naar.....heel naar....

Maar waarom programmeer jij jezelf zo erg door te denken dat "slechte" dingen in 3voud komen? Wie heeft dat fabeltje in jouw hoofd geplant?

• #152.631
Ik pak altijd een mandje..
Die komen harder aan!

Of je komt thuis en je ziet in elke bak kwark een barst zitten......dat is naar.....heel naar....
Ja die klassieker hebben we allemaal wel eens gehad....

Maar waarom programmeer jij jezelf zo erg door te denken dat "slechte" dingen in 3voud komen? Wie heeft dat fabeltje in jouw hoofd geplant?
Je gaat me toch NU NIET VERTELLEN DAT ER NOG MEER ELENDE AANKOMT?!?!

• Haha
Waarderingen: K82
  • #152.632
Waarom?
AAN DE KANT JOOOH!
Samen delen toch ?

• #152.635

De bijbel.

• Wow
  • #152.636
Mijn huis is goed geïsoleerd, mijn ramen zitten dicht, en nog hoor ik die vrouw van schuin hiernaast schreeuwen tegen d'r kind (zoontje van een jaar of 3, die haar compleet onder controle heeft). Heb echt te doen met die arme man die daar woont. Goedzak

• Like
  • #152.640
Mijn huis is goed geïsoleerd, mijn ramen zitten dicht, en nog hoor ik die vrouw van schuin hiernaast schreeuwen tegen d'r kind (zoontje van een jaar of 3, die haar compleet onder controle heeft). Heb echt te doen met die arme man die daar woont. Goedzak
Wel eens voorzichtig geprobeerd een gesprek mee te voeren hierover? Met hem of haar of beiden?

Terug
Naar boven