- Waardering
- 4.785
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Wat doe je voor werk dan?Bijna een half uur later op het werk, en alsnog de hele verdieping voor mij alleen. Dit word een lange, dodelijk saaie dag![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat doe je voor werk dan?Bijna een half uur later op het werk, en alsnog de hele verdieping voor mij alleen. Dit word een lange, dodelijk saaie dag![]()
Marketing
Niet saai dus. Tenzij je natuurlijk heeeeeeeeeeeeelemaal alleen op kantoor zit, kun je / wil je niet thuis werken?
Nee joh, als ik thuis ben ga ik niet met werk bezig.Niet saai dus. Tenzij je natuurlijk heeeeeeeeeeeeelemaal alleen op kantoor zit, kun je / wil je niet thuis werken?
Dat is dan meteen minder saai...Nee joh, als ik thuis ben ga ik niet met werk bezig.

Waarom denk je dat je collega’s er niet zijn?Nee joh, als ik thuis ben ga ik niet met werk bezig.
Los van dat er geen gasturbine ofzo in mijn woonkamer past zou ik mij er thuis ook niet toe kunnen brengen.Nee joh, als ik thuis ben ga ik niet met werk bezig.
Deel werkt niet op vrijdag en sales is op pad
Vriendin van mij werkt in sales. Kan nergens komen met dat mens zonder: hey hier ben ik geweest met het werk, oh daar ook wel eens.
Nee joh, als ik thuis ben ga ik niet met werk bezig.

Nouuu eind van de dag zie je mij weer toch🤣🤣 dus dat klopt niet helemaal danBijna een half uur later op het werk, en alsnog de hele verdieping voor mij alleen. Dit word een lange, dodelijk saaie dag![]()
Ow dacht atijd dat je een verpleegster was

Het leek ons beter dat mijn vrouw naar de info avond ging, maar het was geen van de ouders echt duidelijk en niemand heeft kennelijk zinvolle vragen gesteldKen de context of doorgaande lijn verder niet. En bovendien vrij weinig ervaring met groep 3, werk al jaren in de bovenbouw. Maar ik kan me goed voorstellen dat jullie dit gek vinden. Wat zegt de leerkracht? @Steks
Wat nou als hij hem tussen een lading andere Starbucks bekers neer wil zetten en hem een half uur later koud op wil drinken? Heb je daar ooit aan gedacht?
Pgb weer binnen?Wat nou als hij hem tussen een lading andere Starbucks bekers neer wil zetten en hem een half uur later koud op wil drinken? Heb je daar ooit aan gedacht?
Nee jij denkt alleen aan jezelf.
Ja ga er straks de verkeerde maat beddengoed van kopen.
Succes 🤞Ja ga er straks de verkeerde maat beddengoed van kopen.
Dank u zeer. Zal dan wel naar Hoogeveen gaan want emmen durf ik niet met jou.