MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #152.961
wtf, en aap met 2 letters , of ben ik nog niet wakker ?

• #152.963
Volgens mijn vrouw is dat onderdeel van de opdracht, ook bedenken of er woorden zijn zonder de “p”.

Ik denk dat het boek een pil is en de boom een Iep. :D
Wel belangrijk voor kinderen om met natuur in aanraking te komen.

• #152.965
  • #152.966
  • #152.967
De insecten hier, net 20 minuten bezig geweest het hele huis te verbouwen omdat er ergens een cockroach liep :angstig: Vervolgens nog een half uur alles weer schoon kunnen maken en opruimen. Gore, ranzige beesten

• #152.969
De insecten hier, net 20 minuten bezig geweest het hele huis te verbouwen omdat er ergens een cockroach liep :angstig: Vervolgens nog een half uur alles weer schoon kunnen maken en opruimen. Gore, ranzige beesten
Misschien nog een nuke erop? @Amerika

• #152.970
Waarom koop je niet van die lokdoosjes voor kakkerlakken. Werken prima.

• #152.971
Waarom koop je niet van die lokdoosjes voor kakkerlakken. Werken prima.
Die heb ik al sinds dat ik hier woon in huis, inclusief sprays in elke ruimte mochten ze toch binnen komen. Die krengen zijn hier niet zo ongewoon (of klein) als in Nederland, desondanks die lokdoosjes is het alsnog vrij normaal ze in huis te vinden.

• #152.976
:clap:De insecten hier, net 20 minuten bezig geweest het hele huis te verbouwen omdat er ergens een cockroach liep :angstig: Vervolgens nog een half uur alles weer schoon kunnen maken en opruimen. Gore, ranzige beesten
In 20 minuten het hele huis verbouwen?
Ben je te huur?
Kan wel wat hulp gebruiken.

Terug
Naar boven