- Waardering
- 27.869
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat om klanken, nog niet om letters.wtf, en aap met 2 letters , of ben ik nog niet wakker ?
Wel belangrijk voor kinderen om met natuur in aanraking te komen.Volgens mijn vrouw is dat onderdeel van de opdracht, ook bedenken of er woorden zijn zonder de “p”.
Ik denk dat het boek een pil is en de boom een Iep.![]()
Voel jouzelf er niet slecht om, ook ik begreep er niets van.wtf, en aap met 2 letters , of ben ik nog niet wakker ?
Vandaar dat de telling van vlinders en bijen niet klopt. Er zijn er veel meer dan vroeger... maar worden niet herkend. #klimaatopwarming.Wel belangrijk voor kinderen om met natuur in aanraking te komen.
![]()
'Jongeren herkennen veelvoorkomende planten en vogels minder goed dan ouderen'
De deelnemers werd gevraagd welke Nederlandse vogel- en plantensoorten ze op afbeeldingen herkenden. De 55-plussers scoorden het beste.nos.nl
Die ouderen hebben ook tientallen jaren langer de tijd gehad om die dingen te leren.Wel belangrijk voor kinderen om met natuur in aanraking te komen.
![]()
'Jongeren herkennen veelvoorkomende planten en vogels minder goed dan ouderen'
De deelnemers werd gevraagd welke Nederlandse vogel- en plantensoorten ze op afbeeldingen herkenden. De 55-plussers scoorden het beste.nos.nl
Soort zoekt soortDe insecten hier, net 20 minuten bezig geweest het hele huis te verbouwen omdat er ergens een cockroach liepVervolgens nog een half uur alles weer schoon kunnen maken en opruimen. Gore, ranzige beesten
Misschien nog een nuke erop? @AmerikaDe insecten hier, net 20 minuten bezig geweest het hele huis te verbouwen omdat er ergens een cockroach liepVervolgens nog een half uur alles weer schoon kunnen maken en opruimen. Gore, ranzige beesten
Waarom koop je niet van die lokdoosjes voor kakkerlakken. Werken prima.De insecten hier, net 20 minuten bezig geweest het hele huis te verbouwen omdat er ergens een cockroach liepVervolgens nog een half uur alles weer schoon kunnen maken en opruimen. Gore, ranzige beesten
Die heb ik al sinds dat ik hier woon in huis, inclusief sprays in elke ruimte mochten ze toch binnen komen. Die krengen zijn hier niet zo ongewoon (of klein) als in Nederland, desondanks die lokdoosjes is het alsnog vrij normaal ze in huis te vinden.Waarom koop je niet van die lokdoosjes voor kakkerlakken. Werken prima.
Ongeacht de naam, die beesten zijn vaak groter dan de doosjes zelfJe moet ook geen lokdoosjes, maar verjaagdoosjes kopen.
Heeft dus ook weinig zin.Wees blij dat er geen enorme spinnen in je huis zitten.Ongeacht de naam, die beesten zijn vaak groter dan de doosjes zelfHeeft dus ook weinig zin.
Heb jij dat weleens gehad en waar dan?Wees blij dat er geen enorme spinnen in je huis zitten.

In 20 minuten het hele huis verbouwen?De insecten hier, net 20 minuten bezig geweest het hele huis te verbouwen omdat er ergens een cockroach liep
Vervolgens nog een half uur alles weer schoon kunnen maken en opruimen. Gore, ranzige beesten
De eerste ontdekkingsreizigers in tropisch Zuid-Amerika, zoals Bates, schrokken daar erg van.
Ben je ook weleens in Zuid-Amerika geweest?De eerste ontdekkingsreizigers in tropisch Zuid-Amerika, zoals Bates, schrokken daar erg van.
Gelukkig niet, heb arachnofobie.
Als je hun met rust laat, laten ze jou ook met rust. En best nuttig.