- Waardering
- 7.577
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 50%
Is er ook angst voor wespen?🤣 vind die dingen vreselijk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er ook angst voor wespen?🤣 vind die dingen vreselijk
Angst voor spinnen kleiner dan mijn hand heb ik in de tropen overwonnen.Is er ook angst voor wespen?🤣 vind die dingen vreselijk
wat is angst, ik zou echt niet snel zo’n grote spin op mijn hand laten lopen denk ik😅Angst voor spinnen kleiner dan mijn hand heb ik in de tropen overwonnen.
Als er eentje met een lichaam van 10 cm in je bed zit piep je wel anders. Had wel 2 keer een student over de vloer die ze gewoon met zijn handen oppakte.Als je hun met rust laat, laten ze jou ook met rust. En best nuttig.
Dat.wat is angst, ik zou echt niet snel zo’n grote spin op mijn hand laten lopen denk ik😅
liever een spin dan een muis
Volledig mee eens. Spinnen en slangen, ik ben er geen fan van. Heb ooit tijdens een oefening in de jungle eens een collega een vogelspin (?) in alle rust van zijn bepakking af zien pakken om dat beest vervolgens een paar meters verderop neer te zetten. Mijn oplossing was een andere geweest.wat is angst, ik zou echt niet snel zo’n grote spin op mijn hand laten lopen denk ik😅
Sommige spinnen zijn groter dan een muis.
Ja inderdaad nu je het zegt. In indonesie liepen ze ook met slangen over straat en kon je er mee oo de foto. Vond het maar niks. Maar of dat angst is…. Welk land ben je geweest op oefening in de jungle dan?Volledig mee eens. Spinnen en slangen, ik ben er geen fan van. Heb ooit tijdens een oefening in de jungle eens een collega een vogelspin (?) in alle rust van zijn bepakking af zien pakken om dat beest vervolgens een paar meters verderop neer te zetten. Mijn oplossing was een andere geweest.
Dat klopt inderdaad. Vaak zijn dat tamme en/of verdoofde slangen. Dan nog sla ik over.Ja inderdaad nu je het zegt. In indonesie liepen ze ook met slangen over straat en kon je er mee oo de foto. Vond het maar niks. Maar of dat angst is…. Welk land ben je geweest op oefening in de jungle dan?
Deze uitspraak!!Leuk hoor, Hollandse muziek op vrijdag. Zo gezellig datmijn collega'sdie nachtegaaltjes hiero meezingen, met een stem die niet onder doet voor een slijptol
Was jij vorige week niet aan het klagen over het feit dat er amper collega’s te bekennen waren?Leuk hoor, Hollandse muziek op vrijdag. Zo gezellig datmijn collega'sdie nachtegaaltjes hiero meezingen, met een stem die niet onder doet voor een slijptol
Vandaag 100% nl lijkt hetDeze uitspraak!!
Heerlijk dit!
Fijne dag Gremlin en zing lekker mee
Ik kan Nederlandstalige zekere goed hebben maar niet van die piraten polkaplaatjes, dat vind ik maar niks.
Welke zender staat er bij jullie op dan?
JaWas jij vorige week niet aan het klagen over het feit dat er amper collega’s te bekennen waren?

Nu vallen ze niet te missen! 😁
Zie het als een intelligentietest.Leuk hoor, Hollandse muziek op vrijdag. Zo gezellig datmijn collega'sdie nachtegaaltjes hiero meezingen, met een stem die niet onder doet voor een slijptol
Het is bij jou niet goed of het deugt niet...Leuk hoor, Hollandse muziek op vrijdag. Zo gezellig datmijn collega'sdie nachtegaaltjes hiero meezingen, met een stem die niet onder doet voor een slijptol

Bijna een half uur later op het werk, en alsnog de hele verdieping voor mij alleen. Dit word een lange, dodelijk saaie dag![]()
Hey!!Vanmiddag een bezichtiging van een woning gedaan. Zeer mooie woning, helemaal goed. Vrijwel het enige nadeel is het feit dat mijn adres zich dan officieel bevindt in Almelo. Weliswaar in een nieuw gedeelte maar het blijft onderdeel van het afvoerputje van Twente.