Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #152.984
Als je hun met rust laat, laten ze jou ook met rust. En best nuttig.
Als er eentje met een lichaam van 10 cm in je bed zit piep je wel anders. Had wel 2 keer een student over de vloer die ze gewoon met zijn handen oppakte.

Freek Vonk pakt ook alles op, kende vroeger ook zo iemand die ecologisch onderzoek deed in Midden-Amerika.

• #152.987
wat is angst, ik zou echt niet snel zo’n grote spin op mijn hand laten lopen denk ik😅
Volledig mee eens. Spinnen en slangen, ik ben er geen fan van. Heb ooit tijdens een oefening in de jungle eens een collega een vogelspin (?) in alle rust van zijn bepakking af zien pakken om dat beest vervolgens een paar meters verderop neer te zetten. Mijn oplossing was een andere geweest.

• #152.988
liever een spin dan een muis
Sommige spinnen zijn groter dan een muis.

De Goliath Vogelspin wordt tot 13 cm. Deze is wel eetbaar, smaakt naar garnaal. Ik kon zo snel de macro's niet vinden.

Een soort jachtkrabspin op Laos heeft een poptspanwijdte van 30 cm.

Laatst bewerkt:
  • #152.989
Volledig mee eens. Spinnen en slangen, ik ben er geen fan van. Heb ooit tijdens een oefening in de jungle eens een collega een vogelspin (?) in alle rust van zijn bepakking af zien pakken om dat beest vervolgens een paar meters verderop neer te zetten. Mijn oplossing was een andere geweest.
Ja inderdaad nu je het zegt. In indonesie liepen ze ook met slangen over straat en kon je er mee oo de foto. Vond het maar niks. Maar of dat angst is…. Welk land ben je geweest op oefening in de jungle dan?

• #152.990
Ja inderdaad nu je het zegt. In indonesie liepen ze ook met slangen over straat en kon je er mee oo de foto. Vond het maar niks. Maar of dat angst is…. Welk land ben je geweest op oefening in de jungle dan?
Dat klopt inderdaad. Vaak zijn dat tamme en/of verdoofde slangen. Dan nog sla ik over.

Dit specifieke geval vond plaats in Belize. De geluiden die daar in de nacht te horen zijn zijn zowel indrukwekkend als afschrikwekkend.

• #152.991
Leuk hoor, Hollandse muziek op vrijdag. Zo gezellig dat mijn collega's die nachtegaaltjes hiero meezingen, met een stem die niet onder doet voor een slijptol

• #152.992
Leuk hoor, Hollandse muziek op vrijdag. Zo gezellig dat mijn collega's die nachtegaaltjes hiero meezingen, met een stem die niet onder doet voor een slijptol
Deze uitspraak!!

Heerlijk dit!

Fijne dag Gremlin en zing lekker mee :roflol:

Ik kan Nederlandstalige zekere goed hebben maar niet van die piraten polkaplaatjes, dat vind ik maar niks.

Welke zender staat er bij jullie op dan?

• #152.994
Deze uitspraak!!

Heerlijk dit!

Fijne dag Gremlin en zing lekker mee :roflol:

Ik kan Nederlandstalige zekere goed hebben maar niet van die piraten polkaplaatjes, dat vind ik maar niks.

Welke zender staat er bij jullie op dan?
Vandaag 100% nl lijkt het

• Like
Waarderingen: K82
  • #152.998
  • #152.999
Vanmiddag een bezichtiging van een woning gedaan. Zeer mooie woning, helemaal goed. Vrijwel het enige nadeel is het feit dat mijn adres zich dan officieel bevindt in Almelo. Weliswaar in een nieuw gedeelte maar het blijft onderdeel van het afvoerputje van Twente.

• #153.000
Vanmiddag een bezichtiging van een woning gedaan. Zeer mooie woning, helemaal goed. Vrijwel het enige nadeel is het feit dat mijn adres zich dan officieel bevindt in Almelo. Weliswaar in een nieuw gedeelte maar het blijft onderdeel van het afvoerputje van Twente.
Hey!!

Almelo is de trots van Twente!
Niemand wil er wonen maar ze komen er allemaal erg graag.

Wist niet dat jij in Twente woonde.

Ga je kopen?

Terug
Naar boven