XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #153.061
  • #153.062
Ja plastiek ook als maar je eigen is. Zogenaamd onder mom van duurzaam. Maar uiteindelijk gewoon een kostenbesparing in mijn ogen 🥺
Scheelt ze weer zo'n luie nukubu inhuren die 2 zinnen nederlands spreekt om een rondje bekers vullen te doen op de kazerne.

• Haha
Waarderingen: GruX
  • #153.063
Instructeur die te laat komt om zijn eigen cursus te geven.
Geen koffie.
Schijt aan je personeel, je moet het maar hebben.

• #153.064
20241001_071655.jpg

Geen bekers bij de koffie automaten.
Wat een
letter-k-letter-k-kalligrafie-sticker.jpg
fotobehang-anker-icoon.jpg.jpg

Bedrijf.
Samen voor ons eigen!

• #153.065
Haha kut is dat hè! Wij moeten onze eigen bekers meenemen en als je vergeet moet je een ‘leen’ bekers halen. Maar daar heb ik te veel smetvrees voor 🤢
Kij ook uit voor enveloppen met een wit poeder.

• #153.066
Voor de zoveelste keer onaangekondigd de elektriciteit onderbroken :o

Dan maar snel trainen.

• Wow
Waarderingen: GruX
  • #153.067
Wederom begint mijn linkerknie weer pijnlijk te worden, vorige vrijdag de benen getraind, geen pijntjes niks, sinds vanmorgen weer enigzins pijnlijk aan de binnenkant en achter de knieschijf.
Maar tijdens het lopen totaal geen last, enkel met langere tijd zitten en dan weer opstaan.

Afspraak gemaakt met huisarts voor vanmiddag. Fysio zit daar ook in het gebouw dus dat is mooi meegenomen.

• #153.068
Wederom begint mijn linkerknie weer pijnlijk te worden, vorige vrijdag de benen getraind, geen pijntjes niks, sinds vanmorgen weer enigzins pijnlijk aan de binnenkant en achter de knieschijf.
Maar tijdens het lopen totaal geen last, enkel met langere tijd zitten en dan weer opstaan.

Afspraak gemaakt met huisarts voor vanmiddag. Fysio zit daar ook in het gebouw dus dat is mooi meegenomen.
Iemand zei eens:
Die knieën toch, ze hebben maar wat te verduren.
Sterkte ermee.

• Heart
Waarderingen: K82
  • #153.071
Dat BYOC bij overheidsinstanties is echt fucking irritant als je regelmatig op verschillende locaties komt.

• #153.072
Denk dat ik morgen ook gewoon lekker niet op tijd kom. Wil ook wel half uurtje langer liggen.
20241002_080307.jpg

• #153.073
Instructeur die te laat komt om zijn eigen cursus te geven.
Geen koffie.
Schijt aan je personeel, je moet het maar hebben.
klapmok_2.jpg

Wij hadden als militair altijd een (aasgier mokje) bij ons.😉
Altijd goed voorbereid op pad 🤣😂🤣

• #153.077
Nee weiger het. Heb hier alleen deze week een cursus op kmto en dan weer terug naar eigen plaatsing.
Moet ik even 180km naar huis rijden voor een klapkut
Haha dat is minder, 180 kilometer rijden wordt te gortig ,prettige cursus in iedergeval.:wave:

• #153.078
Terug
Naar boven