Dit is iemand die zich ook zeikmeld als die geen vrij kan krijgen voor een feestje.Mijn aflos die zich ziekmeld (ik denk te veel gezopen), dus ik moet 4 uur doorstaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is iemand die zich ook zeikmeld als die geen vrij kan krijgen voor een feestje.Mijn aflos die zich ziekmeld (ik denk te veel gezopen), dus ik moet 4 uur doorstaan.
Je weet wat ze zeggen:Mijn aflos die zich ziekmeld (ik denk te veel gezopen), dus ik moet 4 uur doorstaan.
Als jij je maar prettig voelt.

Velen zouden haar doen.
Als je "een vrouw zou doen", maar tijdens de daad identificeert ze zich als man, ben je dan homo?Velen zouden haar doen.
Een groot deel van de rest zou hem doen.
Nekschot
Ongeveer wel, ja.Stomme vraag, maar vast mensen hier die mij antwoord kunnen geven 😅
Als ik 9,5 km/L rij, is dat dan 10,5 per 100km?
In de gegevens en de tests staat vast een heel ander, veel gunstiger verbruik. Mijn nieuwe Dacia Duster 1,0 verbruikt 9 liter op 100km terwijl ik extreem rustig rij.Stomme vraag, maar vast mensen hier die mij antwoord kunnen geven 😅
Komt omdat zo'n blok te weinig capaciteit heeft voor het gewicht wat hij in beweging moet krijgen. Als je dus al op snelheid bent is die wel zuinig maar om er te komen slurpt hij. Meer dan over de 100kmh zijn zulke blokjes ook niet meer zuinig.In de gegevens en de tests staat vast een heel ander, veel gunstiger verbruik. Mijn nieuwe Dacia Duster 1,0 verbruikt 9 liter op 100km terwijl ik extreem rustig rij.
Waarom denk je dat er een veel gunstiger verbruik is?In de gegevens en de tests staat vast een heel ander, veel gunstiger verbruik. Mijn nieuwe Dacia Duster 1,0 verbruikt 9 liter op 100km terwijl ik extreem rustig rij.

Jouw enorme ego moet wel meegesleurd worden hè.In de gegevens en de tests staat vast een heel ander, veel gunstiger verbruik. Mijn nieuwe Dacia Duster 1,0 verbruikt 9 liter op 100km terwijl ik extreem rustig rij.
Schijnt ook dat hij alleen met een vrachtwagen rijbewijs de weg op mag.
Zo lees ik het niet. Waarschijnlijk bedoeld hij dat de autofabrikant een gunstiger kilometer per liter weergeeft op de website/ brochures.Waarom denk je dat er een veel gunstiger verbruik is?![]()
Hi! Geen stomme vraag toch 😀. Het antwoord is ongeveer wel ja.Stomme vraag, maar vast mensen hier die mij antwoord kunnen geven 😅