MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #153.102
  • #153.105
En nu, water uitkoken? Gebotteld water?

• #153.109
Ja heb wel eens van hem gehoord. Scheen ook derde te zijn geworden bij een bankdrukwedstrijd als ik mij niet vergis.
Nee deze was 1e geworden bij een bokswedstrijd met een niet nader te noemen actief lid in een parkje op kerstdag. Waar gebeurd verhaal.🤣

• #153.112
Mijn buurman met midden oosterse afkomst die een luidruchtige monoloog voert met zijn vrouw die dit ongetwijfeld erg pretig vind.

• #153.114
Mijn buurman met midden oosterse afkomst die een luidruchtige monoloog voert met zijn vrouw die dit ongetwijfeld erg pretig vind.
Hoor het servies hiet kletteren. Het eten zal hem ongetwijfeld goed gesmaakt hebben en het zal haar berouwen. Wat een vredig volk is het ook.

• #153.117
De vervanger van mijn leidinggevende is op vakantie, mijn leidinggevende is ziek en dan blijkt er ineens een sollicitant om 10:00 langs te komen. De manager belt om 9:45 me die mededeling, gevolgd met dat hij een belangrijke meeting met HQ was vergetenen of ik samen met de enige andere collega even een sollicitatie geprek kan voeren.

• #153.118
De vervanger van mijn leidinggevende is op vakantie, mijn leidinggevende is ziek en dan blijkt er ineens een sollicitant om 10:00 langs te komen. De manager belt om 9:45 me die mededeling, gevolgd met dat hij een belangrijke meeting met HQ was vergetenen of ik samen met de enige andere collega even een sollicitatie geprek kan voeren.
Nee is ook een antwoord

Terug
Naar boven