XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #153.141
Dat was je nog niet opgevallen tijdens het rijden? 😅
Nope. Heb zelfs de auto nog met de hand gewassen onderweg terug bij een wasserette , moet je nagaan🫠

Het inhalen ging wat makkelijker dan normaal.
Had em smorgens enkel nodig om 2 bakken te plaatsen en toen ergens geparkeerd voor de rest van de dag en toen 7 bakken enkel gereden in de buurt, dan ben je om 1600 uur niet echt meer met dat ding in je hoofd bezig. Ben alweer onderweg terug. Uurtje factuurtje

• #153.143
Welke zwakzinnige aap gaat er nou om half 11 stofzuigen god***domme.

• #153.146
  • #153.148
Mag het niet zeggen maar hoop dat een van de twee snel begint te meppen want ik ben het echt zat nu.

• #153.149
Straks lekker weer met net geen 4 uur slaap aan het werk. Wat bof ik toch weer.
Trakteer mezelf wel op 2 liter witte monste vandaag.

Ben zelf al een wit monster maar goed.

• #153.152
Ja heb mijn haldol nodig anders ga ik raar doen.

Ik heb nu xeplion en abilify.
Als ik de vuile kankerjood nu voor me zou hebben waarvan ik haldol moest innemen 6 jaar terug.... Weet niet wat ik zou doen.
Sorry voor het taalgebruik ik heb niks tegen joden en met kanker mag je niet schelden.

Maarja ik ben dankbaar dat antipsychotica bestaat maar haldol is alleen maar om mensen zijn levens kapot te maken. Lage zielen die iemand dat toedienen.

• #153.153
Als ik de vuile kankerjood nu voor me zou hebben waarvan ik haldol moest innemen 6 jaar terug.... Weet niet wat ik zou doen.
Sorry voor het taalgebruik ik heb niks tegen joden en met kanker mag je niet schelden.
Ik slik geen haldol dat was een grapje. Denk om je hart he.

• #153.155

Maarja ik ben dankbaar dat antipsychotica bestaat maar haldol is alleen maar om mensen zijn levens kapot te maken. Lage zielen die iemand dat toedienen.
Zijn ze jou ook vergeten tijdens het rondje medicatie?

• #153.156
Zijn ze jou ook vergeten tijdens het rondje medicatie?
Nee heb mijn 2 depots gehad op woensdag.

Ik snap niet waarom die opnames waar ik vroeger naar toe moest als een fucking concentratiekamp waren. Ik heb geen 6 millioen joden vermoord in de 2de wereldoorlog dus waarom moeten die kutjoden die woede op mentaal onstabiele mensen uitoefenen.

Ik weet waarom. Want ze zijn zwak en ze kiezen gewoon het makkelijkste prooi. Ze kunnen niemand aan. Go palestine. Ik heb niks met palistine maar die israel mag weg, sorry hoor. (heb niks tegen joden of israel)

• #153.157
Nee heb mijn 2 depots gehad op woensdag.

Ik snap niet waarom die opnames waar ik vroeger naar toe moest als een fucking concentratiekamp waren. Ik heb geen 6 millioen joden vermoord in de 2de wereldoorlog dus waarom moeten die kutjoden die woede op mentaal onstabiele mensen uitoefenen.

Ik weet waarom. Want ze zijn zwak en ze kiezen gewoon het makkelijkste prooi. Ze kunnen niemand aan. Go palestine. Ik heb niks met palistine maar die israel mag weg, sorry hoor. (heb niks tegen joden of israel)
Komt door de rabobank.

• #153.159
Vorige keer dat ik daat zat in die opname gooide me met weinig reden de isoleer cel en kwam dr zon pannenkoek binnenlopen zegt: Je hebt een keuze haldol of lorezepam...
Dat kun je toch niet maken kan hier voor naar mijn advocaat? Rechtzaak? Dat is nog niet eens 1% van de onrecht dat daar gebeurd.

En ik weet ook er zijn goede mensen en slechte mensen van elke soort maar het is gewoon toevallig dat bijna elke psychiater een jood is, wtf moet ik dan denken? (ik zie ze verder nooit)

maar ik probeer me weer positief bezig te houden met positieve gedachtes en zo het is gewoon als ik lees over haldol dat brengt herinneringen en woede terug

• #153.160
IMG_3573.jpeg

Terug
Naar boven