XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #153.128
Mijn huis is goed geïsoleerd, mijn ramen zitten dicht, en nog hoor ik die vrouw van schuin hiernaast schreeuwen tegen d'r kind (zoontje van een jaar of 3, die haar compleet onder controle heeft). Heb echt te doen met die arme man die daar woont. Goedzak
Hoe gaat het nu?

• #153.132
@apfelstrudel vervangen voor iemand die wel de papieren ervoor heeft

(Beun baan trouwens, mn vaste baan kan ik niet zo makkelijk verliezen gelukkig. Het wordt wel flink bezuinigen.)

• #153.135
Achja zat er een keer aan te komen, ik ga eventjes ontspannen voor een weekje en dan denk ik toch eindelijk maar toe zet weer een opleiding te proberen. Ben nu 10jaar verder sinds laatste poging maar mn ervaring met school is vreselijk, vind het idee alleen al nu dood eng

• Sad
Waarderingen: Loca
  • #153.136
Heb last van een aanhechting in de elleboog en gisteren eigenwijs getraind… Lijkt door pull oefeningen te komen :-/ Als ik mijn middelvinger beweeg doet de bovenkant van mijn onderarm pijn tot aan de aanhechtingen. Ja, niet bewegen dan haha i know…

Vanavond beentjes trainen en de arm rust geven :-(

• #153.137
Heb last van een aanhechting in de elleboog en gisteren eigenwijs getraind… Lijkt door pull oefeningen te komen :-/ Als ik mijn middelvinger beweeg doet de bovenkant van mijn onderarm pijn tot aan de aanhechtingen. Ja, niet bewegen dan haha i know…

Vanavond beentjes trainen en de arm rust geven :-(
Heb ik ook gehad. Door mn arm niet tever uit laten strekken en kortere ROM gebruiken en wat oefeningen met de hand te doen was ik er zo weer vanaf. Oja en geen bicep curls.

• Like
Waarderingen: GruX
  • #153.138
G.dv#rd@mme. Rij net Roosendaal in, trainen en weekend zou je denken. Ben ik die kl@te aanhanger in Breda vergeten....
Kan ik weer terug😡

Terug
Naar boven