Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #153.161
IMG_3573.jpeg
Je dag is nu verpest?

• #153.162
2 daagse sap cursus. Ik geniet nu al.
20241014_074600.jpg

• #153.164
Zet die schermen tegen elkaar aan en wees blij dat je ubuntu mag gebruiken 😜

en uuuhm SAP🤢
Inloggen lukt al niet eens met de gegevens die ze mij verstrekt hebben. Als ik voor 0900 niet ingelogd ben word ik uit de cursus gezet. Die instructeur reageert natuurlijk lekker traag over de mail dus denk dat ik zo naar huis kan.

War een kut idee remote cursusen. Zal wel weer een met een HBO bedacht hebben. Afbuksen dat volk.

• #153.165
Inloggen lukt al niet eens met de gegevens die ze mij verstrekt hebben. Als ik voor 0900 niet ingelogd ben word ik uit de cursus gezet. Die instructeur reageert natuurlijk lekker traag over de mail dus denk dat ik zo naar huis kan.

War een kut idee remote cursusen. Zal wel weer een met een HBO bedacht hebben. Afbuksen dat volk.
Deze heb ik niet bedacht, maar dan zou dit een gratis dag van de baas worden. Doe daar tegenwoordig niet moeilijk meer over… Vroeger maakte ik me dan kapot druk.

Hun probleem en dan lekker trainen 💪🏻

• #153.166
Deze heb ik niet bedacht, maar dan zou dit een gratis dag van de baas worden. Doe daar tegenwoordig niet moeilijk meer over… Vroeger maakte ik me dan kapot druk.

2 zelfs. Neem de rest van de week sowieso al vrij en volgende week komt bassie ook NIET werken.

Het vervelende is dat ik deze cursus gewoon sowieso gedaan moet hebben dus dan word het een andere keer opnieuw wat gewoon kut is.

• Bicep
Waarderingen: GruX
  • #153.169
Dat ik het later nog een keer moet doen en al een uur mezelf in bedwang hou om die computer niet over de plint te rammen.
Nou en? Is toch niet jouw schuld dat de shit niet op orde is. Gewoon lekker achterover leunen en zorgen dat je drie dagen krijgt.

• #153.170
Nou en? Is toch niet jouw schuld dat de shit niet op orde is. Gewoon lekker achterover leunen en zorgen dat je drie dagen krijgt.
Dat is het punt niet. Ik moet het nu later nog een keer doen. Omdat een ander zijn kutzooi niet voor elkaar heeft. Dat strijkt me gewoon tegen de haren in.

• #153.175
Nee ik raak snel geiriteerd dat andere mensen hun werk niet goed doen en dat dat mij weer later tijd moet kosten en moeite.
Incapabele HBO takenfritz die dit bedacht heeft.
Ja ik zou denken: mooie reden om 2x 2 dagen te claimen.

Je krijgt toch 2 dagen voor 1 cursusdag? Niet 2 dagen voor het afronden van de cursus?

• #153.178
Klopt, maar we komen nu al iemand te kort en volgend jaar gaan er 2 met pensioen dus mijn collega heeft de stoute schoenen aangetrokken en HR gemaild dat ze met hem de salarisonderhandeling kunnen starten. :D
Onze leidinggevende was te spreken over de actie van mijn collega en de sollicitant begint per 1 november.

Terug
Naar boven