Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Je dag is nu verpest?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je dag is nu verpest?
Zet die schermen tegen elkaar aan en wees blij dat je ubuntu mag gebruiken 😜
Inloggen lukt al niet eens met de gegevens die ze mij verstrekt hebben. Als ik voor 0900 niet ingelogd ben word ik uit de cursus gezet. Die instructeur reageert natuurlijk lekker traag over de mail dus denk dat ik zo naar huis kan.Zet die schermen tegen elkaar aan en wees blij dat je ubuntu mag gebruiken 😜
en uuuhm SAP🤢
Deze heb ik niet bedacht, maar dan zou dit een gratis dag van de baas worden. Doe daar tegenwoordig niet moeilijk meer over… Vroeger maakte ik me dan kapot druk.Inloggen lukt al niet eens met de gegevens die ze mij verstrekt hebben. Als ik voor 0900 niet ingelogd ben word ik uit de cursus gezet. Die instructeur reageert natuurlijk lekker traag over de mail dus denk dat ik zo naar huis kan.
War een kut idee remote cursusen. Zal wel weer een met een HBO bedacht hebben. Afbuksen dat volk.
2 zelfs. Neem de rest van de week sowieso al vrij en volgende week komt bassie ook NIET werken.Deze heb ik niet bedacht, maar dan zou dit een gratis dag van de baas worden. Doe daar tegenwoordig niet moeilijk meer over… Vroeger maakte ik me dan kapot druk.
Hun probleem en dan lekker trainen 💪🏻
Het vervelende is dat ik deze cursus gewoon sowieso gedaan moet hebben dus dan word het een andere keer opnieuw wat gewoon kut is.
Dus je hebt een hele makkelijke werkdag zo, waarbij je ook nog eens een dag extra terug krijgt?

Dat ik het later nog een keer moet doen en al een uur mezelf in bedwang hou om die computer niet over de plint te rammen.Dus je hebt een hele makkelijke werkdag zo, waarbij je ook nog eens een dag extra terug krijgt?
Wat is het probleem precies?![]()
Nou en? Is toch niet jouw schuld dat de shit niet op orde is. Gewoon lekker achterover leunen en zorgen dat je drie dagen krijgt.Dat ik het later nog een keer moet doen en al een uur mezelf in bedwang hou om die computer niet over de plint te rammen.
Dat is het punt niet. Ik moet het nu later nog een keer doen. Omdat een ander zijn kutzooi niet voor elkaar heeft. Dat strijkt me gewoon tegen de haren in.Nou en? Is toch niet jouw schuld dat de shit niet op orde is. Gewoon lekker achterover leunen en zorgen dat je drie dagen krijgt.
Zie je zo tegen die cursus op?Dat is het punt niet. Ik moet het nu later nog een keer doen. Omdat een ander zijn kutzooi niet voor elkaar heeft. Dat strijkt me gewoon tegen de haren in.
Nee ik raak snel geiriteerd dat andere mensen hun werk niet goed doen en dat dat mij weer later tijd moet kosten en moeite.
Probeer het nog eens, nadat je capslock hebt uitgezet.Inloggen lukt al niet eens met de gegevens die ze mij verstrekt hebben.

Bedankt hier had ik zelf nog niet aangedacht. Stom varken.Probeer het nog eens, nadat je capslock hebt uitgezet.![]()
Ja ik zou denken: mooie reden om 2x 2 dagen te claimen.Nee ik raak snel geiriteerd dat andere mensen hun werk niet goed doen en dat dat mij weer later tijd moet kosten en moeite.
Incapabele HBO takenfritz die dit bedacht heeft.
Ik heb tot morgen 1500 uur om deze cursus digitaal af te ronden.Je krijgt toch 2 dagen voor 1 cursusdag? Niet 2 dagen voor het afronden van de cursus?
Straks lekker weer met net geen 4 uur slaap aan het werk. Wat bof ik toch weer.
Trakteer mezelf wel op 2 liter witte monste vandaag.
Ben zelf al een wit monster maar goed.
Onze leidinggevende was te spreken over de actie van mijn collega en de sollicitant begint per 1 november.Klopt, maar we komen nu al iemand te kort en volgend jaar gaan er 2 met pensioen dus mijn collega heeft de stoute schoenen aangetrokken en HR gemaild dat ze met hem de salarisonderhandeling kunnen starten.![]()
@chrisk succesOnze leidinggevende was te spreken over de actie van mijn collega en de sollicitant begint per 1 november.
Het is 100% op locatie.